Triumph Street Triple, deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik heb een Scotoiler op mijn Street triple. Is aan de linkerkant achter de radiator geplaatst. Werkt goed (moet em voor de 2e keer bijvullen na 12000 km. Reservoir is wel krom getrokken, ik denk door de hitte van de uitlaten.

Ik heb er zo geen foto's van maar het valt niet echt op.
 
Heeft iemand ervaring met andere banden dan de standaard dunlops op de street triple. Ik ben toe aan een nieuw achterbandje en denk er over om BT-016 er op te zetten.
 
Heb de digiversie van TripleTrappelTriumph gehad (paar posts hierboven :)

Moet ik hier nou de dealer of Triumph Benelux voor bellen?
Digi-versie is leuk, maar ik heb niet altijd mijn laptop in de schuur liggen :+

En weet iemand waar je die Rizoma-spiegels live in de winkel kan bewonderen?


hey amigo, proficiat met je beest. vooral die bos uitlaten zijn :9~
Als je die rizoma spiegeltjes bedoelt die hard op de originele triumph bar ends lijken kan je beter wachten tot juli, dan zijn die van triumph beschikbaar en die kosten je de helft van de rizoma's.
 
hey amigo, proficiat met je beest. vooral die bos uitlaten zijn :9~
Als je die rizoma spiegeltjes bedoelt die hard op de originele triumph bar ends lijken kan je beter wachten tot juli, dan zijn die van triumph beschikbaar en die kosten je de helft van de rizoma's.

Hey Fuel!

Bedankt! Ben er erg trots op :Y Het (lange) wachten wordt echt beloond en zo voelt het ook naar. Ik ben meer benieuwd naar de zichtbaarheid van die spiegels. De standaardspiegels bieden genoeg zicht, maar niet praktisch in mijn schuur, plus zo lijkt ze net op Mickey Mouse.

Heeft Marlein nog leuke informatie voor je gehad? *O*
 
Marlein heeft me vijf minuten geleden nog heel erg leuke info gegeven.
In de loop van volgende week zal hij er zeker zijn bij mijn dealer *O* *O* *O*
Misschien nog deze week maar dat durfde ze nog niet beloven, het lange wachten gaat dan toch eindelijk beloond worden *D
 
Marlein heeft me vijf minuten geleden nog heel erg leuke info gegeven.
In de loop van volgende week zal hij er zeker zijn bij mijn dealer *O* *O* *O*
Misschien nog deze week maar dat durfde ze nog niet beloven, het lange wachten gaat dan toch eindelijk beloond worden *D


En ik maar denken dat ze met de mededeling kwam dat ze in verwachting was van jouw kind B| Was al bijna langs de Prenatal gegaan voor Triumph babykleertjes.


... Maar dit is natuurlijk beter nieuws!!! *O*


Kzal eens even lurken in de Speed topic voor die spiegels :Y
 
Heej mijn street zit in dezelfde lichting en staat volgende week ook bij de dealer! :) :)

Wil nog een zwart speed triple Fat Bar monteren, vind het standaard fietsstuur niet geweldig mooi...Wie heeft het speedstuur al gemonteerd? Kan het 1 op 1 over of is er aanpassing nodig qua boutlengte voor risers oid? Komt de breedte overeen met street stuur?
full
 
Heej mijn street zit in dezelfde lichting en staat volgende week ook bij de dealer! :) :)

Wil nog een zwart speed triple Fat Bar monteren, vind het standaard fietsstuur niet geweldig mooi...Wie heeft het speedstuur al gemonteerd? Kan het 1 op 1 over of is er aanpassing nodig qua boutlengte voor risers oid? Komt de breedte overeen met street stuur?
[afbeelding]
stuur is 1 cm breder dan origineel ,risers worden mee vervangen met andere bouten
 
