Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
In tegenstelling tot meningen hierboven is mijn ervaring met een Falco slecht, zeer veel problemen mee gehad, weliswaar niet met het blok maar wel met electronica en remmen. En dat is echt wel een Aprilia ding, staan hele fora vol mee geschreven.
Update: ik weet wat het gaat worden, ik hen voor mezelf de knoop doorgehakt na slechts één bezichtiging en een proefrit. Ik laat jullie nog even in spanning. Om het topic wat levendig te houden mogen jullie wedden weke het is geworden, een hint: hij is genoemd in dit topic. Winnaar wint een flesje bier
Ik wil op dit moment tussen de 2500 en misschien wel 4000 uitgeven aan een volgende motor, maar k kan ook besluiten om door te sparen. Uiterlijk vind ik trouwens niet heel belangrijk, behalve dat ik iets heb tegen rode motoren
Hieronder een lijstje wat ik nu overweeg en waar ik ervaring mee heb en wat ik er ervan vind:
Honda hornet 600 of 900: misschien eens een keer op proefrijden, spreekt me niet bijzonder aan.
voor 2500 heb je een hele leuke 600, misschien voor op circuit de S versie met top kuipje?
is ook een heel leuke motor op het circuit
gewoon veel braadworsten eten; dikke buik kweken en een BMW k 1600 GT kopen, helemaal klaar
Dan ben jij al lekker op weg met braadworsten eten, buik kweken. Als je dan al op een 1300cc moet rijden
net wel allemaal braadworsten gegeten tijdens trip in Harz maar met een BMI van 20 pas je gelukkig ook op een BMW
*plaatjeeees!!*Het wordt een triumph sprint RS in racing yellow! Flesje bier voor bertv (ik doe niet aan verzenden, je mag hem komen ophalen).
Vergeleken met de vfr800 is hij lichter, meer power, minder gangbaar, goedkopere en triumph is een merk met ballen.
Bij de proefrit merkte ik dat hij vooral meer sport is dan toer, hij stuurt een stuk lichter dan ik had verwacht van een motor met bijna 1000cc. Mijn benen/knieën maken een veel fijnere hoek. De zit is redelijk voorover, maar dat kan erg makkelijk en betaalbaar aangepast worden door een set tweedehands clipons van een sprint st 1050, maar ik kijk het eerst even aan.
De gearing is verschrikkelijk lang dus nieuwe tandwielen zijn al besteld, dat doet volgens het internet vrijwel elke Sprint-eigenaar. Vering is in orde, maar er gaan (op termijn) sowieso progressieve veren in de voorvork, dat verschil is duidelijk te merken op motoren met standaard vering nu ik het cb-1tje gewend ben. Misschien nog een dubbelbubbelschermpje...