Triumph Street Triple topic deel 24

2 weken geleden ook een Street Triple opgehaald, erg fijne machine. Nu zie ik alleen dat er aan de achterkant van mijn voorspatbord het een en ander aan lak weggeschuurd is, waarschijnlijk van opspattende steentjes. Zie geen slijtstreep op de voorband dat die tegen het spatbord aan komt. Nu is mijn vraag: hoe dicht hoort het voorspatbord op de band te hangen? Zit nu net een halve centimeter tussen bij die van mij...

 
Laatst bewerkt:
Dat is normaal, bij mij is het ook niet veel meer dan een centimeter en ik heb mijn banden al weer een tijdje. Die van mij is nog onbeschadigd, maar ik denk dat het voorspatbord wel kwetsbaar is als je ergens doorheen rijdt.
 
Dank voor jullie reacties! Dan ga ik de KVS zeker niet bijvullen. Maar anders geformuleerd, is het wel normaal dat de street triple tijdens het rijden 5 blokjes warm aan geeft terwijl het buiten nog maar +- 10 graden is? (terwijl er in de manual staat dat normaal tussen de 3-5)
 
Dank voor jullie reacties! Dan ga ik de KVS zeker niet bijvullen. Maar anders geformuleerd, is het wel normaal dat de street triple tijdens het rijden 5 blokjes warm aan geeft terwijl het buiten nog maar +- 10 graden is? (terwijl er in de manual staat dat normaal tussen de 3-5)

Ja, dat is normaal. 5 blokjes is gewoon bedrijfstemperstuur. Al vriest het 30 graden, als hij eenmaal warm is geeft hij 5 blokjes aan.. Duurt alleen langer tot hij op temperatuur is. Net als je auto.
 
Ja, dat is normaal. 5 blokjes is gewoon bedrijfstemperstuur. Al vriest het 30 graden, als hij eenmaal warm is geeft hij 5 blokjes aan.. Duurt alleen langer tot hij op temperatuur is. Net als je auto.

Ok top, thnx! Ben nog aan het rondkijken voor een kortere kentekenplaathouder. Zie erg veer verschillende, iemand nog een aanrader?:]
 
Zijn beide idd mooi! Maar eens kijken welke v.d. twee het wordt. Was ook nog aan het kijken naar een middel om de uitlaat mee te poetsen. Ik kan alleen nergens vinden van welk materiaal de demper van de (originele) uitlaat is gemaakt? Is dat RVS?
 
Zijn beide idd mooi! Maar eens kijken welke v.d. twee het wordt. Was ook nog aan het kijken naar een middel om de uitlaat mee te poetsen. Ik kan alleen nergens vinden van welk materiaal de demper van de (originele) uitlaat is gemaakt? Is dat RVS?

Ja, RVS. Wc eend of Harpic werkt erg goed op je voorbochten, ik gebruik altijd Yoshimura stain Magic.
 
Je hebt dan ook niets met de kabelboom te maken want je soldeert het draadje aan het + draadje vast van het stadslicht,
en de min aan het aarde draadje van heet stadslicht of via een oogje ergens in de koplamp vast bouten!
 
Zit nog steeds aan het rondsnuffelen voor uitlaten en mijn opties te overwegen.

iemand ervaring of iets gehoord van het merk EXAN?

Zie het wel eens voorbij komen, kan helaas niet veel beelden of goede geluidfragmenten vinden.

In mijn optiek een mooie 3-1 uitlaat (doet mij denken aan de HP-Corse), de prijs is ook niet verkeerd, wat lager dan een ZARD slip-on. Maar het design spreekt mij wel aan, vraag mij alleen af hoe het geluid eigenlijk is. Hou wat meer van diep gegrom in lagere toeren en een wat racy geluid in de hoge (wat ik nu heb met mijn WIDOW).

EXAN DEMPER TRIUMPH STREET TRIPLE 07>12 X-BLACK EVO - INOX BLACK [T862 CO - IN] - €429.52 : KGL Racing, de online motor shop voor iedere motorliefhebber, Quality Motorbike parts
 
Street van mijn maat is ook binnen, vandaag goed eind gereden. Heerlijk geluid uit die Arrows.
20190316_165411.jpg
 
Street van mijn maat is ook binnen, vandaag goed eind gereden. Heerlijk geluid uit die Arrows.
Bekijk bijlage 1365041

Nice, mooi stel zo!
Ik had op de Street 675 die ik toentertijd had gelijk een Arrow 3 in 1 gezet. Klonk super totdat ik de Leovince GP highmount hoorde.. Allejezus daar werd je bang van.. En ook nog meer dan de helft goedkoper dan het Arrow systeem.. 🤣

Anyway, binnenkort maar eens een open filter en SC Project voor de 765 RS bestellen, heel erg benieuwd hoe dat in het echt klinkt (en loopt)..
 

Iemand nog mooie spiegels nodig? Deze komen van mijn STR af en kun je direct plaatsen in de originele steunen.
 
Nou eindelijk na veel wikken en wegen toch een uitlaat gekocht.

Een full-system SC-project voor mijn triple uit 2009.

Had nog een leuke bonus gekregen dus dat kwam mooi uit haha.

Hopelijk binnen 3 tot 15 werkdagen binnen.

Mogen mijn 2 Black Widow uitlaten iemand anders blij maken (super tevreden over). Mooi donker geluid.
 

Bijlagen

  • T02-C22C_street_triple_gptech_carbonio_scproject_gp_tech_silencieux_auspuff_675_street (1).jpg
    T02-C22C_street_triple_gptech_carbonio_scproject_gp_tech_silencieux_auspuff_675_street (1).jpg
    106,1 KB · Weergaven: 15
  • 20190215_165405.jpg
    20190215_165405.jpg
    416 KB · Weergaven: 15
Nou eindelijk na veel wikken en wegen toch een uitlaat gekocht.

Een full-system SC-project voor mijn triple uit 2009.

Had nog een leuke bonus gekregen dus dat kwam mooi uit haha.

Hopelijk binnen 3 tot 15 werkdagen binnen.

Mogen mijn 2 Black Widow uitlaten iemand anders blij maken (super tevreden over). Mooi donker geluid.
Dikke puup8-)
 
Nou eindelijk na veel wikken en wegen toch een uitlaat gekocht.

Een full-system SC-project voor mijn triple uit 2009.

Had nog een leuke bonus gekregen dus dat kwam mooi uit haha.

Hopelijk binnen 3 tot 15 werkdagen binnen.

Mogen mijn 2 Black Widow uitlaten iemand anders blij maken (super tevreden over). Mooi donker geluid.

Mooi man! Gaat vast goed klinken!
Die van mij komt ook een SC op, binnenkort maar eens bestellen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan