Voor de bak lijkt het me gezonder om te starten met de fiets in de 1e versnelling, koppeling in, dan komt ie vanzelf los.
(Of niet)
Ik zie hem niet in de lijst met onderdelen, maar is dat een oliekeerring?
Koppeling handel in kan wel,, maar ontkoppelen gebeurt niet.
Tenminste: kan het achterwiel dan niet met de hand rond draaien.
Pirelli Rosso 2
Volgens mij zijn de Pirelli Rosso 2 en 3 te vergelijken met de Michelin Pilot Power. De Angel GT is dan weer van het kaliber (Pilot) Road 4/5. Een Rosso Corsa is nog weer een stapje sportiever, zoals de Power RS van michelin.
Oke..... helder mannen !Kuupertje geeft het juiste antwoord
Nee, filmpje is niet van mij. Dacht dat je bandenvraag over de reeds verkochte RSV was.Oke..... helder mannen !
Ben bang dat de oorzaak van je "klappertje "in de Pirelli's heeft gezeten.
Onder de SP1 die ik tot juli had bevielen mij de S20 evo prima, deze gaven mij veel meer vertrouwen dan de Dunlop Sportmax 2 die ik er na een 3500km weer af gehaald heb.
Enkele vreemde glijertjes mee gehad en ik vond ze zoekerig bij rechtuit over lengtestrepen.
Bij de fireblade gaven de Continental sportattack2 heel veel vertrouwen, daar heb ik veel km's mee gemaakt in de Franse Alpen en had daar de rullen op de zijkant staan.
Maar veelal zit het probleem tussen de oren, nu de PP 2ct onder de Tuono en die bevallen ook goed.
Maar bij vervanging ga ik vermoedelijk toch weer naar de Bridgestone, ook omdat het smeerprobleem in het hoofd blijft zitten.
Ik heb er de Bt31 onder zitten en die bevallen uitstekend , zitten er nu zo een 4000 onder en kunnen zeker nog hetzelfde mee . Hiervoor zaten er bt30 evo onder maar de 31 is beter , stuurt makkelijker en geeft wat meer gevoel in de kou . Hiervoor altijd MPP 2 ct gehad en pilot sport enz maar de bt31 vind ik echt een super band .
Het is wel sport tour maar je kan er toch vreselijk sportief mee rijden !
Heeft iemand hier ervaring met een K&N filter? motor is toe aan zijn beurt, en overweeg er een te plaatsen.
Echter, heeft het zin? ben niet op zoek naar meer PK's, maar als het goed is voor het verbruik is dat wel mooi.
gaat om een gen2 tuono.
Ik heb er de Bt31 onder zitten en die bevallen uitstekend , zitten er nu zo een 4000 onder en kunnen zeker nog hetzelfde mee . Hiervoor zaten er bt30 evo onder maar de 31 is beter , stuurt makkelijker en geeft wat meer gevoel in de kou . Hiervoor altijd MPP 2 ct gehad en pilot sport enz maar de bt31 vind ik echt een super band .
Het is wel sport tour maar je kan er toch vreselijk sportief mee rijden !
Heeft iemand hier ervaring met een K&N filter? motor is toe aan zijn beurt, en overweeg er een te plaatsen.
Echter, heeft het zin? ben niet op zoek naar meer PK's, maar als het goed is voor het verbruik is dat wel mooi.
gaat om een gen2 tuono.
Ik vraag me wel eens af of een sportband nog wel meerwaarde heeft op straat.