Hangt er vanaf waar je reed denk ik, zelf bij Ducati gereden.Die route was inderdaad errug kort. Na vertrek was je met 10 minuten wel weer terug.
Andere rondje is echter wel lastig in de omgeving dan duurt het gelijk een stuk langer...
Hoe is het met de rapid bike easy? Al op de dyno geweest?E
Een collega van mij heeft er 1. Mooi ding om te zien, stuurt ook goed. Vering is zeer matig. Super toffe fiets maar zou voor geen goud willen ruilen!
Het was even een weekje wachten maar vanochtend de nieuwe aanwinst mogen ophalen uit 2013.
Eerste 100km zit erop, vering beetje hard en schakelen nog wat stroefjes in vergelijking met me Fazer 600, maar zeker meer fun.
Lelijke sticker op ruitje is er alvast af, verder nog weinig accesoires erop.
Eerst maar lekker rijden, dan misschien nog andere uitlaat, quickshifter, bellypan en spiegels..... als het mag van de portomonee
Bekijk bijlage 1395702Bekijk bijlage 1395703
Het was even een weekje wachten maar vanochtend de nieuwe aanwinst mogen ophalen uit 2013.
Eerste 100km zit erop, vering beetje hard en schakelen nog wat stroefjes in vergelijking met me Fazer 600, maar zeker meer fun.
Lelijke sticker op ruitje is er alvast af, verder nog weinig accesoires erop.
Eerst maar lekker rijden, dan misschien nog andere uitlaat, quickshifter, bellypan en spiegels..... als het mag van de portomonee
Bekijk bijlage 1395702Bekijk bijlage 1395703
Zag vandaag bij de motorzaak een mooie Speed triple staan, twijfel sloeg toe om de huidige (Triumph XcX800-15) in te ruilen voor een triple...
Maar : Hoe is zo'n naked op de snelweg? (90% huidig ww verkeer). Ik heb nu een kuipje voor tegen de wind, helpt aardig, maar niet windstil zogezegt...
Meer mensen die vnl snelweg rijden met de tripple? (ik zoek de "wind"ervaring dus...)(het vermogen zal best oke zijn... ;-) )
Zag vandaag bij de motorzaak een mooie Speed triple staan, twijfel sloeg toe om de huidige (Triumph XcX800-15) in te ruilen voor een triple...
Maar : Hoe is zo'n naked op de snelweg? (90% huidig ww verkeer). Ik heb nu een kuipje voor tegen de wind, helpt aardig, maar niet windstil zogezegt...
Meer mensen die vnl snelweg rijden met de tripple? (ik zoek de "wind"ervaring dus...)(het vermogen zal best oke zijn... ;-) )
Ducati was de enige met eigen rijders volgens mij. De meeste merken moesten in de 'verzamelbak', wachten en dan het kleine rondje rijden.Hangt er vanaf waar je reed denk ik, zelf bij Ducati gereden.
Vertrok om 12:45 en rond 13:25 weer terug, hadden wel even een pitstop om te tanken, wat eigenlijk prima was om ook even de andere motoren te kijken en praatje te maken.
@HinZu_86 zie dat je uit emmen komt. kan het wezen dat wij elkaar gespot hebben 1 of 2 week geleden vlakbij de mac?
rij zelf een zwarte street triple uit 2007
Jazeker!
Is er ook een standaard run gedaan? Welke ongunstige waarde zag de tuner bij welk toerental?Zo, net terug van afstellen. 125 pk en 82.8 nm koppel aan het wiel. Straks met het volledige systeem gaat hij lachend over de 130 pk. Mijn 2010 Speed Triple had ter vergelijking 132 pk aan het wiel met full system dus het 765 RS blok heeft echt potentieel!
De tuner zei ook dat hij vooral onderin bijna gevaarlijk arm loopt standaard en dat er nog veel meer uit te halen valt. Dit is nog maar met een euro 4 slip on!
Bekijk bijlage 1396164
Is er ook een standaard run gedaan? Welke ongunstige waarde zag de tuner bij welk toerental?
Klinkt als een veilige setup en bovendien mooie cijfers als het gaat om performance. Ga er eens over nadenken of ik nog wel een rapid bike EVO wil. Ik denk namelijk dat ik alleen een slip-on en k&n of BMC filter ga monteren.Nee maar ga er maar van uit dat hij standaard in closed loop veel te arm staat. Die van mij loopt nu 'veilig' in de closed loop modus en rijk bovenin met vol gas. Mijn Rapidbike Easy heeft maar beperkte instelmogelijkheden en kan alleen de closed loop aanpassen.
Wat ik kon zien zitten de meeste problemen tot 6000 toeren.
Klinkt als een veilige setup en bovendien mooie cijfers als het gaat om performance. Ga er eens over nadenken of ik nog wel een rapid bike EVO wil. Ik denk namelijk dat ik alleen een slip-on en k&n of BMC filter ga monteren.
Zag vandaag bij de motorzaak een mooie Speed triple staan, twijfel sloeg toe om de huidige (Triumph XcX800-15) in te ruilen voor een triple...
Maar : Hoe is zo'n naked op de snelweg? (90% huidig ww verkeer). Ik heb nu een kuipje voor tegen de wind, helpt aardig, maar niet windstil zogezegt...
Meer mensen die vnl snelweg rijden met de tripple? (ik zoek de "wind"ervaring dus...)(het vermogen zal best oke zijn... ;-) )