Uit welk land kom jij???

uit welk land kom jij

  • Nederland

    Stemmen: 156 73,6%
  • België

    Stemmen: 38 17,9%
  • Engeland

    Stemmen: 3 1,4%
  • Amerika

    Stemmen: 4 1,9%
  • Duitsland

    Stemmen: 4 1,9%
  • Letland

    Stemmen: 4 1,9%
  • Spanje

    Stemmen: 3 1,4%

  • Totaal aantal stemmers
    212
Eigen motor-land eerst! ;)

Ik woon nu in Spanje. Psssst jullie zouden hier ook eens moeten komen kijken, ze hebben hier rare vormen in de weg die ze curvas noemen (boch-ten in het nederlands).

:+
 
groningen zit in de weg ;(
we kunnen er wel een kanaal omheen graven en er dan n flinke schop aangeven en maar hopen dat het richting ijsland drijft ofzow, dan zijn we ook van dat koeie-taaltje af })
Het lijkt wel of er meer boeren buiten friesland wonen dan erin :X
 
15 miljoen nederlanders
6 miljoen nederlandstalige belgen
21 miljoen samen
das dan 71% NL, 29% B
op MF is dat 78% NL, en 17% B
we zijn ONDERVERTEGENWOORDIGD als belgen, en dat terwijl in B de motorfietsen tot 20% goejkoper zijn ....
djuu toch
;)
 
15 miljoen nederlanders
6 miljoen nederlandstalige belgen
21 miljoen samen
das dan 71% NL, 29% B
op MF is dat 78% NL, en 17% B
we zijn ONDERVERTEGENWOORDIGD als belgen, en dat terwijl in B de motorfietsen tot 20% goejkoper zijn ....
djuu toch
;)
Maar wij kunnen die fiets wel fatsoenlijk verzekeren (diefstal enz.), dus compenseert dat weer
 
ik ben op dit moment woonachtig in valkenswaard - nederland. Hier ben ik ook geboren.. Ik moet alleen wel zeggen dat ik in de tussentijd 2 jaar in taipei - taiwan en 2 jaar in sao paulo - brasilie heb gewoond.
 
op letland gestemd dus, iemand vroeg naar een betekenis van iets, maar helaas ik weet ook niet wat het is
 
Ik zie Zimbabwe niet bij de poll staan. Mijn ouders hebben daar geboerd, ik ben dus in dat gruwelijk hete land opgegroeid.

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan