Triumph Street Triple topic deel 24

Gisteren op Zandvoort
469CE58A-67CB-4FFC-B649-D636203C9763.jpeg
5DDAF222-EF93-463A-9A0F-8E0440254705.jpeg
 
maaruh, is dit niks dan?

heb niet gekeken of ie import is, maar op mn werk zijn importfietsen vaak weinig soeps, uit engeland vaak ook..
Deze komt bij Kat motoren uit Noordwijkerhout vandaan. Geen import.
 
Ik zit te denken om mijn halogeen lampen te vervangen door led. Nu weet ik dat er bij led een koeler achterop zit voor de warmte afvoer, nu vraag ik me af waar die warmte naartoe moet aangezien de koplampen dicht zijn aan de achterzijde en levert dit misschien problemen op?
 
Ik zit te denken om mijn halogeen lampen te vervangen door led. Nu weet ik dat er bij led een koeler achterop zit voor de warmte afvoer, nu vraag ik me af waar die warmte naartoe moet aangezien de koplampen dicht zijn aan de achterzijde en levert dit misschien problemen op?
je hebt ze ook zonder. op m'n VFR zit LED met heatsinks, werkt prima.
 
Vanochtend de 1.000 beurt laten uitvoeren. Tevens zijn de quickshifter en moto2 bestickering op de motor gezet. (Deze stonden beiden in backorder.)

Stickerset heb ik op de belleypan laten aanbrengen. (Van dichtbij zie je het niet echt als je er bij staat, maar van grotere afstand wel.)
363E0E0E-5444-4919-968D-63884A8EE024.jpeg
 
sowieso vind ik em gruwelijk duur

edit: die eerste dus
Ja het is veel geld voor deze motor. Hij ziet er op de foto's keurig uit.
Zaterdag er toch maar eens naar toe, misschien komen we er wel uit.
Heb toch een sterke voorkeur voor een 675 R en zie er weinig tot geen van NL afkomst bij motorzaken staan.
 
Het wordt een 765 R uit 2018 uit Nederland van de 1e eigenaar. paar duizend km op de teller :Y. Morgenochtend ophalen!! :]:]:]
Bedankt voor jullie input, heeft me zeker geholpen in de keuze.
De meerprijs van een RS was toch wat te zot.

Gaaf hoor..lekker snel ook!!
Ben benieuwd naar de foto's.

Ik mag 23 juli afrijden, zou eigenlijk eind augustus zijn.
Hopelijk snel daarna een Street gevonden. Ik ga ook voor de R versie.
Al wil ik ook nog een BMW K1300 r proberen. Vooral met de gedachte in mijn achterhoofd dat ik woon-werk (19 km enkele reis) ga rijden. Zo lang mogelijk.
Cardan en zeker pekel zijn dan wel van die dingetjes.
Maar eerst afrijden, dan proefrijden...
 
Laatst bewerkt:
Het wordt een 765 R uit 2018 uit Nederland van de 1e eigenaar. paar duizend km op de teller :Y. Morgenochtend ophalen!! :]:]:]
Bedankt voor jullie input, heeft me zeker geholpen in de keuze.
De meerprijs van een RS was toch wat te zot.

Daarom heb ik voor de 765 R gekozen ipv de RS. Ik rij in 99,9% van de gevallen op straat en heb meer aan straat banden. En er was een leuke actie met een “gratis” racing pakket.
 
Gaaf hoor..lekker snel ook!!
Ben benieuwd naar de foto's.

Ik mag 23 juli afrijden, zou eigenlijk eind augustus zijn.
Hopelijk snel daarna een Street gevonden. Ik ga ook voor de R versie.
Al wil ik ook nog een BMW K1300 r
proberen. Vooral met de gedachte in mijn achterhoofd dat ik woon-werk (19 km enkele reis) ga rijden. Zo lang mogelijk.
Cardan en zeker pekel zijn dan wel van die dingetjes.
Maar eerst afrijden, dan proefrijden...
Ik heb ze beide gereden. Het zijn beide nakeds, maar daar houdt de vergelijking dan ook mee op.
Persoonlijk vond ik de lange wielbasis van de BMW niet fijn, vond het daardoor nogal traag op rotondes. In rechte lijn is het echter wel een kanon waar de Street niet aan kan tippen.
S1000R zou je ook nog naar kunnen kijken. Is in mijn ogen een Streettriple RS +.
 
Hmmm enige tijd geleden nieuwe tank gekregen vanwege vlekken erop als gevolg van een lekkende rempot op de 765R. Gisteren begon t potje weer te lekken... Dit keer geen schade aan de tank kunnen ontdekken (maar wel tijdens t rijden afvegen het afdekkapje van de navi eraf getikt -O- )... Anderen hetzelfde euvel? Nou ja, terug naar de dealert maar weer. Kom er zelf niet aan (behalve schoonmaken en maar even zweetbandje erom...)


Heeft iemand nog nette metalen zwarte rempotjes :? voor een leuk prijsje? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan