TT Assen!

Wie gaat de TT winnen

  • Rossi

    Stemmen: 42 53,2%
  • Hayden

    Stemmen: 16 20,3%
  • Pedrosa

    Stemmen: 6 7,6%
  • Stoner

    Stemmen: 3 3,8%
  • Edwards

    Stemmen: 6 7,6%
  • ander.

    Stemmen: 6 7,6%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Zal wel weer Rossi worden :(
Hayden zeker weer op het podium :} Oh ja hij volgt alleen maar want hij is een loser volgens een :r v an dit forum. Verder hoop ik op Hopper. Ik ga vrijdag lekker de kwali kijken en zaterdag thuis op Eurosport met Engels commentaar en als pitreporter Randy Mmola....en daarna werken O-)
 
Zal wel weer Rossi worden :(
Hayden zeker weer op het podium :} Oh ja hij volgt alleen maar want hij is een loser volgens een :r v an dit forum. Verder hoop ik op Hopper. Ik ga vrijdag lekker de kwali kijken en zaterdag thuis op Eurosport met Engels commentaar en als pitreporter Randy Mmola....en daarna werken O-)
Ga de kwali op Assen kijken of op de tv :?
Ik zit er over tedenken om op vrijdag naar Assen te gaan, maar moet om 18.00 weer naar werk, dat word dus terug 250 km haasten naar huis B|
 
Morgen is het zover!
Half 8 die kant op. Wij zijn te vinden bij deze vlag langs de baan:

joey_vlag.jpg


Om onze enige Nederlandse vaste GP-rijder, ex-minibiker, aan te moedigen:


Joey Litjens #37 succes!
 
Mijn top 3 zoals ik em denk:

1. Rossi
2. Hayden
3. Capirossi(doet waarschijnlijk wel mee toch..of mis ik wat)

zoals ik em hoop:

1. Rossi
2. Vermeulen
3. Edwards
;) :)
 
Zit zelf op de Winterdijktribune in het midden ongeveer, zit ik al jaren en dat bevalt me prima!

Mijn top drie:
1. Rossi ( wil graag een keer Rossi zien winnen als ik er bij ben )
2. Hayden
3. Stoner ( prachtige rijstijl heeft dit ventje, komt ook heel prof over vind ik )
 
Korte nieuwtjes vanaf het paddock in Assen:

Joey Litjens kreeg afgelopen dinsdag te horen dat hij geslaagd was voor zijn schoolexamen VMBO

Tomoyoshi Koyama zal bij het Malaguti Ajo Corse team vanwege een polsblessure vervangen worden door Horoaki Kuzuhara. Kuzuhara rijdt momenteel in het Italiaans kampioenschap en reed al eerder dit jaar als wildcard in Mugello

Inmiddels is bekend geworden dat de Colombiaan Martin Cardenas de vervanger van Sebastian Porto is bij het Repsol Honda 250 team maar nu blijkt dat de manager van Thomas Lüthi ook geïnformeerd had naar de mogelijkheden. Het ging niet door omdat de eigen sponsors te weinig aandacht zouden krijgen.

Marco Melandri loopt wel rond in het paddock op het circuit van Assen maar als je hem ziet lopen en bewegen dan kan je je niet voorstellen dat hij morgen op een MotoGP machine kan rijden. Hij blijft zelf volhouden dat hij het morgen in ieder geval gaat proberen.

David Drieghe, de Belgische wildcard in de 250cc klasse, heeft de beschikking over een nieuwer frame. Het is een TSR frame wat in 2001 dienst deed in het Japanse kampioenschap en wat hij zelf in Zweden heeft opgehaald bij een verzamelaar. Hij hoopt zich hiermee te kunnen kwalificeren.

bron: racesport.nl

Wat je ook veel leest is dat veel rijders zeggen dat Assen karakter verloren heeft, en dat terwijl ze nog niet eens gereden hebben.
Melandri gaat het proberen....hier kan je maar 1 ding voor doen : :} RESPECT!!
Zelfde geldt voor Capirossi :} !!
 
Laatst bewerkt:
Wat je ook veel leest is dat veel rijders zeggen dat Assen karakter verloren heeft, en dat terwijl ze nog niet eens gereden hebben.

Is hun eigen schuld :X Ze wouden het zelf veiliger hebben en dan krijg je dit B| Dus klaag niet heren coureurs *O*
 
Bron: www.racesport.nl

Korte nieuwtjes vanaf het paddock in Assen:

Joey Litjens kreeg afgelopen dinsdag te horen dat hij geslaagd was voor zijn schoolexamen VMBO
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Tomoyoshi Koyama zal bij het Malaguti Ajo Corse team vanwege een polsblessure vervangen worden door Horoaki Kuzuhara. Kuzuhara rijdt momenteel in het Italiaans kampioenschap en reed al eerder dit jaar als wildcard in Mugello
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Inmiddels is bekend geworden dat de Colombiaan Martin Cardenas de vervanger van Sebastian Porto is bij het Repsol Honda 250 team maar nu blijkt dat de manager van Thomas Lüthi ook geïnformeerd had naar de mogelijkheden. Het ging niet door omdat de eigen sponsors te weinig aandacht zouden krijgen.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Marco Melandri loopt wel rond in het paddock op het circuit van Assen maar als je hem ziet lopen en bewegen dan kan je je niet voorstellen dat hij morgen op een MotoGP machine kan rijden. Hij blijft zelf volhouden dat hij het morgen in ieder geval gaat proberen.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
David Drieghe, de Belgische wildcard in de 250cc klasse, heeft de beschikking over een nieuwer frame. Het is een TSR frame wat in 2001 dienst deed in het Japanse kampioenschap en wat hij zelf in Zweden heeft opgehaald bij een verzamelaar. Hij hoopt zich hiermee te kunnen kwalificeren.
Tijdschema Assen
 
Bron: www.racesport.nl

Korte nieuwtjes vanaf het paddock in Assen:

Joey Litjens kreeg afgelopen dinsdag te horen dat hij geslaagd was voor zijn schoolexamen VMBO
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Tomoyoshi Koyama zal bij het Malaguti Ajo Corse team vanwege een polsblessure vervangen worden door Horoaki Kuzuhara. Kuzuhara rijdt momenteel in het Italiaans kampioenschap en reed al eerder dit jaar als wildcard in Mugello
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Inmiddels is bekend geworden dat de Colombiaan Martin Cardenas de vervanger van Sebastian Porto is bij het Repsol Honda 250 team maar nu blijkt dat de manager van Thomas Lüthi ook geïnformeerd had naar de mogelijkheden. Het ging niet door omdat de eigen sponsors te weinig aandacht zouden krijgen.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
Marco Melandri loopt wel rond in het paddock op het circuit van Assen maar als je hem ziet lopen en bewegen dan kan je je niet voorstellen dat hij morgen op een MotoGP machine kan rijden. Hij blijft zelf volhouden dat hij het morgen in ieder geval gaat proberen.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->
David Drieghe, de Belgische wildcard in de 250cc klasse, heeft de beschikking over een nieuwer frame. Het is een TSR frame wat in 2001 dienst deed in het Japanse kampioenschap en wat hij zelf in Zweden heeft opgehaald bij een verzamelaar. Hij hoopt zich hiermee te kunnen kwalificeren.
Tijdschema Assen

Dit nieuws was er al hoor
 
hoffman is nu maar 0,3 sec langzamer als loris en 2,3 sec sneller als zijn echte team maat na meer dan 15min :}
 
1.Rossi
2.Pedrosa
3.Edwards

Vrijdag zit ik op de hoofdtribune :)
Daar klinkt het zo bruut 8-)
Zaterdag zit ik ?? meeuwemeer, daar heb je wel een mooi overzicht op een groot deel van het circuit :P
 
lees net op racesport.nl dat rossi inmiddels op weg is naar het ziekenhuis.. :X hoop dat het niet te ernstig is, maar denk wel dat het een beetje meevalt, hij liep zelf nog... :Y netjes van hoffman om capirossi voor te blijven trouwens! :}
 
Zijn er al mensen die vrachtwagens van de teams hebben gespot op de snelweg of in de buurt van Assen? :P

Dinsdagochtend om half 9 kwam ik bij Nieuwleusden al de trailers van Pedrosa en Hayden tegen. Die namiddag zag ik nog een hele zooi trucks. Kon niet zo goed zien van wie die waren, was een beetje ouwe troep :P
Mijn baas staat er nu al met de camper op het EK-paddock. Ik ga morgen op de motor naar hem toe en ga heel hard hopen dat hij nog kaarten kan regelen voor zaterdag!

1. Rossi
2. Stoner
3. Hayden
 
moet je die tijden zien...

1 56 Shinya NAKANO JPN Kawasaki Racing Team KAWASAKI 1'39.619 290.0
2 21 John HOPKINS USA Rizla Suzuki MotoGP SUZUKI 1'39.887 0.268 0.268 290.2
3 27 Casey STONER AUS Honda LCR HONDA 1'40.031 0.412 0.144 295.1
4 71 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP SUZUKI 1'40.429 0.810 0.398 288.6
5 7 Carlos CHECA SPA Tech 3 Yamaha YAMAHA 1'40.725 1.106 0.296 284.1
6 5 Colin EDWARDS USA Camel Yamaha Team YAMAHA 1'40.861 1.242 0.136 290.6
7 33 Marco MELANDRI ITA Fortuna Honda HONDA 1'40.931 1.312 0.070 290.7
8 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team HONDA 1'41.032 1.413 0.101 292.0
9 6 Makoto TAMADA JPN Konica Minolta Honda HONDA 1'41.209 1.590 0.177 290.2
10 10 Kenny ROBERTS JR USA Team Roberts KR211V 1'41.304 1.685 0.095 289.5
11 17 Randy DE PUNIET FRA Kawasaki Racing Team KAWASAKI 1'41.322 1.703 0.018 283.1
12 69 Nicky HAYDEN USA Repsol Honda Team HONDA 1'41.386 1.767 0.064 291.3
13 66 Alex HOFMANN GER Ducati Marlboro Team DUCATI 1'41.907 2.288 0.521 290.0
14 65 Loris CAPIROSSI ITA Ducati Marlboro Team DUCATI 1'42.974 3.355 1.067 278.5
15 77 James ELLISON GBR Tech 3 Yamaha YAMAHA 1'43.389 3.770 0.415 284.5
16 46 Valentino ROSSI ITA Camel Yamaha Team YAMAHA 1'44.088 4.469 0.699 278.0
17 30 Jose Luis CARDOSO SPA Pramac d'Antín MotoGP DUCATI 1'44.558 4.939 0.470 278.4
18 22 Ivan SILVA SPA Pramac d'Antín MotoGP DUCATI 1'46.254 6.635 1.696 280.7
19 24 Toni ELIAS SPA Fortuna Honda HONDA 1'48.919 9.300 2.665 271.7
 
Hugo vd berg 15e in de eerste kwalificatie.!!!! :} :}

Ik zeg we hebben een talentje :+

Volgend jaar bij een ervaren team met een goede machine en dan gaat hij regelmatig top 10 rijden.
 
Haarbochttribune :)


Eey, maar waarom zenden ze trainingen niet uit? Dat doen ze toch altijd met Assen? -O-
 
Dit stond er op nu.nl ff tussendoor gemeld:

De Spaanse wegracer Toni Elias heeft zich donderdag wel moeten terugtrekken. De Honda-rijder scheurde een botje in zijn linkerbovenarm na een stevige uitglijder in de vrije training.

:?

Rossi is weer groot nieuws...
Trouwens even diepe :} :} voor Macio, hij zit toch maar mooi weer op z'n :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan