TUONO.... L'ultimo motociclo!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn hier ook mensen met een hogere ruit op de 2gen Tuono.
Merk je hier veel verschil op echte hoge snelheid? Zit te twijvelen om zo een te kopen.

En voor de mensen die op de motor naar Spa komen ik neem wel een paar extra stoelen mee waar jullie op kunnen zitten.

Gr Steve
 
Laatst bewerkt:
Zijn hier ook mensen met een hogere ruit op de 2gen Tuono.
Merk je hier veel verschil op echte hoge snelheid? Zit te twijvelen om zo een te kopen.

En voor de mensen die op de motor naar Spa komen ik neem wel een paar extra stoelen mee waar jullie op kunnen zitten.

Gr Steve

Top, ik zal proberen al kwartier te maken zodra we daar zijn.
 
Zijn hier ook mensen met een hogere ruit op de 2gen Tuono.
Merk je hier veel verschil op echte hoge snelheid? Zit te twijvelen om zo een te kopen.

En voor de mensen die op de motor naar Spa komen ik neem wel een paar extra stoelen mee waar jullie op kunnen zitten.

Gr Steve

Wat een service! :)
 
Heeft iemand een idee voor goede kwaliteit bougiedoppen? Die van mij zien er niet zo goed meer uit. Kan het kloppen dat je de standaard doppen er relatief makkelijk aftrekt?
 
Zijn hier ook mensen met een hogere ruit op de 2gen Tuono.
Merk je hier veel verschil op echte hoge snelheid? Zit te twijvelen om zo een te kopen.

En voor de mensen die op de motor naar Spa komen ik neem wel een paar extra stoelen mee waar jullie op kunnen zitten.

Gr Steve


Je merkt wel degelijk verschil qua windverplaatsing op hogere snelheid. Ik heb nog één te koop trouwens ;)
 
Top, ik zal proberen al kwartier te maken zodra we daar zijn.

Mooi

Zijn hier ook mensen met een hogere ruit op de 2gen Tuono.
Merk je hier veel verschil op echte hoge snelheid? Zit te twijvelen om zo een te kopen.

En voor de mensen die op de motor naar Spa komen ik neem wel een paar extra stoelen mee waar jullie op kunnen zitten.

Gr Steve

Wat een service! :)

Is maar een kleine moeite en denk dat het wel zo fijn is dat de jongens ook kunnen zitten.
 
Ik heb nog een fototje voor in de OP als dat mag...

1510672_604764806275515_1124620461_n.jpg


En nog een filmpje voor de liefhebbers:

Nog een vraagje: gebruiken jullie allemaal 15W50 zoals voorgeschreven voor de GEN1? Of zijn er betere opties? Alvast bedankt!
 
10 of 15 maakt niet uit zo lang je niet in de vrieskou rijdt. 50 of 60 is goed voor weerstand tegen hoge motor temperaturen. Veel belangrijker is om er goeie vol synthetische olie in te gooien.
En dan de echte volsyntheet. Ik heb ergens gelezen wat de voorschriften zijn om een olie synthetisch te mogen noemen. Ik weet geen percentages meer, maar da's lang geen 100%.
Daarom kunnen die supermarkt olies ook voor die prijs weg...als synthetische olie...mooi laten staan.
 
Heb zelf recent motul 5100 15w50 erin gegoten na inlezen op aprilia-riders forum, welk half syntheet is..

Beestje gister nog vertroeteld.. hoop dat ik na het laten reviseren van de dynamo en map2 erin laten zetten (wat overigens een goed verschil maakt!) Dat ik voorlopig geen gedoe meer heb met de motor.

20140630_133119_zpsc3186cd5.jpg

20140630_133337_zpsd494818e.jpg


20140630_133345_zps61fd76c3.jpg

20140630_150645_zpsedf2e062.jpg


Chineze ledlampen erin gezet ! Kostte maar 12 euro voor 2 stuks terwijl ik laatst nog 11 euro moest betalen voor 1 normale halogeen H11 :') ziet er nog beter uit ook
En hoger ruitje gemonteerd, ben benieuwd of het veel verschil gaat maken
 
Halogeen produceert ongeveer 1400 lumen licht, dus dat is ruim 3 keer meer opbrengst qua lumen tov jou led lampjes ;)
 
En hoger ruitje gemonteerd, ben benieuwd of het veel verschil gaat maken

Mooi ruitje. Ben benieuwd naar je ervaring en je lengte.

Ik ben 1.83m. Bij snelheden onder de 100 is het heerlijk met het origineel, maar daar boven merk je duidelijk de wind. Vanaf 140 en harder vind ik het afzien tijdens een langere rit.
 
Ik heb nog een fototje voor in de OP als dat mag...

[afbeelding]

En nog een filmpje voor de liefhebbers:

Nog een vraagje: gebruiken jullie allemaal 15W50 zoals voorgeschreven voor de GEN1? Of zijn er betere opties? Alvast bedankt!

mooie foto!
ik had er motul 15w50 300 in. Hij deed het prima dacht ik zo :)
 
Bedankt voor de reacties allemaal, dan hou ik het gewoon bij 15W50 zoals voorgeschreven. @Tennisbal, ja hij doet het prima idd, was ook een mooie dag bij de pitstopdag van Ten Kate!
 
Mooi ruitje. Ben benieuwd naar je ervaring en je lengte.

Ik ben 1.83m. Bij snelheden onder de 100 is het heerlijk met het origineel, maar daar boven merk je duidelijk de wind. Vanaf 140 en harder vind ik het afzien tijdens een langere rit.
Ik ook alleen bij 220 denk ik van hoe zou zo een ruitje zitten :P
 
ik dacht vandaag even dat ik op een sociale werkplaats zat :+

Grotefoto-UQ4UO6VR.jpg


ze zijn onderweg , Hornet!
 
Laatst bewerkt:
Mooi ruitje. Ben benieuwd naar je ervaring en je lengte.

Ik ben 1.83m. Bij snelheden onder de 100 is het heerlijk met het origineel, maar daar boven merk je duidelijk de wind. Vanaf 140 en harder vind ik het afzien tijdens een langere rit.

Ben zelf 1.95m, hoop morgen stuk te rijden !
Eerst ontluchtingsventiel van de koppeling vervangen.. beetje stuk gedraaid |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan