Triumph Street Triple

Welke kleur gaat het worden?

  • Zwart

    Stemmen: 48 39,3%
  • Wit

    Stemmen: 30 24,6%
  • Groen

    Stemmen: 36 29,5%
  • Weet nog niet

    Stemmen: 8 6,6%

  • Totaal aantal stemmers
    122
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er leuk uit met Arrow uitlaat....

HBbzrRCw_Pxgen_r_467xA.jpg
:Y
 
ziet er zeker goed uit
alleen ik las ergens van een lage zit op de motor, effe kijken of ik ergens de hoogte precies kan terug vinden want anders ga ik er niet oppassen
 
ziet er zeker goed uit
alleen ik las ergens van een lage zit op de motor, effe kijken of ik ergens de hoogte precies kan terug vinden want anders ga ik er niet oppassen

Hoe lang ben je dan ? Heb zelf weleens ducati monster gereden met m'n 1.85mtr en dat was inderdaad een beetje ongemakkelijk.... :N
 
Ik wil d'r eentje ... maar dan wel in het groen :)

Volgens de website van triumph nederland nog ~2 maanden voor hij bij de dealers staat ... dan maar eens gaan kijken of het past, en dan als het goed zit .. inpakken! :] Dan doe ik er eerst wel kleine dingetjes aan, zoals rempotje, pazzo hendeltjes, spiegels en achterlicht/kentekenhouder. Uitlaatsysteem @ 2.000,- moet ik dan wel even voor sparen :P

Kannie wachten!!!
 
Street Triple heeft vergelijkbaar vermogen als Hornet

triple= 108 pk en 69 Nm koppel
hornet= 98 pk en 63 Nm koppel

Zo te zien is het toch te verwaarlozen........ :?

Dan kies ik liever voor zwaarder motor. O-)


:W

Pak een supersporttest en leg de koppelkrommes van een D675 en een jap600 naast elkaar, dan zie je toch wel wat verschil hoor. Hetzelfde ga je bij Hornet vs Street Triple zien. En anders ga je gewoon voor de S3 8-)
 
Ik wil d'r eentje ... maar dan wel in het groen :)

Volgens de website van triumph nederland nog ~2 maanden voor hij bij de dealers staat ... dan maar eens gaan kijken of het past, en dan als het goed zit .. inpakken! :] Dan doe ik er eerst wel kleine dingetjes aan, zoals rempotje, pazzo hendeltjes, spiegels en achterlicht/kentekenhouder. Uitlaatsysteem @ 2.000,- moet ik dan wel even voor sparen :P

Kannie wachten!!!
Zal mooi staan naast de mijne :)
Of zal ik toch voor de Shiver gaan...
 
Zal mooi staan naast de mijne :)
Of zal ik toch voor de Shiver gaan...

Alweer dezelfde motor als ik gaan kopen ... :P

Shiver is inderdaad ook een leuk apparaat :) Weet niet met wat voor prijs die in de markt komt. De Street Triple vind ik wel vrij gunstig wat dat betreft :)
 
Alweer dezelfde motor als ik gaan kopen ... :P

Shiver is inderdaad ook een leuk apparaat :) Weet niet met wat voor prijs die in de markt komt. De Street Triple vind ik wel vrij gunstig wat dat betreft :)
Klopt, maar de Shiver zou ook zo'n 9k gaan kosten, dus vergelijkbaar. Sowieso eerst maar eens op beide een ritje gaan maken, dan zien we wel verder.
 
Laatst bewerkt:
Wit is zo ... iPod :X
Bovendien ben je dan echt meer aan 't poetsen dan aan 't rijden.

Maaruh, 't is een beetje zoek de verschillen geloof ik:
big_triumph_street_triple_20.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maaruh, 't is een beetje zoek de verschillen geloof ik:
Precies! Is die linker geen speed triple (ander flyscreen, knippers, blok, voetsteunen, onderste kroonplaat, radiateur(cover), voorspatbord, stuur, handvatten, remvloeistofreservoir, tank, frame)?
Ik ben eruit: de groene is absoluut de Speed Triple!

De Street Triple is trouwens wel :9~
 
Laatst bewerkt:
Precies! Is die linker geen speed triple (ander flyscreen, knippers, blok, voetsteunen, onderste kroonplaat, radiateur(cover), voorspatbord, stuur, handvatten, remvloeistofreservoir, tank, frame)?
Ik ben eruit: de groene is absoluut de Speed Triple!

De Street Triple is trouwens wel :9~~
Wow, in een keer allemaal gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Shakey snaps it... maar ach, de looks van de Speed Triple en de rij-eigenschappen van de Daytona 675 en dat gedeeld door twee x de funcfactor = doet u er mij maar één...

Ik wil er heel graag eerst op zitten :) Dat gaat met 1.90 helaas niet overal even comfortabel '( En deze heeft geruchten dat ie vrij laag is ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan