TT assen 2011

De TT zal nooit worden zoals hij was. Jaartje of 20-25 geleden was het ECHT gezellig op de campings en de taluds. Auto achter de ramshoek en niet meer aanraken voordat je naar huis gaat. Tegenwoordig hoef je alleen maar in zo´´n kort mogelijke tijd zoveel mogelijk geld te komen brengen. We gaan ook alleen nog maar naar de vrijdagtraining en dan zo snel mogelijk weer naar huis.

Doe je wel mee dus :P
 
Ja ik zou daar voor geen goud willen zitten tijdens de TT hoor. Op prijs en om de been ruimte niet.
 
Vergeet ook niet dat gegalm op de hoofdtribune, na een tijdje is het niet meer uit te houden.

Meeuwenmeer rulezz :]
 
Laatst bewerkt:
ik heb afgelopen jaar op de stekkenwaltribune gezeten (rossitribune) was erg goed te zien, je kon ze mooi via het videoscherm aan zien komen, en een groot deel van de baan was goed te zien. erge aanrader!
 
Elke plek heeft natuurlijk zo z'n voor- en nadelen. Ik heb het vaakst op de GT-tribune en de Winterdijk-tribune gezeten, en kan deze beide dan ook van harte aanbevelen! :)
 
ik heb afgelopen jaar op de stekkenwaltribune gezeten (rossitribune) was erg goed te zien, je kon ze mooi via het videoscherm aan zien komen, en een groot deel van de baan was goed te zien. erge aanrader!


ik zit hier al jaren bevalt me prima
kan ook zijn omdat ik ook aan het andre kant van het hek zit
 
ik zit hier al jaren bevalt me prima
kan ook zijn omdat ik ook aan het andre kant van het hek zit
Zit je daar nog steeds op post 10
Bij mij is veeeeel meer te zien
Ruskenhoek ,stekkenwal , meeuwenmeer ramshoek
en gt-bocht dus de mooiste plek van het circuit
 
Heb niet alles gelezen, maar waar kan ik kaarten bestellen? (kan op de TT site nog niets vinden, maar er zijn al flink wat kaarten verkocht volgens de site.
 
Heb niet alles gelezen, maar waar kan ik kaarten bestellen? (kan op de TT site nog niets vinden, maar er zijn al flink wat kaarten verkocht volgens de site.
De kaarten zijn nog niet te koop, de kaarten die al verkocht zijn (hoofdtribune en geert timmer) zijn van mensen die al jaren dezelfde plaatsen hebben. Die kunnen die plekken meteen na de tt voor het jaar erna vastleggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan