Tuono Magnifico!

Nazomer toer

  • 23 augustus

    Stemmen: 4 33,3%
  • 30 augustus

    Stemmen: 4 33,3%
  • 6 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 september

    Stemmen: 1 8,3%
  • 20 september

    Stemmen: 2 16,7%
  • 27 september

    Stemmen: 1 8,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
De tandjes... Vanochtend de Tuono weer uitgepakt om naar mijn werk te gaan maar mijn zadel was gewoon keihard bevroren... B|

Maar in 1x starten natuurlijk *D Na dik een week stil te hebben gestaan :]
 
Ik zal ook wel effe moeten sparen...


Heeft een van onze 'new gen Tuono' rijders trouwens nog een Ohlins achtervering nodig? Nieuwe met apart preload reservoir...
 
Hey Pim, is het deze?

full
 
Precies OEEEEERRRRRRR T​

Niet die budgetbike van na 2006, met maar 1 bougie per cilinder en zonder volledig instelbare achterdemper :+ _O- _O-


Trouwens misschien hebben we wel een milionair in ons midden *:) *:)
Erwin is de klapper op jouw postcode gevallen :P
 
Laatst bewerkt:
Doen Pimmie..! FF quicke seizoenopening... En dan in september met z'n allen naar Frankrijk, 3 daagse circuittraining bij the Race Academy... maar eerst lekker aan de slag met mijn splinternieuwe Suzi T500...
 
Nou inderdaad gaan jullie die formulieren nog opsturen naar BB of rijden we dadelijk allemaal in onze eigen sessie -O-

Ik vind dat er nogal een dip in die grafiek zit :X

Suzie T500 :? -O- :?
 
Laatst bewerkt:
ja bb-kinkie vond ik zelf ook al, heb een rb2 laten monteren t grootste probleem was toch t verbruik
@ king okkie als je van een jankjap afkomt zijn dit toch leuke cijfers dit gaat tenminste vooruit
 
Verdoeme, vanochtend weer niet willen starten...

Ik geloof het verzuip verhaal niet meer... Ik doe elke ochtend hetzelfde.

Deze ochtend wilde die niet starten. Volgens het display10.4 Volt. Leek me wat weinig. Er kwam rook uit de uitlaat en af en toe een plof. De display is zelfs gaan resetten. Dagteller en tijd weer op 0. Waarom gebeurd dit nooit met de kilometers. B|

Uiteindelijke de start kabels erop gezet met een auto aan de andere kant. Het voltage liep op naar 13.8. Daarna twee of drie keer starten en ploffen en toen deed die het weer. *O*

Ik denk dat de accu de kou niet meer trekt. Of zou er iets bevriezen en moet ik langer wachten tussen het aanzetten en starten van de motor?

Ik heb dat ding nodig voor mijn werk en ik wil er graag op kunnen rekenen.
 
Laatst bewerkt:
Nou inderdaad gaan jullie die formulieren nog opsturen naar BB of rijden we dadelijk allemaal in onze eigen sessie -O-

Ik vind dat er nogal een dip in die grafiek zit :X

Suzie T500 :? -O- :?
Ben een kopie van mijn rijbewijs vergeten bij te voegen, realiseer ik me nu ineens. Suzi T500? Staat hier nu in de schuâh jonge! Heb je weer wat hersencellen stukgezopen?
 
Verdoeme, vanochtend weer niet willen starten...

Ik geloof het verzuip verhaal niet meer... Ik doe elke ochtend hetzelfde.

Deze ochtend wilde die niet starten. Volgens het display10.4 Volt. Leek me wat weinig. Er kwam rook uit de uitlaat en af en toe een plof. De display is zelfs gaan resetten. Dagteller en tijd weer op 0. Waarom gebeurd dit nooit met de kilometers. B|

Uiteindelijke de start kabels erop gezet met een auto aan de andere kant. Het voltage liep op naar 13.8. Daarna twee of drie keer starten en ploffen en toen deed die het weer. *O*

Ik denk dat de accu de kou niet meer trekt. Of zou er iets bevriezen en moet ik langer wachten tussen het aanzetten en starten van de motor?

Ik heb dat ding nodig voor mijn werk en ik wil er graag op kunnen rekenen.


Accu, zwaardere halen... Meeste van ons hebben dat al gehad/gedaan...
 
Precies je accu is een beetje zwak, en daarom een te zwakke vonk en gooit ie hem waarschijnlijk niet makkelijk rond.
Als je met deze accu door blijft starten is je startrelais of de startkrans het volgende wat de geest geeft :+ :+

Gewoon even een 14 Ampere yashua gaan halen bij motorport Den Bosch deze accu is iets zwaarder maar past precies onder het zadel ;)

Koop er ook gelijk een Optimate bij dan ben je van het gedonder af, leg je hem gewoon elke avond aan de optimate 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan