tweetakt verenigd U zich hierro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor m'n Yamaha YR2 zoek ik een paar (niet originele) expansie uitlaten. Ik wil hem namelijk met een low budget op knappen omdat er toch veel niet meer te redden is en origineel maken financieel niet verantwoord is.

Zo is het achterspatbord doorgerot en ook de dempers. Op één plek zit zelfs al een gaatje in het frame.
Ook de uitlaatbochten waren zo bros dat ze bij het demonteren spontaan doormidden braken.:?
Al het chroomwerk maak ik zivergrijs, de wielen denk ik ook!

Het blok ziet er op het oog nog gaaf uit. Ook cilinders en zuigers.
Uitraard moeten er wel nieuwe keerringen in.
 
Als "low budget" toch nog een redelijk budget is, zou je nieuwe uitlaten kunnen laten maken. Fedor Copal, Pieter Schmidt, en zo nog een paar kunnen dat voor je doen. Prijzen tussen de 400 en 1200 euro per set.
 
Als "low budget" toch nog een redelijk budget is, zou je nieuwe uitlaten kunnen laten maken. Fedor Copal, Pieter Schmidt, en zo nog een paar kunnen dat voor je doen. Prijzen tussen de 400 en 1200 euro per set.

Best nog prijzig :9 Maar ik ben misschien ook gewend om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. :)
Maar in ieder geval bedankt voor de tip.
 
Nou Boltje ik zou dan je borst maar nat maken met een YR2..dacht dat de krukaskeerringen en het midden een speciale maat hebben die niet meer te krijgen is en moet je een verloopring (laten) maken. Ook de rest van de onderdelen zijn zeer zeldzaam...weet er alles van want ik heb er ook 1 gehad...mijn eerste gedachte om gewoon RD onderdelen te gebruiken ging niet door omdat het een heel ander blok is., Heb evt. nog een origineel werkplaats handboek en partslist te koop.
MZllls,Rob.
 
Voor mijn vriendin gister ook een motor gekocht! En uiteraard een 2-takt. Alleen voor mij wel een beetje vreemd hoor een Suzuki hahaha.

Foto-SVVWFPPL-D.jpg
 
125cc uit Italie. Gister ff een rondje mee gereden door de straat en dat viel kwa vermogen nog helemaal niet tegen in vergelijking tot mijn NSRs. Moet em alleen nog ff op kenteken zetten.
 
ja, dat dacht ik EUR 43,50 per dag of EUR 78,50 voor het weekend
als dat waar is...... geen kattepis
 
Laatst bewerkt:
Nee, maar het programma is allebei de dagen precies hetzelfde. :Y


Dus hoef je maar 1 dag te doen. Scheelt de helft. O-)

:W
 
iemand nog foto's van Spa?
En in de uitzending van de Asser TT was er een kort stukje met Ago op de fabrieks 1973? 500cc 4 cilinder.
Iemand nog meer beelden van dit A.U.B?
 
Aparte motor,moet wel erg zeldzaam zijn,ik wist niet dat dit model
gemaakt was,weer wat geleerd.
Jaren 70 zeker?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan