Zoals gezegd, je verliest bij moderne motoren hooguit enkele basisgegevens die worden ingeleerd tijdens het rijden, maar dit kan geen kwaad en die gegevens komen er vanzelf weer in zodra je gaat rijden.
Als je sluipverbruikers hebt is het in mijn ogen zelfs beter om de accu er uit te halen, warm neer te zetten en aan een druppellader te hangen.
Welke basis gegevens????
Welke basis gegevens????
Wat? je ucca?
Wat ik zeg, een dronken mod in huis?
Is niet de eerste die ik zie...
Ik zit ook een beetje in de olie.
Maar ik ga dan ,geheel volwassen,nep bmw's downsider in "S1000RR Deel 7" (of wat er voor door moet gaan) afzeiken
Ik denk dat ie long term / short term fuel trim bedoelt, maar dat heb je alleen bij motoren met een lambdasonde.
Op zich niet zo'n ramp als die kwijt zouden raken inderdaad.[/quote
OOhhh leg eens uit, dit vind ik interessant.
Ik denk dat ie long term / short term fuel trim bedoelt, maar dat heb je alleen bij motoren met een lambdasonde.
Op zich niet zo'n ramp als die kwijt zouden raken inderdaad.
Mijn RSV4 gaat wel een heel programma af als de accu er weer voorhet eerst ingezet is en je de contactsleutel omdraait.
Als je hem dan onderbreekt is het hommeles.