Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Street is voor het circuit eigenlijk te klein voor me, daarom heb ik een circuitfiets aangeschaft.
Minder vermogen, maar wat ik op het rechte stuk laat liggen pak ik in de bochten terug. Stuurt echt superstrak.
 
De Street is voor het circuit eigenlijk te klein voor me, daarom heb ik een circuitfiets aangeschaft.
Minder vermogen, maar wat ik op het rechte stuk laat liggen pak ik in de bochten terug. Stuurt echt superstrak.
Foto nieuwe circuitfiets:
full
 
Is een speed eigenlijk veel groter? Voor mijn gevoel scheelt het namelijk niet heel veel, neig er zelf toch naar om met mijn 1.95 voor de street te gaan evt in combinatie met stuurverhogers..
ik ben 1.72 }) , slaat natuurlijk nergens op in verhouding met jullie lengte :N en de discussie , maar vondt de speed net wat groter en vooral veel zwaarder als de street, :] en dat merkte ik vooral in de proefritten. street is lekker lichtvoetig. en de pk's? ach....kom van een 174 achterwiel pk kanon en of ik die mis? nee eigenlijk niet.
ander ding is , qua lengte is je gewicht , kan me voorstellen dat je met bijvoorbeeld 100kg of meer :P een andere beleving ondervindt dan met 74kg O-) op de street.
ik zou je adviseren om lekker proefritten te maken en het liefste wat langere , desnoods gewoon een weekend huren en sturen. :]
 
Is een speed eigenlijk veel groter? Voor mijn gevoel scheelt het namelijk niet heel veel, neig er zelf toch naar om met mijn 1.95 voor de street te gaan evt in combinatie met stuurverhogers..

Voor mijn gevoel (erop gezeten tijdens de motorbeurs) is de speed overal net wat groter, hoger en breder. Het scheelt voor mijn lengte net genoeg om minder hanteer te zijn. Maar dat zal met jou lengte natuurlijk niks uitmaken :)
 
Laatst bewerkt:
ik ben 1.72 }) , slaat natuurlijk nergens op in verhouding met jullie lengte :N en de discussie , maar vondt de speed net wat groter en vooral veel zwaarder als de street, :] en dat merkte ik vooral in de proefritten. street is lekker lichtvoetig. en de pk's? ach....kom van een 174 achterwiel pk kanon en of ik die mis? nee eigenlijk niet.
ander ding is , qua lengte is je gewicht , kan me voorstellen dat je met bijvoorbeeld 100kg of meer :P een andere beleving ondervindt dan met 74kg O-) op de street.
ik zou je adviseren om lekker proefritten te maken en het liefste wat langere , desnoods gewoon een weekend huren en sturen. :]

Heb zelf een normaal postuur (+- 80 kg), al een korte proefrit gemaakt en voelde voor mij prima op dat kleine stuk. Wel lichtelijk het gevoel wat opgevouwen te zitten, maar een stuk minder dan de racer die ik nu heb.

Vandaar dat ik ook benieuwd was naar wat ervaringen van mensen die er wat langer op rijden en wellicht met stuurverhogers. Maar wellicht van het weekend eens een wat langer proefrit maken als dat mogelijk is..
 
Is een speed eigenlijk veel groter? Voor mijn gevoel scheelt het namelijk niet heel veel, neig er zelf toch naar om met mijn 1.95 voor de street te gaan evt in combinatie met stuurverhogers..
De SPEED heeft een totaal ander karakter dan de licht-sturige STREET.
Speed is zwaarder qua sturen,lomper,maar met een bulk vermogen dat gelijk voorhanden is..Rustig te rijden })
Het vermogen van de STREET komt iets later,gaat langer door...zoveel verschil zit niet in acceleratie en topsnelheid..
De Street is zenuwachtiger..Beide motoren zijn :} verslavend :9
De zit en het karakter moet je aanspreken gewoon uitproberen :]
 
Ik ben 1.98 m en heb een Street 08 gehad en nu een Street R 14. M'n pa heeft een Speed 09. Ik heb op een gegeven moment gekozen tussen deze en een Speed 11. Ik zit op allemaal prima en heb nooit serieus stuurverhogers of aangepaste voetsteps gedacht.

Street is gewoon een topfiets en ik ben gek van het uiterlijk!
 
Godsamme heren, wanneer gaan we meeten? :+
Lange mannen en dat ook nog op een Street :9~

Toch jammer dat ik zondag niet kan...moet om 11 uur starten en daarna is de dag zo ongeveer wel voorbij.
 
Ik ben 1.98 m en heb een Street 08 gehad en nu een Street R 14. M'n pa heeft een Speed 09. Ik heb op een gegeven moment gekozen tussen deze en een Speed 11. Ik zit op allemaal prima en heb nooit serieus stuurverhogers of aangepaste voetsteps gedacht.

Street is gewoon een topfiets en ik ben gek van het uiterlijk!

Bedankt voor je reactie! Ik ga van het weekend eens kijken bij een street.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan