Jimmy Jazz
MF'er
Bonjour, ik ben sinds vorig jaar in het bezit van een Thruxton EFI, na 12000km alleen een kleine beurt en een setje banden kwijt. Motor start altijd. Ik ben tot op heden geen noemenswaardige slijtage tegengekomen.
Achterop heb ik geen ervaring mee positie lijkt mij redelijk comfortabel mede door de lage plaatsing van de voetsteunen. De standaard vering is echter compleet bagger.
et chroom en eventueel gepolijste delen moet je wel een beetje bijhouden (of beschouwen als "vintage" als net als ik geen poetser bent)
Na vervanging hiervan kun je binnendoor behoorlijk scherp rijden, op de snelweg is er niet veel aan, boven de 150 is de prik wel op. ook het ontbreken van enige windbescherming
maakt langdurige snelwegritten enigzins ongemakkelijk.
Buiten al deze punten is de Thruxton een redelijk eigenzinnige fiets, er rijden er nog niet teveel rond en de aftermarket is enorm, bijna alles kan aan persoonlijke smaak worden aangepast, kijk voor voorbeelden eens op Mecatwin.nl of newthruxton.com
Achterop heb ik geen ervaring mee positie lijkt mij redelijk comfortabel mede door de lage plaatsing van de voetsteunen. De standaard vering is echter compleet bagger.
et chroom en eventueel gepolijste delen moet je wel een beetje bijhouden (of beschouwen als "vintage" als net als ik geen poetser bent)
Na vervanging hiervan kun je binnendoor behoorlijk scherp rijden, op de snelweg is er niet veel aan, boven de 150 is de prik wel op. ook het ontbreken van enige windbescherming
maakt langdurige snelwegritten enigzins ongemakkelijk.
Buiten al deze punten is de Thruxton een redelijk eigenzinnige fiets, er rijden er nog niet teveel rond en de aftermarket is enorm, bijna alles kan aan persoonlijke smaak worden aangepast, kijk voor voorbeelden eens op Mecatwin.nl of newthruxton.com