neej, de originele hebben nog van die extra delen er aan zitten omdat ze om de dempers heen vallen..Misschien zijn het gewoon originele die gespoten zijn..
Maar wat weet ik er van, Die gaan er bij mijn motoren als eerste af!
Bedankt weet jij welke type en bouwjaar dit is?Denk dat ze van een Suzuki GSX-R zijn.
Ik denk een GSX-R600 K9.
jaa, of je duwt juist je subframe kromBij deze een bevestiging dat het past.
Misschien handig om als mod in de openingspost te benoemen.
Suzuki GSXR600 en 750 van 2011 t/m 2017 heeft duo voetsteunen die plug&play passen op een Street Triple eerste generatie 2007-2012. Alleen de rechter duo voetsteun heeft nog een klein oog eraan, waar normaal de demper van de GSXR aan gemonteerd wordt. Stoort mij verder niet heel erg, vind dit veel mooier als de originele duo steunen van Triumph, zeker omdat ik een onderlangse 3-1 arrow erop heb zitten.
Originele voetsteun:
Bekijk bijlage 1420826
GSXR voetsteun:
Bekijk bijlage 1420827
Ze zijn wel iets hoger, dus de duo passagier zal misschien iets meer als een aapje achterop zitten. Ik heb ze er zelf ook opzitten voor noodgevallen. Het kan ook schade schelen mocht ik ooit onderuit gaan.
Mooi spul, alleen zonde van het grijze frame vind ik. Zwart was mooier geweest
+1Vind hem zwaar overpriced. De vork en shock zijn van een Daytona R, de velgen van de huidige generatie Street Triple. Dashboard is van de R-RS. Remmen zijn Stylema klauwen maar voor de rest overgenomen van de RS. Frame is gewoon van een oude Daytona R. Dit is geen moto 2 fiets voor op straat, dit is een opgeleukte "oude" Daytona R met een (heel licht gekieteld) 765 RS blok. Enige wat ik exclusief er aan vind is het Carbonfiber kuipwerk met de kleurstelling.
Ik zou me mooi verneukt voelen als ik hier 23000 eu (werd over gesproken, lees nu ook berichten van +- 17500) voor betaald zou hebben, voor dat soort geld had ik wel een andere motor gekocht.. Had echt verwacht na die hype dat het een kopie zou worden van dat moto 2 prototype met een koplamp erin.
Desalnietemin vind ik het een mooie fiets met dikke specs maar stiekem had ik meer verwacht.
Ja maar dat is een hp4 race toch ook? Of noem een Ducati.
Ja maar dat is een hp4 race toch ook? Of noem een Ducati.
Edit: in dat opzicht is de tracer ook diefstal in vergelijking met de gewone mt-09.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, eeen hp4 race lijkt in de verste verte niet op een normale s1000rr...
dito voor een speciale ducati, die bevat meestal maar de helft van het gewicht van een gewone kwa blokonderdelen, om het maar sneller te krijgen..
En die achterbrug die lijkt niet op die van de rs en ook niet op die van de vorige Daytona!Ehm nee.. Ook niet. Maakt ook niet uit.
Een BMW S1000RR en S1000R zijn totaal verschillende motoren.
Het blok in die special is een 765 RS blok met o.a titanium kleppen, dus een bestaand blok licht aangepast. Ding maakt schijnbaar 130 pk en een paar toeren meer. De Daytona 675 R haalde 100% standaard 130 pk, mijn RS zit met een simpele slip on al op 125 aan het achterwiel. Niks bijzonders dus.
Vandaag min of meer een toevalligemini-SPEED/STREET MEET met Suus gehad bij BLOM MOTOREN in Leusden en daarna en lekker ritje door de regio
Bedankt Erik, Chris,Jasper, Ez en Jolanda BlomBekijk bijlage 1421556Bekijk bijlage 1421557Bekijk bijlage 1421558Bekijk bijlage 1421559Bekijk bijlage 1421561Overhandiging werkplaatshandboek SPEED ‘11-‘15
Bekijk bijlage 1421563Bekijk bijlage 1421564Bekijk bijlage 1421566Bekijk bijlage 1421567Bekijk bijlage 1421568Bekijk bijlage 1421569Bekijk bijlage 1421570Bekijk bijlage 1421571Bekijk bijlage 1421572Bekijk bijlage 1421573Bekijk bijlage 1421565