Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt. Zijn rosso III.Dat is op zich prima, advies van Triumph is 2.35 bar voor, 2.9 bar achter (maar dat is achter gericht op mogelijke volle belasting met passagier).
Pirelli's (als ik het goed zie) hebben een zacht karkas, dus absorberen meer hobbels dan bv. een Bridgestone of Dunlop.
Ik zou naar je vering kijken, hoe zwaar ben je, welke settings gebruik je? Een beetje voorspanning en ingaande eraf om mee te beginnen.
In je instructieboekje staan standaard settings. Track, sport, weg, comfort (geloof ik).Klopt. Zijn rosso III.
Vering heb ik niets aan gedaan. Zo gekocht. Heb er ook geen verstand van om er maar aan te draaien.
Shameless plug, maar ik heb nog een zooitje upgrades te koop staan: ≥ B.N. - Advertenties op Marktplaatsyes yes komende zaterdag mijn nieuwe bike.
Iemand tips wat echt moet
Hoor niks over dat radiators lek gaan, had wel zo iets van damm wat weinig speling bij voorband spatbord zeg kreeg me vinger er zelfs niet tussen
Dat scotoiler systeem is dat compleet?Shameless plug, maar ik heb nog een zooitje upgrades te koop staan: ≥ B.N. - Advertenties op Marktplaats
Ligt eraan wat er nu inzithet KVS niveau van mijn STR'09 is op randje minimum die wil ik dus iets bijvullen.
kan dat gewoon met groene KVS van de gamma / tankstation of kan ik echt beter een litertje halen bij de dealer?
Gewoon aangeven dat ze eraf moeten blijven, daar maken ze dan een aantekening van en de rest wordt gewoon uitgevoerd. Deed ik met mijn speedy ook.Heeft iemand een een geflashede ECU ervaring met dealer-onderhoud?
Ik belde net voor een onderhoudsbeurt en de kans bestaat dat de dealertool de nieuwe mapping gewoon zal overschrijven
Heb het ook aan Ruud gevraagd en mocht dat het geval zijn, dan wil hij best zijn mapping weer terugschrijven.. alleen tis zo ver rijden elke keer
het KVS niveau van mijn STR'09 is op randje minimum die wil ik dus iets bijvullen.
kan dat gewoon met groene KVS van de gamma / tankstation of kan ik echt beter een litertje halen bij de dealer?
Bekijk bijlage 1628426
Die paar cc's maken niets uit, zonde van de fles.
Als je het dan goed wil doen vervang je gelijk alles en zet je het op niveau.
(behalve als hij het verbruikt natuurlijk, maar dan is er iets mis).
Eerst de lekkage maar is opsporen idd anders is het dweilen met de kraan open haha.thnx gister nog wat gelezen en wellicht dat verversen maar gelijk een goed idee is, helaas lekt die schijnbaar ook iets en grote kans dat die de afgelopen winter af en toe een drupje heeft laten vallen.
Ik trof onder de motor een druppel aan vanmorgen, (geen olie echt kvs) op een keukenpapiertje die ik er onder had gelegd.
nu even de radiatorkap en onderste kap eraf gehaald en benieuwd of van het weekend een spoortje van vloeistof kan vinden..