Tweede jaar: MF paasontbijt MD-Meerkerk

wanneer vier ik tweede paasdag?

  • Maandag 28 maart

    Stemmen: 7 38,9%
  • als het mooi weer is

    Stemmen: 2 11,1%
  • als de rapen gaar zijn

    Stemmen: 1 5,6%
  • dit jaar liever niet

    Stemmen: 1 5,6%
  • na de eerste paasdag

    Stemmen: 2 11,1%
  • wat is dit??

    Stemmen: 2 11,1%
  • met pinksteren

    Stemmen: 1 5,6%
  • hmmmmjah......

    Stemmen: 2 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    18
NOteert u mij maar... zou het gezellig vinden om er samen met iemand heen te rijden.... (Fast friend bv?)
Maar eeeh als ontbijt een quater pounder?? :P

Je staat erop,
en meerijden is nooit een probleem, 't is op je eigen motor neem ik aan ;)
Want waarschijnlijk gaat zoonlief weer mee achterop *D

Lijkt me leuk! Moet nog even kortsluiten met moeder de vrouw...

moeders neem je gewoon mee toch :?

Wat is Pasen :?


subtiel schopje O-)

de dag dat jullie naar Meerkerk komen 8-)
 
lijkt mij ook wel leuk om daar eens te komen ouwehoeren.
Dan rij ik wel met william mee.

Speciaal voor Jos een ontbijt met een flesje wijn ?????

hihihi (rood of wit)

:] :] :]
 
lijkt mij ook wel leuk om daar eens te komen ouwehoeren.
Dan rij ik wel met william mee.

Speciaal voor Jos een ontbijt met een flesje wijn ?????

hihihi (rood of wit)

:] :] :]

Hee Ton,
das toevallig, ik spreek net gisteren William, en we zeiden tegen elkaar dat we geen van beiden de laatste weken van je gehoord hadden. Ik had je laatst een mailtje gestuurd met mijn gegevens, maar nog niets gehoord ;)

Maar het lijkt me leuk elkaar te treffen, en uiteraard een flesje wijn (rood *D ) is altijd welkom. Ik zet je erbij.
gr. Jos
 
halloo.. ik ben niet erg bekend met motors enzo, maar een vriend van mij juist weer wel.. hij is bijna jarig en ik vind het best geinig om met hem een keer naar iets te gaan kijken.. nou komt het toevallig goed uit dat er 28 maart iets aan de hand is, namelijk het wk assen 500 km.. iets in die richting iig.. nou zie ik hierover nix bij jullie kalender staan, is het dan gewoon nix? of staat het er gewoon niet bij ofzo? Of is der geen reden voor?
Ik hoor het wel!
Linn
 
halloo.. ik ben niet erg bekend met motors enzo, maar een vriend van mij juist weer wel.. hij is bijna jarig en ik vind het best geinig om met hem een keer naar iets te gaan kijken.. nou komt het toevallig goed uit dat er 28 maart iets aan de hand is, namelijk het wk assen 500 km.. iets in die richting iig.. nou zie ik hierover nix bij jullie kalender staan, is het dan gewoon nix? of staat het er gewoon niet bij ofzo? Of is der geen reden voor?
Ik hoor het wel!
Linn


:? :? :?

dan zit je hier wel een beetje uit de buurt ;)

:+

Ik zal er proberen te zijn, maar da's wel errug vroeg op een zondag .

ach, Hans uit Nijmegen komt ook. en anders ga je een uurtje later eten (we zitten echt niet meteen aan tafel) en maak je er gewoon een bruch van ;)

*D

ik zet je er wel bij OK !
 
ach, Hans uit Nijmegen komt ook. en anders ga je een uurtje later eten (we zitten echt niet meteen aan tafel) en maak je er gewoon een bruch van ;)
Uit Nijmegen :? oh ja ik kom uit Nijmegen, is dat lekker een bruch :?
*D

ik zet je er wel bij OK !
[/quote]
 
6 : Lo (gewoon de accu erop.... kortsluiting zat ;) )(ook meerijden :? )

Ik heb de accu op moeder de vrouw losgelaten en ze wil wel mee 8-) en ik wil wel meerijden ja. Ik neem aan dat bij echt pokkeweer het zaakje afgeblazen wordt? Enne Mantis meerijden? Jij woont toch in Hoofddorp tegenwoordig? Of kar je dan eerst langs Amsterdam?

GRLO
 
Ik heb de accu op moeder de vrouw losgelaten en ze wil wel mee 8-) en ik wil wel meerijden ja. Ik neem aan dat bij echt pokkeweer het zaakje afgeblazen wordt? Enne Mantis meerijden? Jij woont toch in Hoofddorp tegenwoordig? Of kar je dan eerst langs Amsterdam?

GRLO
Hoe doe je dat de accu op moeders loslaten :? en ze wil dan ook echt mee dan :?
 
KICKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
 
Tuurijk. Ik denk alleen wel dat het het handigst is om via Utrecht te rijden, dus dan spreken we bijv. gewoon iets af bij deen of dandere benzinepomp

@lo ja ik woon in Hoofddorp... maar we kunnen toch een punt afspreken??
 
ja een benzine pomp... eerste op de A2?

of rijden jullie via de A1??
roept u maar ;)
 
Laatst bewerkt:
misschien wel leuk idd om samen op te rijden; voorstel als volgt,
ik ga zelf via de A9, en kom na knooppunt badhoevedorp een Q8 station tegen.
Als ik daar nu eens tussen 09.00 en 09.15 aankom / ga staan wachten.
vervolgens van de A9 via de A2, kom je op gegeven moment rechts een Shell station dacht ik tegen. Daar ben ik dan zo tussen 09.30 en 09.45, met eventueel gevolg ;)
vandaar uit rijden we verder naar Meerkerk.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan