Ik heb vandaag gisteren mijn motorfiets aan een vuurproef op de testbank van PHC ritzen gewaagd met de volgende resultaten.
Dit zijn vermogens gemeten aan het achterwiel maar uit de CO-test of beter door het ontbreken van de CO test (kon niet worden gemeten) bleek dat mijn motor veels te arm loopt. Hoeveel winst kan je krijgen als je de motor goed afstelt? Het betreft hier om een Kawasaki KLR650 van 1987 met een eerste overmaatse zuiger
[me]Chevy454 heeft nu een CVK40 carb met een standaard 150 sproeier.
[/me]
sproeiers 170, 180 en 190 zijn besteld om het euvel van te arme mengsel op te lossen.
Dit zijn vermogens gemeten aan het achterwiel maar uit de CO-test of beter door het ontbreken van de CO test (kon niet worden gemeten) bleek dat mijn motor veels te arm loopt. Hoeveel winst kan je krijgen als je de motor goed afstelt? Het betreft hier om een Kawasaki KLR650 van 1987 met een eerste overmaatse zuiger
[me]Chevy454 heeft nu een CVK40 carb met een standaard 150 sproeier.
[/me]
sproeiers 170, 180 en 190 zijn besteld om het euvel van te arme mengsel op te lossen.