TT Assen 2012... ik denk het niet!

fireblade65

Die hard MF'er
30 dec 2009
921
0
TT Assen 2012

Entreeprijzen: Hoofdtribune €98,-, Geert Timmer €96,-, Strubben €85,-, winterdijk €76,- en de rest van de tribunes wat minder duur.

Ligt het nu aan mij of zijn dit belachelijke prijzen?

Graag uw mening....
 
Tja....

Prijzen zijn wel erg hoog aan het worden, maar omdat ze maar 1 keer in het jaar langskomen blijf ik toch wel gaan hoor :Y
 
Gewoon een staanplaats kaartje kopen, kleedje en voer mee.
En dan mooi tegen de talud aanliggen :Y.
 
gewoon lekker naar USA gaan daar koop je nog nascarkaartjes voor weinig. Talladega hele dag feest voor 48 dollar en daar weten ze hoe je het publiek moet vermaken, veell beter en leuker dan in Assen

en wees blij dat je niet naar F1 wil, dat zijn pas prijzen
 
Op TV is het veel leuker te volgen, en hoef je niet achteraf weer 200km naar huis te rijden :+
 
TT Assen 2012

Entreeprijzen: Hoofdtribune €98,-, Geert Timmer €96,-, Strubben €85,-, winterdijk €76,- en de rest van de tribunes wat minder duur.

Ligt het nu aan mij of zijn dit belachelijke prijzen?

Graag uw mening....

het zijn belachelijke prijzen dat is één

en er mag steeds minder dat is twee

ik zou adviseren om deze kaartjes in te ruilen voor de 24 uur van lemans

dat is big fun voor de helft van de prijs
 
Ik ga er sowieso niet heen, kijk het liever vanuit mn woonkamer, zie je ten minste nog wat acties :P Bekijk achteraf meestal de filmpjes/ foto's op MF en stel vast dat onderuitliggend op de bank ook wat heeft :+
 
Vroeger, -toen alles beter was(!!)- kreeg ik voor 'n paar tientjes op het talud:
- 50 cc, 125 cc, 250 cc, 350 cc, 500 cc én de zijspannen.
Nu betaal ik dik geld voor:
- Moto 3, Moto 2 en MotoGP, that's it.
Is dus qua aanbod precies de helft in klassen, en dan heb ik het nog niet over het aantal deelnemers per klasse; is toch triest als je max 16 rijders in de MotoGP aan de start ziet staan?

Ergo: deze jongen blijft lekker thuis, met dank aan bv Dorna en de nog steeds financieel nooddruftige B. Ecclestone.
 
Ik ga wel *O*

Blijven jullie lekker thuis heb ik meer ruimte ;)
DVRetje snort lekker mee dus kan later alles nog ff herbeleven.
 
De passe-partouts zijn hetzelfde als in 2011?

Wel ben ik het eens met de opmerkingen dat er steeds minder mag. Vorig jaar kwamen wij op de racedag met een zeiltje aan om ons droog te houden tegen de regen... Mochten we niet mee naar binnen nemen van die trieste bewakers.... Daar zit je dan de hele dag in een nat pak op de dijk...
 
Hier het zelfde... een vuilniszak mee om op te zitten... Mag niet, want die worden in de hens gezet.
Kom je daar, alleen maar poncho,s en grote zeilen, hmm. Dan komt de regen, ff kijken voor een poncho voor mij en de vriendin. Zijn ze nog 5 euro per stuk ook! voor een stukkie plastic wat bij de action 5 voor een euro kost?
 
ik ben dit jaar voor het eerst naar de moto-gp geweest ook al woon ik er 15km vandaan. ik had een sta-kaartje gekocht waar de sfeer ondanks het weer echt super was. wat ik minder geweldig vond zijn die tussen pauzes van een uur of langer voordat de volgende race begint. zit je daar in de regen. en de moto gp waar maar 16 deelnemers starten. leuk om een keer mee gemaakt te hebben. maar of ik nog een keer ga weet ik nog niet. dan moet de moto-gp zelf flink groeien in deelnemers en niet in toegangsprijzen. en de organisatie moet de nationale klassen laten rijden in de pauzes zodat het publiek wat niet op de hoofdtribune zit ook wat te doen heeft.

voor mij wordt het denk ik dit jaar de WSBK en de BSB.
 
In 1925 zat ik gewoon voor 1 gulden erbij! Dat waren nog eens tijden ( ik moest wel gaan want toen had in nog geen tv)
 
och ga vast wel weer heen,afgelopen jaar koste het weinig.

Wel vind ik de SBK veel leuker,kost minder,veel spannender en minder druk.

Ook laatste weekend van september ben ik er wel,BSB is dan ook @ Assen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan