Tyre marker

Jim

MF veteraan
20 aug 2008
1.760
29
Hoi :] !

Is het mogelijk het profiel van je banden in te kleuren met een tyre marker :P ?

Iemand dit al eens geprobeerd, en hoe lang houd het ongeveer :?


Jim :W
 
Het profiel op het loopvlak, of de letter op de zijkant?
 
Loopvlak natuurlijk! In plaats van een Tye Marker kun je veel beter een witte watervaste stift gebruiken. Blijft véél langer zitten!
 
zoiets dus?

dynpic(3)L.jpg


maarja, smaken verschillen... zal wel matchen met een petje
 
Profiel op het loopvlak :)

Heb een KTM en ben wat aan het accentueren geraakt :)
 
oeps niet goed gelezen, dacht dat je de letters bedoelde :$
 
Laatst bewerkt:
zwarte motor met rode lijnen en dan roode rim striping met deze rode verf? ertussen.
ik wil het wel proberen:0
 
Bij mij zit er vaak stront in het profiel, en die blijft opvallend lang zitten. :+
 
Dan ben je een schijterd die te langzaam rijdt.
:+
Daar heeft het alle schijn van, echter er zijn 2 punten die dit weerleggen:
1-de stront is niet van mij, maar van ganzen
2-ik durf weliswaar slechts op wandelsnelheid door de bocht, maar op de rechte stukken sta ik mijn mannetje. 8-)
 
Is er iemand die al eens een alternatief heeft gevonden voor zo'n bandenletter stift? Je kan bij de halfords zon gierige pen kopen waarmee je de letters wit kan maken, maar die is met 2 banden wel leeg en het potje tip-ex word uiteindelijk geel :+
 
Daar heeft het alle schijn van, echter er zijn 2 punten die dit weerleggen:
1-de stront is niet van mij, maar van ganzen
2-ik durf weliswaar slechts op wandelsnelheid door de bocht, maar op de rechte stukken sta ik mijn mannetje. 8-)

Held :+
 
Is er iemand die al eens een alternatief heeft gevonden voor zo'n bandenletter stift? Je kan bij de halfords zon gierige pen kopen waarmee je de letters wit kan maken, maar die is met 2 banden wel leeg en het potje tip-ex word uiteindelijk geel :+

zo'n stift werkt toch redelijk goed?
 
Ik moet dus oranje hebben, zal wel weer Ebay worden :')
 
zo'n stift werkt toch redelijk goed?

Ik hoopte dus op een antwoord van een MF' er in de trand van: Ja, dat werkt wel maar XXXXXX is veel beter om het mee te doen want het blijft mooier wit en is veel goedkoper etc etc :+
 
In het verleden verkochten ze die stiften ook bij Action voor een eurootje of anderhalf.

Die waren best goed en gingen redelijk lang mee. De laatste tijd zie ik ze niet meer, maar misschien komen ze nog?
 
Hoi :] !

Is het mogelijk het profiel van je banden in te kleuren met een tyre marker :P ?

Iemand dit al eens geprobeerd, en hoe lang houd het ongeveer :?


Jim :W



Beetje zonde bij dat mooie zwart.
Ook hier geldt: Overdaad schaadt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan