Wat is daar anders aan ?gelzadel zit een stuk lekkerderBekijk bijlage 1402668
@bonzaikris je spiegels zijn onderweg
top! hier is het (nog) droog!Bedankt Nico de spiegels zijn gisteren in perfecte staat afgeleverd.Als nu het weer ook terug beter word ipv die regen
Mja, zoiets vreesde ik al..
Ik heb alleen een steeksleutel in die maat en die krijg ik er niet op (wellicht zit de moer net ongunstig gedraaid). Ik rij er t.z.t. wel even mee langs 'n motorgarage.
Met een dop kom je er niet bijIk zou sowieso zo min mogelijk steeksleutels gebruiken bij het sleutelen. Zorg liever voor een passende dop. Scheelt je rondgedraaide boutkoppen en open klauwen..
Had ik ook last van op mijn eerste Street Triple. Stomp Grips hielpen ook niet.Oké thanks! Ik vind het niet bepaald lekker zitten, schuif telkens naar voren waardoor ik praktisch op m'n ballen zitZijn er betere zadels te krijgen waar je dit mee hebt?
Oké thanks! Ik vind het niet bepaald lekker zitten, schuif telkens naar voren waardoor ik praktisch op m'n ballen zitZijn er betere zadels te krijgen waar je dit mee hebt?
Hoeveel km rijden jullie met en m7rr achterhand?
Ik heb nu 2000km ermee gereden en de band was al voor +- 50% op bij aankoop van de motor. Over twee weken wil ik er nog 4000km bij rijden waarvan de helft snelweg is.
Ik heb in het midden nog 1,5mm en richting de randen nog 2,5mm. Anders misschien toch maar alvast vervangen om zeker te zijn...?
Ik heb ook de indruk dat de Rosso 3 langer mee gaat die ik op mijn vorige fiets had, al had die lang niet zoveel koppel.
Damn wat zuur! Ik kan je helaas niet uit de brand helpen, sterker nog ik moet mijn zijstandaard ook nog even nakijken want die leunt ook aardig door...Heeft iemand in de omgeving van Haarlem/Amsterdam nog een zijstandaard liggen voor Street Triple van 2009? De mijne is afgebroken vannacht
Trof mijn motor vanochtend diagonaal aan in de berging, helaas ook een minuscuul deukje en lak beschadiging in de tank hierdoor. Even zien of ik dit kan bij stippen, anders op termijn de tank maar vervangen.
Ik ben ook heel benieuwd naar de S22's! Ik heb net 2 setjes S21's onder de Mille gehad en die hebben geen stap gemist, wat een grip. Op mijn speed had ik Conti Road Attack 2 evo en later de 3, die heb ik gisteren ook weer onder de Street gelepeld. Moet zeggen dat het direct een stuk leuker en vertrouwder rijdt dan de Michelin Pilot Road 4 die eronder zaten en het is niet eens een nieuwe set, had deze nog op zolder liggen.1,5mm ga je het niet meer redden (wettelijk minimum is 1mm overigens).
Over banden gesproken: Wauw, net terug van een eerste proefritje (escaleerde naar 99km :D) met Bridgestone S22 bandjes... Wauw wauw wauw, fantastisch. En nu was het nog betrekkelijk fris, dit weekend naar Luxemburg...
Voor mij geen Rosso III meer iig. Heb ze nu nog op m'n cbr zitten met redelijk wat profiel, maar dikke doei, daar gaat voor de volgende sessie de andere set S22 op!
Ik heb nog een paar zaken te koop van een Street Triple van 2011. Met foto's en wat meer detail deze keer. Laat maar weten als je interesse hebt. Verzending naar NL is 16,40 EUR inclusief tracking.
Officiële Arrow dempers (+ uitneembare db killers + certificaat) - 300 EUR
Motodemic single headlight conversion kit (houder teller unit + beugels koplamp, lamp zelf niet) - 150 EUR
Nieuw ongebruikte remhendel + reservoir origineel Triumph Street Triple R - 90 EUR
Achterdemper van Street Triple R (dus de verstelbare) - 90 EUR
Carbon voor spatbord en set van hielplaatjes - 90 EUR
...denk je dat het spatbord ook op een street triple van 2015 zou passen?
Komend weekend de startmotor vervangen van mn 2010 street. Volgens het wpb moet ik zelfs mn gasklephuis eerst verwijdere n voordat ik erbij kom. Iemand die ook weleens zelf de startmotor vervangen heeft?
Heeft iemand in de omgeving van Haarlem/Amsterdam nog een zijstandaard liggen voor Street Triple van 2009? De mijne is afgebroken vannacht
Trof mijn motor vanochtend diagonaal aan in de berging, helaas ook een minuscuul deukje en lak beschadiging in de tank hierdoor. Even zien of ik dit kan bij stippen, anders op termijn de tank maar vervangen.
Bij mijn motor was daar niets van te merken, tot vanochtend. Nota bene gisteravond tot laat op pad geweest, motor rond 23 uur geparkeerd. 8 uur later motor op z'n kantAi, dat is niet bestik zal m er ook maar is afhalen, mijn motor staat ook vrij schuin op z’n standaard een 2008 model.
Bij mijn motor was daar niets van te merken, tot vanochtend. Nota bene gisteravond tot laat op pad geweest, motor rond 23 uur geparkeerd. 8 uur later motor op z'n kant
Vanaf nu ga ik in elk geval m'n dure bikelift netjes elke keer gebruiken!