Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je weet dat je de voeding in de stekker kunt maken onder het zadel? Heb je meteen een geschakelde spanning
Is hier wel 1 en ander over genoemd. Zelfs iemand die de benodigde pinnetjes aanbood!
wowVandaag ff flyscreen visor op de Street gezet. Blij mee!
Bekijk bijlage 1397742
En oh ja, dit is ook gebeurd:
Bekijk bijlage 1397741
Scherm komt me bekend voor.... Ziet er heel goed uit en nogmaals veel plezier er mee.
300km/h met onze blokjes... jemig! Dan hebben ze die best gekieteld zeg :D
Een hele goede dag iedereen,
Ik volg dit topic al een tijdje maar nu overweeg ik om binnenkort een Street Triple R (1ste model) te kopen en dat kan natuurlijk niet zonder de community raad te plegen.
Een paar dingetjes houden mee bezig en ik hoop dat iemand hier de antwoorden daarvoor heeft.
1. Wat zijn de voor/nadelen van het volledige Arrow 3-1 systeem? En dan met name gericht op performance.
2. Ik zie verschillende flyscreens bij dezelfde modeljaren. Zelf vind ik die 'platte' minder mooi en vraag me af of ik ergens dezelfde die ook op de Speed wordt gebruik kan scoren
3. Zijn er nog zaken waar ik bij aankoop zeker op moet letten? Dus echt model specifieke foutjes/recalls/etc.
Ik hoop dat ik hier wat duidelijkheid kan vinden en binnenkort een foto van een nieuwe aanwinst kan posten.
Hey, Speed verkocht?
Ik heb een eerste generatie (geen R) gehad in het verleden, met Arrow 3 in 1.
1) Voordeel is dat hij bloedmooi is en van zeer goede kwaliteit rvs. Demper is titanium. Sound is prima, niet te hard en hij levert als je hem goed afstelt een paar PK extra op. Nadeel is dat hij geen E keur heeft en er 'for race use only' op staat. Er zit een soort db killer in en die zit vast gelast, wil je die eruit halen dan moet de hele demper open en moet je zagen.
2) Volgens mij past het flyscreen van een 2008-2010 Speed ook maar dat Weet Ik niet 100% zeker.
3) Spanningsregelaar wil soms wel eens doorbranden, zou mooi zijn als deze al vervangen is. Verder zijn het machines die makkelijk te wheelien zijn dus letten op de vork en seals. De matt blazing orange is mooi maar die matte lak is kwetsbaar en zwak.
Accu bij Triumph gaat vaak niet langer dan 3 jaar mee.Mijn accu is naar de kapot. Heeft de hele winter aan de lading gestaan. Paar keer gereden, nu 1 maand stil gestaan en alles is dood. Daarna opgeladen en na 2 dagen de lader ontkoppeld te hebben was het starten en lopen. 1 Dag later, alles weer dood.
Lang verhaal, maar heeft iemand tips voor een nieuwe accu voor een STR 2013?
Een hele goede dag iedereen,
Ik volg dit topic al een tijdje maar nu overweeg ik om binnenkort een Street Triple R (1ste model) te kopen en dat kan natuurlijk niet zonder de community raad te plegen.
Een paar dingetjes houden mee bezig en ik hoop dat iemand hier de antwoorden daarvoor heeft.
1. Wat zijn de voor/nadelen van het volledige Arrow 3-1 systeem? En dan met name gericht op performance.
2. Ik zie verschillende flyscreens bij dezelfde modeljaren. Zelf vind ik die 'platte' minder mooi en vraag me af of ik ergens dezelfde die ook op de Speed wordt gebruik kan scoren
3. Zijn er nog zaken waar ik bij aankoop zeker op moet letten? Dus echt model specifieke foutjes/recalls/etc.
Ik hoop dat ik hier wat duidelijkheid kan vinden en binnenkort een foto van een nieuwe aanwinst kan posten.
Meeste ritten van tussen de 80 en 120km. Tank lampje brand vaak bij de 160km. Wat halen jullie gemiddeld dan met en street 1e generatie? Dacht dat ze niet snel boven de 1:16 komen1:14 is niet heel zuinig, veel korte ritjes?
Meeste ritten van tussen de 80 en 120km. Tank lampje brand vaak bij de 160km. Wat halen jullie gemiddeld dan met en street 1e generatie? Dacht dat ze niet snel boven de 1:16 komen