TT circuit rijders, waar komen jullie vandaan?

Uit welke provincie komt u?

  • Groningen

    Stemmen: 2 3,4%
  • Drenthe

    Stemmen: 4 6,8%
  • Friesland

    Stemmen: 4 6,8%
  • Flevoland

    Stemmen: 4 6,8%
  • Overijssel

    Stemmen: 5 8,5%
  • Gelderland

    Stemmen: 11 18,6%
  • Utrecht

    Stemmen: 2 3,4%
  • Noord-Holland

    Stemmen: 14 23,7%
  • Zuid-Holland

    Stemmen: 10 16,9%
  • Zeeland

    Stemmen: 3 5,1%

  • Totaal aantal stemmers
    59

R00KIE

MF'er
21 jan 2010
72
0
Heeze
Beste circuitrijder,

In verband met een afstudeerproject probeer ik uit te zoeken waar de meeste circuitrijders vandaan komen.

Ik heb het alleen over de rijders die het TT circuit van Assen bezoeken.

(cups of gewoon circuitdagen maakt verder niks uit)

Laat ook gerust achter in welke stad of dorp je woont,

Bedankt voor het invullen, jullie helpen mij er enorm mee!
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat Noord-Brabant en Limburg er niet bij staan, de poll bied slecht de mogelijkheid voor 10 antwoorden.
 
Mag hopen dat je je 'afstudeeropdracht' (neem aan dat het die van jou is en niet die van een ander?) wat beter aanpakt dan dit topic, tering he. :N
 
Misschien kan dit topic beter in "Motorsport Algemeen"? Aangezien daar meer circuitrijders komen ;)

Ik kom iig uit Hilversum! Succes met je afstudeerproject!! *O*
 
Sorry dat Noord-Brabant en Limburg er niet bij staan, de poll bied slecht de mogelijkheid voor 10 antwoorden.
Uhhh, missie gefaald dan? :+

Twee grote provincies Noord-Brabant en Limburg overslaan wegens ruimtegebrek, maar kleintjes Zeeland en Flevoland laten staan? Dat is dus kiezen voor 800.000 inwoners tegenover 3.600.000 inwoners hè? Ruim 20% van je doelgroep niet meenemen (inwoners) om een simpele technische reden, dat wordt lastig verantwoorden.

Plus, de verschillen tussen 'boven de rivieren' en Brabant en Limburg zijn des te meer interessant, omdat zuidelijke Nederlanders ook de Belgische en Franse circuits binnen redelijk bereik hebben. Van Hollanders zou ik bijvoorbeeld verwachten dat zij eerder voor Assen en Zandvoort kiezen, dan buitenlandse circuits, maar van Brabanders of Limburgers kan dat goed andersom zijn.

For what it's worth: ik kom uit Nijmegen, "net niet Brabant". :+
 
dat is ook een beetje belgie :+

Daar, is waar deze "belg"ook het liefst rijd. :+

Spa :9~ ,mettet :Y ,zolder :) ,assen komt er met 1 keer v/d 12,dit jaar,er maar bekaait van af :P

Ok nurnburgring(gp strecke) is ook een beetje assen( :N ) ;)
 
Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor het invullen! :}

Toch mag dit topic dicht.

Omdat de informatie die ik nodig heb ook voor een schoolproject nodig is heb ik besloten één goede enquête te maken (bedankt Jv-h :W ). Deze zal snel te vinden zijn in de map motorsport algemeen.

Ik zal in het komende topic duidelijk proberen uit te leggen waar ik de informatie voor nodig heb, en hoop dat jullie nogmaals de moeite zouden willen nemen deze uitgebreidere enquête in te vullen.

Bedankt alvast,

Nieuwe enquete coming soon!
 
Terug
Bovenaan Onderaan