Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi spul, wat zijn de verwachtingen van de velocity stacks?Aangezien de vorige kentekenplaathouder niet in 30 graden stand kon heb ik deze vervangen. Eerder een Lightech geïnstalleerd op mijn vorige motor en nu weer op de Striple. Bekijk bijlage 1929686
Bekijk bijlage 1929687
Nu ik toch bezig ben, gelijk alle tuning spullen geïnstalleerd. Velocity Stacks, open filter, Powercommander. Binnenkort zal ik mijn ervaringen delen.
Bekijk bijlage 1929688
Dag SanderMooi spul, wat zijn de verwachtingen van de velocity stacks?
Heb je ook eerder al een run gedaan voordat je het spul er op zetten om het verschil te meten?
Groeten Sander
Top end was inderdaad ook behoorlijk merkbaar.Ik heb eenzelfde setup en die spuugde 134pk uit. Door een fout hebben ze mijn mapping overschreven en met de huidige mapping loopt de motor arm en mist echt behoorlijk aan top-end. De powerwheelies in 2 zijn ook verdwenen.
Zetten jullie voor die powerwheelies de mapping op track en iedere keer de TC uit?
Met TC aan kreeg ik het voorwiel maar 2cm omhoog.
Zal een korte winter worden. Een uitlaat is er in een uurtje wel onder gefreubeld.Zijn hier toevallig leden die een leuke uitlaat hebben voor een Street Triple R uit 2013. Zoek nog een klein winterproject Standaard klinkt toch een beetje mehh...
Heb je wellicht al een resultaat van de tune? Is het merkbaar?Mijn street triple 765rs 2022 staat weer bij madracing.nl voor de finale Tune. Een volledige ecu flash. Als het goed is heeft hij de nieuwe mapping klaar en kan deze er in. Ik ben erg benieuwd.
Definitieve resultaat kan ik niets over melden hij is nog niet gereed. Tussen tijds wel gerede met 1 en 2e versnelling ont grenst en 135pk op het achterwiel. Ik heb een volledig open uitlaat. Het verschil tegen over standaard is wel heel duidelijk.Heb je wellicht al een resultaat van de tune? Is het merkbaar?
Ik zit er ook wel eens aan te denken namelijk.
Echter tot nu toe weinig veranderd aan de motor. Ik heb alleen de Arrow dempers geplaats en zelf de Arrow map via TuneECU geupload. Heb nog een open BMC filter liggen en wil op de duur een andere header en dan wellicht laten mappen. Kan ik het filter zo plaatsen of beter niet doen?
Groeten Sander
Stuk minder cc is waar maar hij vreet zo’n kawa voor ontbijt. De gemiddelde Harley heeft ook 1800cc maar dan 80pk op 350kg.Heb deze motor nog nooit getest, was vroeger niet zo voor de looks maar ergens begint hij me te intrigeren. Heb nu een Z900RS SE die ik te koop heb gezet omdat ik beetje power mis en ik ook vind dat die teveel (hoog frequentie) trillingen heeft. Is dat bij deze Triumph beter? Is een stuk minder cc, dus vraag me wel af hoe die zou rijden in vergelijking met een 950cc 4cyl.
Ik zie dat Madracing samen met Ruud Fredriks nog steeds concurreert voor de meest positief afgestelde bank van Nederland.. Had jij bij Mad ook geen Z1000 met 155 pk ofzo?Definitieve resultaat kan ik niets over melden hij is nog niet gereed. Tussen tijds wel gerede met 1 en 2e versnelling ont grenst en 135pk op het achterwiel. Ik heb een volledig open uitlaat. Het verschil tegen over standaard is wel heel duidelijk.
Als je de uitlaat en filter aanpas is een tune zeker aan te raden. Hij loopt standaard voor het mooie al te arm.
Zodra de street gereed is zal ik een update geven wat er wel en niet gewijzigd kan worden.
Dit zijn de resultaten van de vorige eigenaar. Ik denk wat realistischer dan andere getallen die ik hier voorbij heb zien komen.Toevallig kon ik deze spullen overnemen van de vorige eigenaar en is de powercommander al geconfigureerd dmv een dyno run.