TUONO.... L'ultimo motociclo!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
trouwens bij de elfstedentocht. Ik zag in Leeuwarden bij de shell tankstation om ongeveer half 8 's ochtends een groepje tuono/rsv rijders op een kluitje..

toevallig iemand van hier?
 
Ik zie het wat ruimer. Best een mooi cluppie Tuono rijders hier in de kop van Europa. En de groep wordt er niet kleiner op 8-)
 
Arie,

Leuk je weer even te zien vandaag. Volgende week Zondag is Elst dan rijden Erwin en Mitch

full
 
Hallo allemaal!

Het heeft even geduurd maar me Gabro chip is onderweg vanuit Italië:) Nu heb ik even een how-too op youtube opgezocht en het lijkt me niet heel moeilijk deze te plaatsen, als je maar heel voorzichtig te werk gaat lijkt mij. Maar heeft er iemand tips?

Dus morgen Roké maar even bellen om een afspraak te maken voor het afstellen, maar kan ik voordat hij is afgesteld, me nieuwe chip en andere uitlaat eronder zetten, dan naar Roké rijden om m af te laten stellen? (Wil niet dat er iets stuk gaat of verbrand ofzo ik begrijp dat de prestaties misschien nog niet optimaal zijn maar dat komt na het afstellen helemaal goed denk *D .. (Haha misschien klinkt het voor de kenners heel dom maja haha)

Alvast bedankt weer:)

gr Mark
 
Hallo allemaal!

Het heeft even geduurd maar me Gabro chip is onderweg vanuit Italië:) Nu heb ik even een how-too op youtube opgezocht en het lijkt me niet heel moeilijk deze te plaatsen, als je maar heel voorzichtig te werk gaat lijkt mij. Maar heeft er iemand tips?

Dus morgen Roké maar even bellen om een afspraak te maken voor het afstellen, maar kan ik voordat hij is afgesteld, me nieuwe chip en andere uitlaat eronder zetten, dan naar Roké rijden om m af te laten stellen? (Wil niet dat er iets stuk gaat of verbrand ofzo ik begrijp dat de prestaties misschien nog niet optimaal zijn maar dat komt na het afstellen helemaal goed denk *D .. (Haha misschien klinkt het voor de kenners heel dom maja haha)

Alvast bedankt weer:)



gr Mark


Kan je makkelijk alvast plaatsen.. Ga wel voorzichtig te werk als je de originele chip eruit haalt die zit namelijk flink vastgekit...
 
Hallo allemaal!

Het heeft even geduurd maar me Gabro chip is onderweg vanuit Italië:) Nu heb ik even een how-too op youtube opgezocht en het lijkt me niet heel moeilijk deze te plaatsen, als je maar heel voorzichtig te werk gaat lijkt mij. Maar heeft er iemand tips?

Dus morgen Roké maar even bellen om een afspraak te maken voor het afstellen, maar kan ik voordat hij is afgesteld, me nieuwe chip en andere uitlaat eronder zetten, dan naar Roké rijden om m af te laten stellen? (Wil niet dat er iets stuk gaat of verbrand ofzo ik begrijp dat de prestaties misschien nog niet optimaal zijn maar dat komt na het afstellen helemaal goed denk *D .. (Haha misschien klinkt het voor de kenners heel dom maja haha)

Alvast bedankt weer:)

gr Mark

Lees dit ff door http://www.apriliaforum.com/forums/...-an-old-gen-(Denso-equipped)-bike-with-an-EGA. Dan heb je de basis afstelling al te pakken.
 
BTW. naampje is aangepast. Dirt Harry was niet meer echt toepasselijk meer.
Je mag nu raden hoe ik van achteren heet....

Net ook ff een dealtje gesloten met Een Tuono rijder. Blijkt het Tennisbal te zijn. Klein wereldje weer.
 
BTW. naampje is aangepast. Dirt Harry was niet meer echt toepasselijk meer.
Je mag nu raden hoe ik van achteren heet....

Net ook ff een dealtje gesloten met Een Tuono rijder. Blijkt het Tennisbal te zijn. Klein wereldje weer.

Heel bijzonder inderdaad! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan