TT-Assen ; wat gaat het weer doen ?..

Hmmm die grafiek verandert twee keer per dag naar totaal andere waarden, ik zou gewoon op TT dag naar buiten kijken dan weet je het zeker ;)
 
Vind dat het nog te lang duurt om nu al naar het weer te kijken. ruim een week is toch niet betrouwbaar. kijk donderdag morgen wel als ik wegrij tichting Assen. Maar natuurlijk hoop ik wel op mooi weer. Als het maar droog is dat vind ik het belangrijkste.
 
Daar zou'k me nu ook al druk om gaan maken hoor... :z...
Dat beeld veranderd elke 2 uur en de ervaring leert dat als ze nu zeggen dat het droog blijft, het in de loop van de week veranderd en flink gaat gieten... :W
 
Maakt mij geen drol uit.... ga er toch niet heen.

Mocht ik eraan denken dan kijk de races vanaf de bank....

Of ik ben zelf met de motor op stap, vele malen leuker dan apegapen wie het snelst is....
 
Maakt mij geen drol uit.... ga er toch niet heen.

Mocht ik eraan denken dan kijk de races vanaf de bank....

Of ik ben zelf met de motor op stap, vele malen leuker dan apegapen wie het snelst is....
smaken verschillen gelukkig

TT is maar 1 keer per jr, en op de motor erheen is toch leuk ritje
+ dat het mij een kik geeft om na de race met duizenden motoren de route grotendeels sportief trg te rijden
 
Laatst bewerkt:
smaken verschillen gelukkig

TT is maar 1 keer per jr, en op de motor erheen is toch leuk ritje
+ dat het mij een kik geeft om na de race met duizenden motoren de route grotendeels sportief trg te rijden

En dat moet ik al helemaal niet hebben.... in optocht rijden.

Van die gekken die wheelies trekken in de lange rijden motoren.... mogen ze mij meteen de rijbewijs afpakken....

Je zou onderuit gereden worden door zo'n knuppel... dan denk je er wel anders over.
 
Altijd dat gezeik over het weer, je kan het pas weten op een dag van te voren, het weer in NL is niet te voorspellen!
 
smaken verschillen gelukkig

TT is maar 1 keer per jr, en op de motor erheen is toch leuk ritje
+ dat het mij een kik geeft om na de race met duizenden motoren de route grotendeels sportief trg te rijden

monkey see, monkey doo!!

Gelukkig is het KLPD ook op de hoogte van de TT, elk jaar het zelfde overal politie en nog raken mensen hun rijbewijs kwijt of krijgen bekeuringen |( |( |(
 
Ron je ben lekker bezig, je kan wel solliciteren als TT-WEERMAN

Nu nog een polletje om de uitslag te voorspellen. Stoner, Rossi of een ander.
 
smaken verschillen gelukkig

TT is maar 1 keer per jr, en op de motor erheen is toch leuk ritje
+ dat het mij een kik geeft om na de race met duizenden motoren de route grotendeels sportief trg te rijden
:^

Op tv zie je de race ongetwijfeld beter, maar dat kan toch niet tippen aan de sfeer op en rond het circuit, de spanning tijdens de race, het geluid. En dan al die duizenden mensen langs de weg.....

Hoeft van mij normaalgesproken ook allemaal niet zo nodig, maar één keer per jaar.... ach...... best leuk en gezellig :9

Alleen die verbrande kop de volgende dag is wat minder :')
 
:N :N :N

weer%20tt_24%20juni.jpg
 
...kom, kom, kom, Joenus...

...afgelopen Zondag zouden we ook 60% kans op regen en ellende hebben...
...echter ; rondom Assen (en vooral boven het circuit) was het afgelopen Zondag stralend (!!) weer...

...heel Noord-Nederland trouwens !... :Y


Zondag in Assen ; prima weer :)
k22juni2008dAssenchangplek.jpg
 
...kom, kom, kom, Joenus...

...afgelopen Zondag zouden we ook 60% kans op regen en ellende hebben...
...echter ; rondom Assen (en vooral boven het circuit) was het afgelopen Zondag stralend (!!) weer...

...heel Noord-Nederland trouwens !... :Y


Zondag in Assen ; prima weer :)
[afbeelding]
Je ben wel eigenwijs of niet :+
Zolang er staat dat het weer goed is geloof je het, zodra het slecht lijkt te gaan geloof je het niet _O-
 
...er moet toch iemand zijn hier op Motor-Forum die eigenwijs is ; dus ben ik het maar... :)









...vindt tie leuk hè, die 'Tex'... B|
 
Bang voor een bui regen ? Ik zeg altijd maar ik zie het wel ze hebben het zoooooooo vaak fout ! En voordeel is de meeste regen valt ernaast !
 
Ik ga alleen vrijdag want dat vind ik persoonlijk leuker. Als het regent ga ik met het koekblik want dan kunnen wij gelijk mijn neefje van 6 meenemen. Hij is nog wat jong om achterop te zitten. Hij weet nog van niets dus wordt hij niet teleurgesteld als wij toch op de motor gaan (....en hij moet vrijdag eigenlijk naar school O-)
 
valt best mee eigenlijk.

vrijdag 14:00 uur
images.aspx


vrijdag 17:00 uur
images.aspx


zaterdag 02:00uur, niet echt veel buien in de buurt welke de kant van assen op komen
images.aspx
 
...zeg nou zelf vrienden...
...een TT die er bijvoorbeeld 'zo' uitziet, is toch veel leuker, dan met regen...

motor4.jpg


...plaatje is trouwens van de TT van Zaterdag 28 juni 1986...
...ik denk ; das wel leuk, zo'n plaatje uit de oude doos, en ook op dezelfde dag...... :)

...werkelijk snoeiheet was het die dag !...
 
Terug
Bovenaan Onderaan