S7000441.jpg

S7000301.jpg


Ik vind die fatbar ook erg mooi maar vooral duur (met risers enz er nog bij) 110-120€
Ik heb gwn dit lsl stuurtje gekocht (zelfde diameter als origineel) voor 50€ en aan elke kant 0,5-1cm ingekort (was anders te breed voor remleiding/gaskabels enz)
En ben heel tevreden van het resultaat betere zithouding voor NOG meer vertrouwen in de bochtjes en vind het ook heel mooi :Y
Het is een lsl "streetbar" gekocht op louis.de je hebt hem ook in het goud/titanium look 8-)
 
En ik maar denken dat ze met de mededeling kwam dat ze in verwachting was van jouw kind B| Was al bijna langs de Prenatal gegaan voor Triumph babykleertjes.


... Maar dit is natuurlijk beter nieuws!!! *O*


Kzal eens even lurken in de Speed topic voor die spiegels :Y


laat het ons zo stellen, de street is zo'n beetje mijn kindje hehe _O-

en als marlein had verteld dat ze zwanger was van mij had ik nu waarschijnlijk thuis wel enige probs gehad met t vrouwke :X
 
Heeft iemand ervaring met andere banden dan de standaard dunlops op de street triple. Ik ben toe aan een nieuw achterbandje en denk er over om BT-016 er op te zetten.


Flaterik heeft er Michelin onder zitten. En volgens mij bevallen die hem meer dan prima.
 
Marlein heeft me vijf minuten geleden nog heel erg leuke info gegeven.
In de loop van volgende week zal hij er zeker zijn bij mijn dealer *O* *O* *O*
Misschien nog deze week maar dat durfde ze nog niet beloven, het lange wachten gaat dan toch eindelijk beloond worden *D

Wanneer zou die orgineel van jou komen? eind mei toch?

Maar dat is goed nieuws *O*

Ik zal eind volgende week maar even gaan bellen voor een definitievere datum wanneer me triple komt.

Ik ben of nr 7 van 11, of nr 9 van 11 voor juni
 
Laatst bewerkt:
Toen ik hem in december bestelde was het april, toen ik in februari terug belde zou het mei gaan worden, toen ik in mei terug belde bleven ze volhouden dat hij er eind mei wel zou zijn, eind mei veranderden ze die theorie in "ergens in juni", om dan nu uiteindelijk te weten te komen "volgende week".
 
nopes, zwart, de snelste en mooiste dus. Alleen niet de snelste qua leveringen.

Dat blijkt, want november en dan tot juni wachten is belachelijk lang. Maarja, mischien stond Belgie niet in de planning voor een bepaalde maand waardoor het opgeschoven werd.

Ik weet niet waar het dan mis is gegaan maar ik heb de mijne in januari besteld en ik hoop hem toch echt in juni te mogen ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
Dat blijkt, want november en dan tot juni wachten is belachelijk lang. Maarja, mischien stond Belgie niet in de planning voor een bepaalde maand waardoor het opgeschoven werd.

Ik weet niet waar het dan mis is gegaan maar ik heb de mijne in januari besteld en ik hoop hem toch echt in juni te mogen ontvangen.

Juni van dit jaar? :P ;)
 
+1, maaar slijten wel hard denk niet dat ik de 3000km haal, ach geld mag rollen als je motor rijdt he.. is een luxe artikel dus we zeuren niet :+

:o geen 3000 km
wtf hoe rij jij met dat ding
ik heb er nu bijna 4000 km mee gereden maar heb nog voldoende profiel
en mijn rijstijl is toch wel sportief te noemen
met de hornet deed ik 8000 km met een achterband
 
Hè elke 3000km een nieuwe achterband!?
Dat gaat toch behoorlijk in de papieren lopen?
Wat kosten die bandjes eigenlijk en hoe weet je dat ze op zijn?

Ook dat gedoe met die ketting smeren om de 300km vind ik wel heel erg vaak.

Moeten we toch maar wat anders op verzinnen. Ik denk erover om zo'n kettingsmeersysteem te monteren. Nog meer mensen met ervaring behalve zet750essss???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan