Triumph Street Triple topic deel 24

hi iedereen, nieuw hier na net een beauty van een Striple te hebben aangeschaft (wit/rode R uit 2013). Ik wil er nu een Puig new gen scherm op zetten, maar twijfel erg over light smoke vs dark smoke. Kunnen jullie hier wat wijsheid over delen? (als deze vraag op een ander topic thuishoort, excuus!)
Ik zou altijd voor dark smoke gaan. Vindt dat zelf mooier, light smoke Kwa vizier is het ook net niet meer
 
Mijn voorste rempotje is sinds afgelopen weekend plots gaan zweten. Bekend euvel bij de 765?
Het kwam gelijktijdig met het koudere weer, maar dat zal wel toeval zijn?

edit;

dekseltje even los gehaald, schoon en droog gemaakt en weer opnieuw vastgezet. Vooralsnog lijkt het hiermee verholpen.
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen ging de teller over de 1000km tijd voor het eerste beurtje.

Nog een kleine 600 km en hij is volledig in gereden. *O* Volgens de toerenteller mag ik nu tot 8000 toeren. Daarna begint hij geel te kleuren.
 
Zijn er meer lui die "last" hebben van de originele rolling-led knipperlichten die sneuvelen? ik heb er 3 versleten binnen een jaar (wel steeds een andere hoek). wel allemaal binnen garantie gelukkig, maar er komt een dag dat het buiten de garantie gaat vallen (model RS 2020)
Yep, hier ook 1 versleten onder garantie..
 
Nou, deze keer echt de laatste uitgave voor dit jaar. Irriteerde me eraan de street een beetje een dipje had op een paar plekjes en over de linie wel wat zuinig liep dus..... Langs Mobu geweest en 12 runs later zo'n 11 pk erbij en alle dips zijn weg. Heerlijk. Helaas door de hoosbuien 220km moeten rijden. Pfff
 

Bijlagen

  • 20211031_191227.jpg
    20211031_191227.jpg
    348,1 KB · Weergaven: 52
Nou, deze keer echt de laatste uitgave voor dit jaar. Irriteerde me eraan de street een beetje een dipje had op een paar plekjes en over de linie wel wat zuinig liep dus..... Langs Mobu geweest en 12 runs later zo'n 11 pk erbij en alle dips zijn weg. Heerlijk. Helaas door de hoosbuien 220km moeten rijden. Pfff
Zonde, had in nederhorst den berg ook kunnen laten doen :+
 
Mocht iemand nog opzoek zijn, als het goed is komt deze binnenkort te koop bij MotoPort Wormerveer. Vandaag ingeruild op een MT09 sp :).
 

Bijlagen

  • B348D4D7-A600-4C3D-A5C3-3FA9C9AF6BC5.jpeg
    B348D4D7-A600-4C3D-A5C3-3FA9C9AF6BC5.jpeg
    378,6 KB · Weergaven: 58
Gefeliciteerd.
Je hebt de akra die speciaal voor de sport tracker gemaakt is. Zijn aardig zeldzaam



maxresdefault.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met heel veel pijn in het hart neem ik afscheid van mijn Street Triple RS '21. Door problemen met mijn heup kan ik niet meer zonder pijn rijden en heb ik een motor besteld met een andere zithouding (Tracer 9 GT). Indien er iemand interesse heeft in de Street, zie onderstaande link:
② Triumph Street Triple RS '21 in onberispelijke staat! — Motoren | Triumph — 2dehands

Als je hem boven de 6k kilometer kan rijden…. Is het interessant qua import. Daaronder moet een Nederlander de volle bpm/btw betalen volgens mij.

Zonde dat je hem weg moet doen, maar de tracer is ook een erg leuke motor!
 
Ff snel berekend. Onder de 6k km wordt de motor gezien als nieuw.

Er komen bij deze specifieke motor een kleine €3500 bovenop aan bpm en btw als een Nederlander hem wil invoeren.

Boven de 6000km vervalt de eis van nieuw en is geen btw verschuldigd. In dat geval kan je rekenen met ongeveer 1200-1400 aan bpm.
 
Met heel veel pijn in het hart neem ik afscheid van mijn Street Triple RS '21. Door problemen met mijn heup kan ik niet meer zonder pijn rijden en heb ik een motor besteld met een andere zithouding (Tracer 9 GT). Indien er iemand interesse heeft in de Street, zie onderstaande link:
② Triumph Street Triple RS '21 in onberispelijke staat! — Motoren | Triumph — 2dehands
Jammer Jimmy, van heupproblemen weet ik inmiddels ook alles van.
Dus weer terug naar de Tracer, echt een mooie motor :t
 
Jammer Jimmy, van heupproblemen weet ik inmiddels ook alles van.
Dus weer terug naar de Tracer, echt een mooie motor :t
Ja, terug naar de Tracer, maar deze keer niet echt een vrijwillige keuze...
Ik had heel graag bij Triumph gebleven, maar de Tiger 900 is net wat te mak en teveel richting offroad gericht. Ook de bandenkeuze is veel beperkter door de afwijkende bandenmaten van een trail en dan is er nog het prijsverschil van 3 à 4000 euro voor eenzelfde uitrusting. Triumph blijft wel mijn favoriete merk, hopelijk maken ze eens een echte Tiger Sport met oa. 17 inch wielen. De kennis en service van mijn Triumph-dealer zullen er ook weinig kunnen evenaren, echt jammer!
 
Ja, terug naar de Tracer, maar deze keer niet echt een vrijwillige keuze...
Ik had heel graag bij Triumph gebleven, maar de Tiger 900 is net wat te mak en teveel richting offroad gericht. Ook de bandenkeuze is veel beperkter door de afwijkende bandenmaten van een trail en dan is er nog het prijsverschil van 3 à 4000 euro voor eenzelfde uitrusting. Triumph blijft wel mijn favoriete merk, hopelijk maken ze eens een echte Tiger Sport met oa. 17 inch wielen. De kennis en service van mijn Triumph-dealer zullen er ook weinig kunnen evenaren, echt jammer!
Hele logische keuze. Als je niet persé offroad wilt dan lijkt me de Tracer veel meer bang for the money.
Ook het vermogen van de Triumph is niet echt baanbrekend.
 
De street rs is vrijwel ingereden.

Er staat nu 1550km op eerste beurtje gehad dus kan gas geven.

Waar ik benieuwd naar ben wat laat TC toe ik de verschillende rijmodussen?
 
Hele logische keuze. Als je niet persé offroad wilt dan lijkt me de Tracer veel meer bang for the money.
Ook het vermogen van de Triumph is niet echt baanbrekend.
Het pakket dat de Tracer 9 GT nu biedt is bij de Europese merken snel tussen de 4 à 6000 duurder. De nieuwe Tracer is niet moeders mooiste maar rijdt wel heel goed en heeft 17 inch wielen, dus bredere (sportieve) bandenkeuze. Ik vind het heel spijtig dat ik niet bij Triumph kan blijven, ze moeten dringend werk maken van een sportievere Tiger! Ik blijf in hart en nieren Triumph-fan!
 
Het pakket dat de Tracer 9 GT nu biedt is bij de Europese merken snel tussen de 4 à 6000 duurder. De nieuwe Tracer is niet moeders mooiste maar rijdt wel heel goed en heeft 17 inch wielen, dus bredere (sportieve) bandenkeuze. Ik vind het heel spijtig dat ik niet bij Triumph kan blijven, ze moeten dringend werk maken van een sportievere Tiger! Ik blijf in hart en nieren Triumph-fan!

maar, er is toch een tiger 660 sport?
 
Terug
Bovenaan Onderaan