Triumph Street Triple 10! : Wie niet weg is is gezien ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar heb ik gistere avond ook gereden en moet zeggen dat het beter mee valt dan dit filmpje doet vermoeden. Dit lijkt wel off-road te zijn!

Maar wel een leuk stukje zo tussen de velden :Y

Inderdaad. Ik ga binnenkort eens mijn ander gedeelte van de toer opnemen. Dit was eigenlijk het saaiste stukje haha. Spijtig dat de camera zich uitgeschakeld had
 
zucht.... ;(



full
 
Laatst bewerkt:
Heuh, UPS kwam aan de deur en heeft m'n pakketje afgeleverd. Binnen een week in huis vanuit GB, da's best netjes.

Heb fotootjes geschoten met m'n iPhone, vandaar de blurry shots, maar het ziet er robuust en degelijk uit. Framesliders zijn erg mooi gefreesd en de enginecovers voelen robuust.

141mgww.jpg

egs845.jpg

34yuzhk.jpg


Kan iemand die de enginecovers erop heeft zitten tips geven voor de montage? Kan ik zo de originele bouten eruit halen en deze erin stoppen. Geen gezeur met pakkingen ofzo? Momentsleutel heb ik wel, maar ik heb geen idee tot hoe hard 8Nm is...
 
Laatst bewerkt:
Moet hoger, zo trek je hem alleen door de toeren heen en moet je hem op den duur neerzetten. Als je hem hoger trekt kan je langere wheelies maken. Verder geen commentaar hoor :}

mjah, balanspunt zit ik niet op. Hoef ik ook niet, dalijk kukel je achterover.

Als ik zo min mogelijk gas geef dan kan ik hem een paar honderd meter uit rijden.
 
Ondertussen zit de Ermax er ook op, nog paar detailkes in orde te brengen, maar de look is al ok. :D

Wazige foto:
 
TCmoto? Zijn hun verbouwingen nu afgerond?

Normaal ging ik mijn street triple daar bestellen, maar wegens de lange wachttijden (indertijd) en ik had de street dringend nodig, had ik een dealer gevonden in tremelo die de street direct kon meegeven => grote fout:
-veel meer betaalt,
-niet aan afspraken gehouden (belooft om bepaalde onderdelen te plaatsen, dit werd pas gedaan na mijn eerste onderhoud)
-zeer dure eerste onderhoud
-en god, wat waren die onvriendelijk

Enfin, overgestapt op TCmoto. Zalige mensen, correcte behandeling en heel professioneel met verstand van zaken. De volgende triumph... ik weet waar ik ze moet halen!

Van waar ben je? Als je niet ver van Dilbeek woont, wil ik wel eens samen rijden, want in feite weet ik niet zoveel goeie weggetjes zijn :o


Had meteen ook een goed gevoel bij TC-moto. :Y
Ben van Meise, dus wel redelijk dicht bij Dilbeek ja, moet alleen nog even geduld hebben tot de Street wordt afgeleverd. :')





Brrrrr. :r


Ondertussen zit de Ermax er ook op, nog paar detailkes in orde te brengen, maar de look is al ok. :D

Wazige foto:
[~[url="http://img204.imageshack.us/img204/8251/foto0064c.th.jpg"]afbeelding~][/URL]


Ermax wat?
Stuurkuipje?
Welke valblokken heb je btw?
 
Laatst bewerkt:
Nou, voorwiel was ook aan vervangen toe. €400 voor nieuwe banden, nieuwe lagers voor.

Heb er nu Continental ContiSport Attack's omheen liggen. Gelukkig gisteren de nieuwe broek gekocht en morgen komt de jas binnen... meteen m'n vakantiegeld foetsie in 3 dagen :')
 
Nou, voorwiel was ook aan vervangen toe. €400 voor nieuwe banden, nieuwe lagers voor.

Heb er nu Continental ContiSport Attack's omheen liggen. Gelukkig gisteren de nieuwe broek gekocht en morgen komt de jas binnen... meteen m'n vakantiegeld foetsie in 3 dagen :')
ben je te spreken over de conti's? kan voor leuke prijs race attack krijgen
 
Heuh, UPS kwam aan de deur en heeft m'n pakketje afgeleverd. Binnen een week in huis vanuit GB, da's best netjes.

Heb fotootjes geschoten met m'n iPhone, vandaar de blurry shots, maar het ziet er robuust en degelijk uit. Framesliders zijn erg mooi gefreesd en de enginecovers voelen robuust.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Kan iemand die de enginecovers erop heeft zitten tips geven voor de montage? Kan ik zo de originele bouten eruit halen en deze erin stoppen. Geen gezeur met pakkingen ofzo? Momentsleutel heb ik wel, maar ik heb geen idee tot hoe hard 8Nm is...

Heb ze ook erop. Je kan de bouten er gewoon uithalen, er blijven er genoeg zitten om de deksels erop te houden.
Ik heb ze gemonteerd met locktite en gewoon op gevoel. Had geen momentsleutel die 8Nm aankon
 
Heb ze ook erop. Je kan de bouten er gewoon uithalen, er blijven er genoeg zitten om de deksels erop te houden.
Ik heb ze gemonteerd met locktite en gewoon op gevoel. Had geen momentsleutel die 8Nm aankon

Zorgt de locktite er niet voor dat ze dan weer te vast zitten? Ik kan me voorstellen als ze specifiek zeggen 8nm (handvast, ga ik even vanuit) dat met locktite de heleboel een stuk vaster zit?

Oh en heb je de originele bouten weer gebruikt of deze nieuwe?
 
Laatst bewerkt:
ben je te spreken over de conti's? kan voor leuke prijs race attack krijgen

heb er van werk mee naar huis gereden, 15min. Kan er nog weinig over zeggen, dit was allemaal vandaag. Ik had kwa prijs niet veel keus, moest wel bij de motorzaak in de buurt van mijn school...
 
Zorgt de locktite er niet voor dat ze dan weer te vast zitten? Ik kan me voorstellen als ze specifiek zeggen 8nm (handvast, ga ik even vanuit) dat met locktite de heleboel een stuk vaster zit?

Oh en heb je de originele bouten weer gebruikt of deze nieuwe?

loctite zorgt er voor dat ze er niet weer uitlopen, dus vaster gaan ze er niet van zitten. Wel is het zo dat je ze niet gemakkelijk er weer uit krijgt. Maar als je een moment sleutel heb kun je hem op 8nm instellen en dan bij de klik die je voelt zit hij vast genoeg. Wel op letten dat als je de moment sleutel niet meer gebruikt hem geheel terug draaid dat de veer los staat en niet onderspanning weg legt.
 
Zorgt de locktite er niet voor dat ze dan weer te vast zitten? Ik kan me voorstellen als ze specifiek zeggen 8nm (handvast, ga ik even vanuit) dat met locktite de heleboel een stuk vaster zit?

Oh en heb je de originele bouten weer gebruikt of deze nieuwe?

je hebt verschillende "smaken" locktite: ik ken sowieso rood (permanent vast) en groen (lockt, maar is ook weer los te krijgen), maar er zullen er nog wel een paar zijn. locktite zorgt ook niet voor teveel momentum tijdens het vastdraaien: alleen dat de bout niet eruit valt door trillingen etc. Als de boel uitgehard is, is het losdraaimomentum groter (momentum losdraaien = momentum vastdraaien (8 Nm) + momentum door uitgeharde locktite). het gaat dus niet te vast, tenzij je de permanent vaste kit pakt: dan kun je de bouten uitboren met een beetje pech...
 
loctite zorgt er voor dat ze er niet weer uitlopen, dus vaster gaan ze er niet van zitten. Wel is het zo dat je ze niet gemakkelijk er weer uit krijgt. Maar als je een moment sleutel heb kun je hem op 8nm instellen en dan bij de klik die je voelt zit hij vast genoeg. Wel op letten dat als je de moment sleutel niet meer gebruikt hem geheel terug draaid dat de veer los staat en niet onderspanning weg legt.

Ik heb echt een cheapo momentsleutel ben ik bang, want echt veel verstelmogelijkheden heeft ie niet..
EDIT: die van mij is het bereik te hoog. 8nm ga ik niet halen.
Even kijken of ik ergens een kleintje kan lenen/kopen..
 
Laatst bewerkt:
De Contour begint al wat beter zijn werk te doen. Gisteren wat nieuwe baantjes ontdekt en hem maar effe opgezet. Ondertussen is het terug zweten op de moto. :]

 
De Contour begint al wat beter zijn werk te doen. Gisteren wat nieuwe baantjes ontdekt en hem maar effe opgezet. Ondertussen is het terug zweten op de moto. :]


Daar wordt flink geragd daar in dat Belgie zo te zien :D
 
De Contour begint al wat beter zijn werk te doen. Gisteren wat nieuwe baantjes ontdekt en hem maar effe opgezet. Ondertussen is het terug zweten op de moto. :]

Leuk filmpje, maar ik heb precies nog wat weggetjes te ontkenden in de buurt hier :$
Herkende enkel het stuk langs de vaart in Tildonk.

Daar wordt flink geragd daar in dat Belgie zo te zien :D
Gaat er inderdaad stevig aan toe *D !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan