TT-ASSEN

Wie wint de grote prijs op de Dutch TT 2007 ?

  • Rossi

    Stemmen: 47 44,3%
  • Stoner

    Stemmen: 32 30,2%
  • Pedrosa

    Stemmen: 4 3,8%
  • Edwards

    Stemmen: 10 9,4%
  • Hopkins

    Stemmen: 2 1,9%
  • Vermeulen

    Stemmen: 4 3,8%
  • Melandri

    Stemmen: 2 1,9%
  • Elias

    Stemmen: 2 1,9%
  • Hayden

    Stemmen: 1 0,9%
  • Capirossi

    Stemmen: 2 1,9%

  • Totaal aantal stemmers
    106
Maar voor die 100 E ben je nog niet in spanje, dus uiteindelijk betaal je alsnog veel.

de 125 en 250 waren misschien niet heel spannend, zoals de motogp, maar de redbull rookie race, was wel fantastisch. Ze gaven elkaar geen duimbreed toe. Eigenlijk nog spectaculairder dan de motogp, zekek als je bedenkt dat die gastjes tussen de 13 en 16 zijn :}
:^ dat was een gave race zeg!

bij de zijspannen werd er trouwens nog een lelijk aangereden. niks meer van gehoord maar het zag er erg pijnlijk uit voor zijn rug -O-
 
Mugello is de enige die ik kan bedenken waar de zelfde prijzen worden gehanteerd.
Assen is gewoon duurder dan gemiddeld. zeker als je ook nog de voorzieningen en organisatie bekijkt.

Maar goed...volgend jaar zeker weer. ik weet nog niet of ik met de motor dan ga, want er schijnt toch echt veel gecontroleerd te zijn.
zag in ieder geval 2 flitsers en iemand zei dat ze zelfs geluidmetingen hadden uitgevoerd.

dat betekent dat als je erboven komt je motor opnieuw rdw kunt laten keuren.

ongelooflijk dit. op zo een motorevenement. kan alleen in nederland.

Wat een gezeik hier zeg!! Echte MOTOGP fan's.

Ik weet niet hoe jij de prijzen vergelijkt maar laatst op Mugello kon je maar een kaartje kopen en dat was rond het circuit 90 euro. Een prijs!
Ik ken geen circuit dat zoveel verschillende prijzen hanteerd als Assen.
Ik heb nu prima gezeten in de Haarbocht.
Vrijdag bij de Strubbentribune, maar die is echt helemaal te gek *O*
 
:^ dat was een gave race zeg!

bij de zijspannen werd er trouwens nog een lelijk aangereden. niks meer van gehoord maar het zag er erg pijnlijk uit voor zijn rug -O-
bij start finish bedoel je?, nou viel volgens mij mee, relatief dan, ik stond daar als baco bij de gt dan en recht voor me neus vloog die zijspan over de kop. Ik was zelf meer met die zijspan bezig dus heb het nie helemaal gevolgd, maar volgens mij werd hij wel afgevoerd met een ambulance.
 
bij start finish bedoel je?, nou viel volgens mij mee, relatief dan, ik stond daar als baco bij de gt dan en recht voor me neus vloog die zijspan over de kop. Ik was zelf meer met die zijspan bezig dus heb het nie helemaal gevolgd, maar volgens mij werd hij wel afgevoerd met een ambulance.
er waren 2 ongelukken in de eerste 2 ronden, bij het 2de ongeluk ging er een zijspan over de kop, de bakkenist werd eraf geslingerd en kwam op de baan terrecht, vervolgens werd hij geschept door een achteropkomende combinatie. in de herahaling op het scherm zag je hem helemaal dubbel klappen...
 
Assen is stervensduur.. in het buitenland betaal je hetzelfde voor het complete weekend wat je in Assen alleen voor de zaterdag betaald. (was laatst nog in Catalunya, compleet weekend voor 100 euro)

In Tsjechië zijn de hoofdtribune kaarten nog duurder dan in Assen...

Ik vind t de prijs nog steeds waard, vorig jaar iedereen kapotgeregend en wij zaten droog *O*. En je hebt constant zicht op de pitlane, heerlijk... Plus wij zitten op de hoek, naast de trap, dus beenruimte genoeg en we stappen zo weg (geen geknoei met over koelboxen/knieën/krukken heenstappen). C u all next year!!
 
Wat een gezeik hier zeg!! Echte MOTOGP fan's.

Ik weet niet hoe jij de prijzen vergelijkt maar laatst op Mugello kon je maar een kaartje kopen en dat was rond het circuit 90 euro. Een prijs!
Ik ken geen circuit dat zoveel verschillende prijzen hanteerd als Assen.
Ik heb nu prima gezeten in de Haarbocht.
Vrijdag bij de Strubbentribune, maar die is echt helemaal te gek *O*

strubben vind ik erg tegenvallen, zeker ivm de oude noordlus.
Dit jaren zaten we bij de Ruskenhoek, volgend jaar naw winterdijk of geertimmertribune
 
er waren 2 ongelukken in de eerste 2 ronden, bij het 2de ongeluk ging er een zijspan over de kop, de bakkenist werd eraf geslingerd en kwam op de baan terrecht, vervolgens werd hij geschept door een achteropkomende combinatie. in de herahaling op het scherm zag je hem helemaal dubbel klappen...

ja klopt, bij die tweede heb ik nog geassisteerd, maar ik zag ook achteraf pas op de beelden dat er een geraakt was. Ik was bezig met die zijspan omdraaien en wegduwen, dus de rest is een beetje langs me heengegaan.

en wat ik trouwens zowiezo niet begrijp, als je een stakaart koopt ben je 40/50 E kwijt
en dat is dan reteduur, maar als je een avond gaat stappen ben je dat ook minstens kwijt en houd je een kater over. En dat gebeurt wekelijks en hoor je niks over. Dit is maar één keer per jaar.
 
Laatst bewerkt:
Vond het weer super de TT 07! Helaas heb je er inderdaad altijd rotte appels tussen zitten, maar dat laat ik mijn plezier net vergallen. Heerlijk genoten van de race met een aantal mooie inhaal acties in zowel de 125,250 als de gp. terugrijden vanaf de parkeerplek was wel weer superdruk, ik heb er volgens mij wel een uur over gedaan om bij de snelweg te komen. Wie was die gast op de R1 (wit/rood) die een burnout maakte bij het viaduct? :-) En toch nog wel een aantal MFers tegen gekomen op de rit terug!

Strubben, BS.
Was dat bij het viaduct Hooghalen, daar staan 2 burn outs op film *O*
 
In Tsjechië zijn de hoofdtribune kaarten nog duurder dan in Assen...

Ik vind t de prijs nog steeds waard, vorig jaar iedereen kapotgeregend en wij zaten droog *O*. En je hebt constant zicht op de pitlane, heerlijk... Plus wij zitten op de hoek, naast de trap, dus beenruimte genoeg en we stappen zo weg (geen geknoei met over koelboxen/knieën/krukken heenstappen). C u all next year!!

Volgens mij was het vorig jaar prachtig weer op Assen :?
 
blijf eens een nachtje "slapen" op een camping zal ik zeggen ;)

Heb ik ook al eens gedaan. Geweldig hoeveel onzinnige dingen er op de campings gedaan worden. :)

Maar sinds ik kinderen heb komt dat er niet meer van. Ik ga nu met mijn oudste zoon elk jaar alleen op zaterdag voor de races. Het gaat natuurlijk om de races, maar het gedoe er om heen vond ik ook wel leuk.
Maar als ik sommige foto's bekijk die hier op het forum staan dan heb ik gewoon aan de verkeerde kant van het circuit gezeten, of ik ben te vroeg weggegaan.
 
Heb ik ook al eens gedaan. Geweldig hoeveel onzinnige dingen er op de campings gedaan worden. :)

Maar sinds ik kinderen heb komt dat er niet meer van. Ik ga nu met mijn oudste zoon elk jaar alleen op zaterdag voor de races. Het gaat natuurlijk om de races, maar het gedoe er om heen vond ik ook wel leuk.
Maar als ik sommige foto's bekijk die hier op het forum staan dan heb ik gewoon aan de verkeerde kant van het circuit gezeten, of ik ben te vroeg weggegaan.
ja mooi he, zuipen drinken en gieten op de camping, idd veel onzinnige dingen altijd, hoe mensen er ook op komen...

brommertje aan een ijzeren staaf gelast die in de grond zit. je draaid dus rondjes om die staaf en het stuur van de brommer zit vast gelast. hoe harder je gaat hoe harder je op je bek gaat. vol gas met je dronken harses erop is niet erg slim heb ik gemerkt, had mn arm uit de kom door de val :+ auw!

verder nog meer onzin, bier bier bier en een motor met een demper van 2,5 meter lang met een doorsnede van een halve meter, wat een geluid! vingers in je oren anders was je doof. zo'n lange demper en dan nog gewoon vlammen uit de uitlaat :}

nog meer onzin, bier bier bier een los brommerblokje starten zonder uitlaat erop, colafles als benzinetank en dan ophangen aan de gaskabel en net zo lang wachten totdat hij vastloopt :P

en het feest eromheen is helemaal mooi! overal agregaten om die gigantische boksen van stroom te kunnen voorzien en al de muziek door elkaar natuurlijk. er staan hele vrachtwagens met spullen!

tja, je moet ervan houden, als je suks niet leuk vind kun je beter weg blijven, en het scheeld je een kater B| :+
 
Je bent zeker in de war met de WSBK van begin september 2006.
Toen zijn we weggespoeld toen Chris Walker de regenrace won. :]

Nope, ben nog nooit naar WSBK geweest '(
Laten we t er maar op houden dat ik gewoon een slecht geheugen heb... Het heeft een keer geregend, en toen zaten wij droog... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan