Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe lang heeft je motor stil gestaan?
Het klinkt alsof je je schijf even goed schoon moet remmen... er komt altijd wat corrosie op als hij lang stil staat.
Als het goed is verdwijnt het na een paar keer goed remmen.
En als ze dan nog steeds blijven kleven , ff de remcupjes schoonmaken, of de boel eerst ff inspuiten en schoon maken met remmenreiniger.
 
Hoe lang heeft je motor stil gestaan?
Het klinkt alsof je je schijf even goed schoon moet remmen... er komt altijd wat corrosie op als hij lang stil staat.
Als het goed is verdwijnt het na een paar keer goed remmen.
Schaven mag als het wiel maar niet zwaar loopt. Schijfremblokken lopen altijd licht aan. Als de schijf heet is van het remmen zet deze iets uit waardoor het erger lijkt.
 
Hoe lang heeft je motor stil gestaan?
Het klinkt alsof je je schijf even goed schoon moet remmen... er komt altijd wat corrosie op als hij lang stil staat.
Als het goed is verdwijnt het na een paar keer goed remmen.

De schijven zijn schoon. Denk dat ik er de afgelopen weken al 1500 km mee heb gereden. Het is gekomen nadat ze mijn banden hebben vervangen 400 km terug. Daarvoor heb ik niks gemerkt.
 
Goedenavond

Iemand ervaring met het plakken van stompgrip op de tank? ik had ze vorige week besteld en zijn vandaag binnengekomen.. zat op youtube te kijken en daar legde iemand uit dat je zoiezo de tank goed moet ontvetten en daarna met de föhn moet voorverwarmen, verder gebruikte hij een tennis bal om luchtbellen eruit te drukken.

Is dit de juiste manier ?
 
zal ik in de gaten houden
zeg ik ze wel dat ik die van jou krijg O-)


* :} thx, heb um voor niks gekregen 8-) :]

Mooi, netjes van ze! Temeer omdat ze niet altijd als even klantvriendelijk te boek stonden.

Die van mij heb ik daar zeker 5 jaar geleden achtergelaten, zou wel hilarisch zijn als die nu bij jou erop zit!!!
 
Goedenavond

Iemand ervaring met het plakken van stompgrip op de tank? ik had ze vorige week besteld en zijn vandaag binnengekomen.. zat op youtube te kijken en daar legde iemand uit dat je zoiezo de tank goed moet ontvetten en daarna met de föhn moet voorverwarmen, verder gebruikte hij een tennis bal om luchtbellen eruit te drukken.

Is dit de juiste manier ?
Hoi, ik heb ook stompgrips , er zit een alcohol doekje bij als het goed is, daarmee de te beplakken delen goed schoonmaken (oude wax laag verwijderen). daarna de tank met fohn verwarmen , gewoon tot het lauw is , niet te heet want dan ligt straks de verf er af,
vlak voor het plakken ook de stompgrip goed verwarmen , klein deel van de onderlaag lostrekken en op de juiste positie plakken en dan voorzichtig beginnen met stukje voor stukje ( ongeveer 5 cm ) verder te plakken , ik gebruik daar bij een doek en wrijf direct de luchtbellen eruit.

dus niet in 1 keer de hele stompgrip proberen te plakken.
720.jpg
 
Laatst bewerkt:
Oke bedankt voor je reactie Muiz!

Heb de verpakking nog niet open gemaakt dus zou goed kunnen dat er een alcohol doekje bij zit.
Morgen ga ik ze waarschijnlijk erop plakken 👌🏽👍🏽




Hoi, ik heb ook stompgrips , er zit een alcohol doekje bij als het goed is, daarmee de te beplakken delen goed schoonmaken (oude wax laag verwijderen). daarna de tank met fohn verwarmen , gewoon tot het lauw is , niet te heet want dan ligt straks de verf er af,
vlak voor het plakken ook de stompgrip goed verwarmen , klein deel van de onderlaag lostrekken en op de juiste positie plakken en dan voorzichtig beginnen met stukje voor stukje ( ongeveer 5 cm ) verder te plakken , ik gebruik daar bij een doek en wrijf direct de luchtbellen eruit.

dus niet in 1 keer de hele stompgrip proberen te plakken.
[afbeelding]
 
De schijven zijn schoon. Denk dat ik er de afgelopen weken al 1500 km mee heb gereden. Het is gekomen nadat ze mijn banden hebben vervangen 400 km terug. Daarvoor heb ik niks gemerkt.
Nou, terug naar de bandenboer dan zou ik zo zeggen!

En idd de klauwen en zuigers even goed schoonmaken en wat kopervet er achter smeren wil ook nog wel eens helpen...
 
Ik zal wel de enige zijn die dit niet wist. Maar voor € 9,91 kan je je papieren kentekenbewijs omruilen (bij RDW) voor een kentekenbewijs in creditcard formaat. Gelijk ff aangevraagd.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ik heb gisteren mijn tank weer mooi gekregen met Commandant. Er zaten doffe plekken waar je met je knie tegen de tank komt. Zit nu ook te kijken naar Stomgrip maar ik twijfel nog. Bij welke NL site kan je ze bestellen? Zijn er ook alternatieve oplossingen?
Alvast bedankt.
 
Goedemorgen,

Ik heb gisteren mijn tank weer mooi gekregen met Commandant. Er zaten doffe plekken waar je met je knie tegen de tank komt. Zit nu ook te kijken naar Stomgrip maar ik twijfel nog. Bij welke NL site kan je ze bestellen? Zijn er ook alternatieve oplossingen?
Alvast bedankt.
Ik plak bij een nieuwe motor altijd eerst doorzichtige folie op de tank. Kun je bij bijna elke dealer krijgen. Zijn A4 en die kun je in de gewenste vorm knippen.
 
Goedemorgen,

Ik heb gisteren mijn tank weer mooi gekregen met Commandant. Er zaten doffe plekken waar je met je knie tegen de tank komt. Zit nu ook te kijken naar Stomgrip maar ik twijfel nog. Bij welke NL site kan je ze bestellen? Zijn er ook alternatieve oplossingen?
Alvast bedankt.
www.jvpmotorproducts.com
 
Laatst bewerkt:
Ik zal wel de enige zijn die dit niet wist. Maar voor € 9,91 kan je je papieren kentekenbewijs omruilen (bij RDW) voor een kentekenbewijs in creditcard formaat. Gelijk ff aangevraagd.


Nice!! dat wist ik niet, ga ik ook gelijk doen👍🏽
 
Goedemorgen,

Ik heb gisteren mijn tank weer mooi gekregen met Commandant. Er zaten doffe plekken waar je met je knie tegen de tank komt. Zit nu ook te kijken naar Stomgrip maar ik twijfel nog. Bij welke NL site kan je ze bestellen? Zijn er ook alternatieve oplossingen?
Alvast bedankt.


ik heb ze toevallig net op mijn tank geplakt!
Je kan ze bestellen bij optitune.nl
Kosten zijn 50 euro en met verzenden kwam ik op 56 en een beetje
 
Gisteren de Thruxton R even uitgeprobeerd :) Wat een machine! Stuurt echt boven verwachting goed, erg comfortabel, maar toch superstrak. In vergelijking met de Street erg gemoedelijk. Blok heeft zat power met een mooie afgifte, maar ik had iets meer punch verwacht (juist in sport stand). Toch loopt het ongemerkt heel hard. Prima sound uit de standaard pijpen :Y Ride-by-wire werkt feilloos.

Eindoordeel: toch wel een erg gave fiets, stuurde veel beter dan ik had verwacht. Hoewel ik wat beleving miste, doet u mij er maar wel eentje (voor erbij)! Want ontzettend mooie fiets met een heel fijn (stuur)karakter.
 
En die Thruxton R voor erbij, omdat de Street nog steeds een feest is om op te rijden. Meer beleving, veel speelser, meer eindschot }) En dat wil ik nog niet missen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan