Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Striplers,

Wederom gegroet allemaal....
Het is voor mij een tijdje geleden op MF. Ben dan meer op FB op de internationale Striple pagina actief. Wilde eens kijken hoe het hier staat. Hopelijk hebben jullie allemaal een fijn ritjaar gehad. De zomer is weer begonnen en dus lekker veel km's maken. Heb nu m'n Striple R '14 bijna twee jaar en ruim 18000 km erop zitten. Wat een heerlijk motortje is ze toch (zie foto). Ondertussen heb ik ook al framesliders van SW Motech gemonteerd, tankgrips van Techspec (Snakeskin). hendels in Zwart/rood komen binnenkort in de bus. Wat rest is nog een evt. andere demper. Helaas vind ik weinig passende voor de nieuwere modellen Striples. GPR Furore Nero is een goede optie én vooral ook de HP Corse EvoXtreme, echter wel prijzig. Heeft iemand van jullie ervaring met een van deze twee merken en/of heeft iemand er een gemonteerd.
full
 
Veilige kilometers iedereen. Afgelopen week een lekker ritje Valkenburg (L)-Antwerpen-Terneuzen-Vlissingen-Antwerpen-Valkenburg. Geniet van het weer Fellow Striplers. Groeten uit Valkenburg (Limburg).
full
 
Ik ben ook volop aan het genieten van het weer en de fijne Street Triple. Even een vraagje van een niet zo'n handige motorrijder. Ik heb de afdekkapjes binnen maar voor de montage moet je je accu eruit halen. Ehh hoe krijg ik de elastieken band los, die de accu op z'n plaats houdt? |(
Alvast bedankt
full
 
Ik ben ook volop aan het genieten van het weer en de fijne Street Triple. Even een vraagje van een niet zo'n handige motorrijder. Ik heb de afdekkapjes binnen maar voor de montage moet je je accu eruit halen. Ehh hoe krijg ik de elastieken band los, die de accu op z'n plaats houdt? |(
Alvast bedankt[afbeelding]

hmm...heb geen elastiek bandje maar meestal moet je een kant iets oprekken om zo het pinnetje of klemmetje los te halen
 
Ik ben ook volop aan het genieten van het weer en de fijne Street Triple. Even een vraagje van een niet zo'n handige motorrijder. Ik heb de afdekkapjes binnen maar voor de montage moet je je accu eruit halen. Ehh hoe krijg ik de elastieken band los, die de accu op z'n plaats houdt? |(
Alvast bedankt[afbeelding]

Zijn dat afdekkapjes voor de gaten van de passagiers steuntjes?
 
dank U , was megageweldig, heerlijk weer , strak asphalt ,machtige motormaten , leuk hotel en vooral een fantastische motor.
wat heb ik zitten genieten op die street triple :} :} :} :] :} :} :}
Ik heb net zo genoten de afgelopen 4 dagen... Sauerland bevalt me echt zoveel beter dan de Eiffel : Y
 
Ja, dat zijn de afdekkapjes. Ik ga het nog maar eens proberen om de accu eruit te krijgen.

Ziet cleaner uit lijkt me, zonder de steuntjes. Heb ze zelf nodig voor de vriendin en evt. als bagage bevestigingspunten. Ben benieuwd of die Evotech naadloos aansluiten. Maken puik spul. Heb zelf de radiatorbescherming van Evotech gehaald. Succes met de accu.
 
Heeft er iemand tips om voor weinig een bellypan ergens online te bestellen?
De mijne heeft n barst helaas..
 
Heeft er iemand tips om voor weinig een bellypan ergens online te bestellen?
De mijne heeft n barst helaas..

Check eens Ebay. Op onze FB pagina "Triumph Street Triple 675" zijn genoeg lui die mss wel een hebben liggen. Het is een internationale besloten groep. Kan je je even aanmelden. Denk dat er wel wat tussen ligt.
 
Check eens Ebay. Op onze FB pagina "Triumph Street Triple 675" zijn genoeg lui die mss wel een hebben liggen. Het is een internationale besloten groep. Kan je je even aanmelden. Denk dat er wel wat tussen ligt.
Die FB groep is toch laatst een algemenere Triumph pagina geworden?
Toen ben ik er weggegaan... wil alleen Street en anders niet. Jammer dat die beheerder dat zonder overleg zo deed -O-
 
Die FB groep is toch laatst een algemenere Triumph pagina geworden?
Toen ben ik er weggegaan... wil alleen Street en anders niet. Jammer dat die beheerder dat zonder overleg zo deed -O-

Ooh zat je er ook bij? Hij heeft het weer teruggezet naar Street Triple 675.
Heb em dat toen ook gezegd, geen democratisch besluit. Maar toch, misschien op Ebay. Ik zal er ook even op letten.
 
Mogguh :W

Iemand hier Sportsmart 2 onder de Street (R)?

Achterbandje is na afgelopen weekend wel op. Ben erg tevreden over de huidige banden (Dunlop Q2), maar ook wel benieuwd naar Sportsmart 2.
 
Ooh zat je er ook bij? Hij heeft het weer teruggezet naar Street Triple 675.
Heb em dat toen ook gezegd, geen democratisch besluit. Maar toch, misschien op Ebay. Ik zal er ook even op letten.
O, fijn om te weten, dan kom ik weer terug in de groep :)
Hoi alvast :W
 
Check eens Ebay. Op onze FB pagina "Triumph Street Triple 675" zijn genoeg lui die mss wel een hebben liggen. Het is een internationale besloten groep. Kan je je even aanmelden. Denk dat er wel wat tussen ligt.

Leuk! Ik heb me ook aangemeld :+
 
Gaaf :)

ik kom uit Middelburg.. kom je ook uit Zeeland ?

LOL, ik kom uit Valkenburg (Limburg). We waren via België naar Vlissingen gereden en over de Delta werken voor een bakje kibbeling. De moeite waard moet ik zeggen. Ben wel vaker daar aan het strand geweest. Vrienden van ons komen uit Vlissingen en Middelburg.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan