Triumph Street Triple topic deel 24

Kan op zich niet kwaad om er zelf wat vanaf te weten... Maar om het een pro te laten doen scheelt een hoop :)
Scheelt ook iemand erbij halen om SAG te meten :D

Of zo'n ding aanschaffen... met los verkrijbare afstandbedien-ding:

D6Dl0ka.png

Dat is zeker een mooi ding, maar die ene keer dat ik dat nodig heb kom ik met een rollint en een maatje die voor en achter even opmeet ook een heel eind.

Is meer iets voor de echte vakmannen
 
Nou de SC zit erop. Mooi ding.

Maar probleem nu.... mijn bellypan pas niet meer, terwijl dit wel geadverteerd wordt op de website. Heb ik nu iets doms gedaan?

De bochten zitten in de weg...
 

Bijlagen

  • 20190331_173232.jpg
    20190331_173232.jpg
    177 KB · Weergaven: 22
  • 20190331_164341.jpg
    20190331_164341.jpg
    311,7 KB · Weergaven: 18
  • T02-C22C_street_triple_gptech_carbonio_scproject_gp_tech_silencieux_auspuff_675_street (1).jpg
    T02-C22C_street_triple_gptech_carbonio_scproject_gp_tech_silencieux_auspuff_675_street (1).jpg
    106,1 KB · Weergaven: 20
Gefeliciteerd, mooie fiets! Ik laat de vering van mijn RS denk ik afstellen bij Roose. Heb er de ballen verstand van dus ik laat het liever doen.

Is toch wel handig om je er een beetje in te verdiepen.

Op Youtube staan een aantal filmpjes van Dave Moss, hierin legt hij e&a uit.

Klik 1

En hij vertelt ook iets over de Street RS.

Klik 2
 
Is toch wel handig om je er een beetje in te verdiepen.

Op Youtube staan een aantal filmpjes van Dave Moss, hierin legt hij e&a uit.

Klik 1

En hij vertelt ook iets over de Street RS.

Klik 2

Ja had ze al gezien. Die over de RS klikt hij hem gewoon naar de fabrieksinstelling en daar staat de mijne nog op geloof ik. Wel handig idd om iets meer van te weten!
 
Ja had ze al gezien. Die over de RS klikt hij hem gewoon naar de fabrieksinstelling en daar staat de mijne nog op geloof ik. Wel handig idd om iets meer van te weten!

Ik denk dat er bij jou dan wel wat extra preload voor en achter in mag.

De filmpjes van Dave hebben mij wel geholpen toen ik een probleem had met de shock van mijn Speed. Ik had namelijk een TTX gekocht, maar de motor stuurde daarmee ineens niet meer zo lekker. Toen ik ging meten bleek de motor 50mm door te zakken achter. Dat is zo veel, dat kun je eigenlijk niet oplossen door er meer preload in te draaien. Ik heb er toen een zwaardere veer op laten zetten die bij de TTX zat toen ik hem kocht. Motor zakte daarmee maar 30mm door. Daarmee was het probleem opgelost en daarmee stuurde de motor weer super.
 
Op de website van HK suspension staat een veringboekje, ik meen in pdf formaat. Daarin wordt duidelijk en in begrijpelijke taal hoe e.e.a. werkt en wat het doet.
 
Gooi deze even in de op aub, handig om bij de hand te hebben.


Iemand een idee of dit ook op een paddockstand kan en wat je dan moet aanhouden v
 
Heeft iemand hier ervaring met een automatisch ketting smeer systeem?

Helpt het inderdaad om de levensduur van de ketting te verlengen? En welk systeem werkt het handigste, vacuüm, oscillator of op gps?
 
Hallo,

Ik kom me hier weer aanmelden
Ik had een 2013 R en heb die in 2015 verkocht aan Jeroen wegens de aankoop van een Tracer 900
Nu staat de Tracer te koop en keer ik terug naar mijn oude liefde, deze keer een mooie RS gekocht.
Ik wou persé die mooie grijze, deze zijn helaas niet meer nieuw te krijgen, daarom deze jonge 2de handse...
1383987
 
Ik hen de RAM-mount bal voor in de stuurklem-bouten. Die zit netjes en stevig. Geen idee voor de Triumph mount, behalve dat ik hem te duur vond.
 
Heeft er iemand op een 765 de Triumph GPS-mount?
Heb er eentje besteld maar ben eigenlijk benieuwd hoe het er gemonteerd uitziet.

Wil je ff foto maken en posten wanneer je hem gemonteerd hebt? Ben wel benieuwd, moet mijn Garmin ook nog op de RS installeren.
 
Hallo,

Ik kom me hier weer aanmelden
Ik had een 2013 R en heb die in 2015 verkocht aan Jeroen wegens de aankoop van een Tracer 900
Nu staat de Tracer te koop en keer ik terug naar mijn oude liefde, deze keer een mooie RS gekocht.
Ik wou persé die mooie grijze, deze zijn helaas niet meer nieuw te krijgen, daarom deze jonge 2de handse...Bekijk bijlage 1383987
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ga je geen spijt van krijgen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan