Triumph Street Triple, deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
kunnen jullie die foto's niet wat kleiner maken ? duurt zo lang om de startpost in te laden _O-


wel mooie foto's btw :)
 
flow maak die foto ff wat kleiner anders duurt het laden wat langer.
 
Heb de digiversie van TripleTrappelTriumph gehad (paar posts hierboven :)

Moet ik hier nou de dealer of Triumph Benelux voor bellen?
Digi-versie is leuk, maar ik heb niet altijd mijn laptop in de schuur liggen :+

En weet iemand waar je die Rizoma-spiegels live in de winkel kan bewonderen?

Weet niet welke Rizomas je bedoelt.. maar op mijn fotos hierboven kan je een type zien
 
kan iemand met een street mij vertellen, of het bij jullie ook zo is dat als je op de motor gaat zitten en je de voorrem in knijp. dan vervolgens het stuur hardt naar beneden drukt. dus de voorveer een eind in veert. dan hoor ik een raar geluid net alsof er ieds knoept\knarst, best wel hardt. ik kan het geluid niet plaatsen. mischien dat het jullie bekend voor komt?

ik heb morgen een afspraak bij brabantmotors, das dan zal ik het gelijk melden. geeft niet echt een vertrouwd gevoel moet ik zeggen.

ik heb ook besloten om volgende maand meteen een afspraak te maken met de mensen van hyperpro, ik heb gemerkt dat nu het stuuren steeds beter gaat de voorkant echt te slap is. ook bij het remmen voelt de voorveering echt niet lekker.
 
Geen idee hoe het moet, heeft al grote moeite gekost om ze te posten, anders laat je maar zitten

Even een probeer versie van adobe photoship downloaden en zo het plaatje verkleinen, anders eventjes een site vinden waar ze automatisch de plaatjes verkleinen voor je.
 
Dus dan moet ik ze eerst weer helemaal verkleinen, en weer uploaden op een site, en vervolgens weer hiero? Voor iemand die voor het eerst op de startpagina gaat kijken of geen snelle verbinding heeft? Het is dat mijn geduld vandaag groot is :/
 
Dus dan moet ik ze eerst weer helemaal verkleinen, en weer uploaden op een site, en vervolgens weer hiero? Voor iemand die voor het eerst op de startpagina gaat kijken of geen snelle verbinding heeft? Het is dat mijn geduld vandaag groot is :/


Enne wat is trouwens gebruikelijk qua pixels?
 
Dus dan moet ik ze eerst weer helemaal verkleinen, en weer uploaden op een site, en vervolgens weer hiero? Voor iemand die voor het eerst op de startpagina gaat kijken of geen snelle verbinding heeft? Het is dat mijn geduld vandaag groot is :/

_O-

yo, chill baby, go with the flow :P
 
Dus dan moet ik ze eerst weer helemaal verkleinen, en weer uploaden op een site, en vervolgens weer hiero? Voor iemand die voor het eerst op de startpagina gaat kijken of geen snelle verbinding heeft? Het is dat mijn geduld vandaag groot is :/

Je kunt fotos gewoon op motor-forum uploaden hoor...

Even kijken bij overige acties, documenten en dan voeg document toe.

Rechts boven in.
 
kan iemand met een street mij vertellen, of het bij jullie ook zo is dat als je op de motor gaat zitten en je de voorrem in knijp. dan vervolgens het stuur hardt naar beneden drukt. dus de voorveer een eind in veert. dan hoor ik een raar geluid net alsof er ieds knoept\knarst, best wel hardt. ik kan het geluid niet plaatsen. mischien dat het jullie bekend voor komt?

ik heb morgen een afspraak bij brabantmotors, das dan zal ik het gelijk melden. geeft niet echt een vertrouwd gevoel moet ik zeggen.

ik heb ook besloten om volgende maand meteen een afspraak te maken met de mensen van hyperpro, ik heb gemerkt dat nu het stuuren steeds beter gaat de voorkant echt te slap is. ook bij het remmen voelt de voorveering echt niet lekker.

ik weet natuurlijk niet hoe het geluid bij jou precies is maar zoals ik het nu lees, hoort het gewoon
 
Ik was al blij dat ik Vista foutloos kon typen :)

543722047_87430840ef_o.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan