Triumph Tiger 800 en 800XC deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
als 1 Tiger niet genoeg is
IMG_0280-M.jpg


Ook de miniatuur versie is in het wit.....hoe zou dat komen, gewoon de mooiste :? :Y 8-)
 
Je heef de yechmiek maar qeer de schuld

Je hebr gewiin te dikke vingers
:P
_O-
Neenee hij heeft gelijk ... Werk ook met nen iPad en ge moet alles goed nalezen of ge hebt massa's fouten in uwen tekst ... Maar toch is het een zalig speelgoedje :)
Eench :P
als 1 Tiger niet genoeg is
IMG_0280-M.jpg


Ook de miniatuur versie is in het wit.....hoe zou dat komen, gewoon de mooiste :? :Y 8-)
:9~ hebbuh !! Is ie er ook met opties?
 
Even schaamteloos reclame maken: met pijn in het hart moet ik meedelen dat de mijne te koop staat. Zie te motoren te koop sectie.
 
Zonde zeg, maar als het anders kon had je het waarschijnlijk wel gedaan.
 
Zonde zeg, maar als het anders kon had je het waarschijnlijk wel gedaan.
Eehr ja. Maar als ik moet kiezen tussen een huis of mijn motor, dan is het wel helder. Hij MOET trouwens niet weg, maar het geeft me gewoon net wat meer garanties ;)
 
Ook moeilijk om dan iets mee te nemen :p. Ik had de vraag trouwens al eens gesteld, enkele pagina's terug. Maar toen kreeg ik eigenlijk weinig/geen argumenten om niet voor de originele te kiezen. Ik heb nog nooit koffers op een motorfiets gehad en weet dan ook niet echt waar op te letten. Die GIVI TRK's zijn ook wel mooi :)
 
Ook moeilijk om dan iets mee te nemen :p. Ik had de vraag trouwens al eens gesteld, enkele pagina's terug. Maar toen kreeg ik eigenlijk weinig/geen argumenten om niet voor de originele te kiezen. Ik heb nog nooit koffers op een motorfiets gehad en weet dan ook niet echt waar op te letten. Die GIVI TRK's zijn ook wel mooi :)
Ik zelf zou de org set nemen. Weet niet waarom. Hier zijn er volgens mij meer met een andere set. Heb een keer iets gelezen over meer ruimte aan de uitlaat kant.
 
De originele koffers zijn best mooi (vind ik) en goed uitgevoerd, meer dan genoeg ruimte voor 1 persoon met bagage voor een weekend. Ik heb ze weggedaan omdat ik een tassenset heb gekocht, voor op het asfalt had ik ze zeker gehouden.
 
Nou ze zitten er op! De verlenger en de 'snavel' zaten er zo op. De verlenger is volgens de verpakking en aanwijzingen alleen geschikt voor een XC maar het past prima. Ik heb het gelijmd en niet de bijbehorende plugjes gebruikt, 4 zwarte plugjes op een wit spatbord is niet echt fraai. Tjsa, what's next... ff sparen voor de mistlichten?
full
 
Nou ze zitten er op! De verlenger en de 'snavel' zaten er zo op. De verlenger is volgens de verpakking en aanwijzingen alleen geschikt voor een XC maar het past prima. Ik heb het gelijmd en niet de bijbehorende plugjes gebruikt, 4 zwarte plugjes op een wit spatbord is niet echt fraai. Tjsa, what's next... ff sparen voor de mistlichten?[afbeelding]
*O*
Exact, been there, done that

full

full
 
Foto800-S38ZVE6G.jpg
Foto800-BYNODSOR.jpg
Foto800-SV3CXZBA.jpg
Hebben jullie de standaard kofferset of een aftermarket en waarom?

Ik heb van SW-Motech de aluminium koffers en die bevallen erg goed.
Heb er ook flink offroad mee gereden en ben er een keer of 20 mee gevallen en ze zijn nog steeds heel. Ze zijn ook goed waterdicht en doordat de deksels open blijven staan zijn ze ook erg makkelijk te beladen.
Het is mooi dat je ze kan afsluiten en ja natuurlijk zijn ze niet zo moeilijk open te krijgen. Maar het is toch een barriere die de gelegenheids dief iets minder snel neemt zodat je er toch je kostbaarheden in kan achterlaten op de camping of zo. ;)
Kortom een aanrader!
 
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]Ik heb van SW-Motech de aluminium koffers en die bevallen erg goed.
Heb er ook flink offroad mee gereden en ben er een keer of 20 mee gevallen en ze zijn nog steeds heel. Ze zijn ook goed waterdicht en doordat de deksels open blijven staan zijn ze ook erg makkelijk te beladen.
Het is mooi dat je ze kan afsluiten en ja natuurlijk zijn ze niet zo moeilijk open te krijgen. Maar het is toch een barriere die de gelegenheids dief iets minder snel neemt zodat je er toch je kostbaarheden in kan achterlaten op de camping of zo. ;)
Kortom een aanrader!
:}
Gave pics ook ! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan