Tweetakt verenigt U zich hiero deel2

Een groot coureur zei altijd, 100pk is meer dan genoeg voor een amateur om er effectief mee te kunnen rijden. Dus een getalenteerd coureur op een fiets met mindere pk's blijft de meute met gemak voor. Ooit op Zandveurt in een sessie op de 998 (~120pk) kat en muis spelletje met een standaard RD350 gereden. Bleek dat die kerel ooit in de ONK gereden had........
 
Een groot coureur zei altijd, 100pk is meer dan genoeg voor een amateur om er effectief mee te kunnen rijden. Dus een getalenteerd coureur op een fiets met mindere pk's blijft de meute met gemak voor. Ooit op Zandveurt in een sessie op de 998 (~120pk) kat en muis spelletje met een standaard RD350 gereden. Bleek dat die kerel ooit in de ONK gereden had........
Vroegah reed ik op een niet standaard RD350LC wedstrijden,deze motor was van de kampioen sportklasse A geweest van het jaar er voor,
het was niet de snelste van het veld met zo,n 65pk maar gecombineerd met het talent van die knakker was het voldoende om er kampioen mee te worden.
Die RD heeft ook nog in een artikel gestaan in het blad Motor,een soort vergelijkings test tussen de RD en een sportklasse B 1000cc racer Suzuki.
 
S3! Mijn eerste motor!! *O**O**O**O**O*

Netjes warmrijden en dan pas op het gas, zo deed ik 38K met de eerste zuigers. Ik heb ze nog als pennenhouder :) Hij liep er nog goed mee, trouwens.
 
Voordeel dat ze iets meer koppel hadden en heel blijven.
Ik heb een s3 400 en dat tijdt toch echt wel erg leuk.
Klopt heb er ook 1 gehad reed prima,kon er nog een 175 uit te persen op de teller.
een maat van mij heeft het eerste model500 gehad,dat was ook een leuke fiets,maar ondanks de wilde
verhalen kon hij mij niet bijhouden ik had toen een CB750KZ,reed hem helemaal zoek op topsnelheid,leuke was
dat we achter m,n buurman met z,n Saab Turbo aan reden,wat ging dat ding hard,ik kon hem maar net bijhouden.
Later zijn we nog ff binnendoor gaan rijden,ik achter mijn maat ,ik hoorde een knal en er vloog iets hards tegen m,n been
aan ,dat bleek de binnendemper te wezen van 500 die losgetrild was,deed nog flink zeer ook,dat zal de wraak van de 500
geweest zijn:+
 
Laatst bewerkt:
Mooi fototje van de S3, ondertussen stiekem geclaimd door de vriendin.
Ze vind hem helemaal geweldig dus ze rijdt er het meeste op.
(stiekem is de fiets wat klein voor mij dus ik vind het prima)


s3 400.jpg
 
Oef!
Ik heb een stuk meer voor de s3 betaald, maar niet de gestoorde prijzen die er nu voor gevraagd worden :')
Ja zoiets bv,in de USA word momenteel veel minder geboden dan voorheen op 3 cilinders,denk dat de markt verzadigd is,
op fietsen zoals deze 350 mag je blij zijn als ze er rond de 3000,- voor bieden,Honda minibikes zijn een hot item tegenwoordig in de USA ,
die gaan voor hogere bedragen weg dan een KH500 of 750.Deze heet gerestaureerd te zijn ,maar wel door een aap zo te zien,
als ik al zo,n pakking zie die aan alle kanten er uit steekt en niet originele bouten ben ik al genezen.
 
Tis beetje wat de gek ervoor geeft!
Ik heb mijn jawa (634) voor een paar honderd euro gekocht, en die gaan nu ook voor veel meer dan 10 jaar geleden.
 
Tis beetje wat de gek ervoor geeft!
Ik heb mijn jawa (634) voor een paar honderd euro gekocht, en die gaan nu ook voor veel meer dan 10 jaar geleden.
Inderdaad,
 
Terug
Bovenaan Onderaan