uitlaat Runner 180 zelfde als DNA180 ?

Zeekakkelobbes

MF veteraan
9 mrt 2008
2.486
0
Hallo,

Ik wil een performance-uitlaat voor mijn dna 180 bestellen.
Nou verkoopt de zaak waar ik hem bestel alleen een slip-on voor dna 180, of full system voor runner 180. Ze kunnen me niet vertellen of de full system voor de runner op de DNA past.

Is er iemand die mij kan vertellen of de uitlaten van een runner 180 4takt (VXR) en dna 180 4takt identiek zijn?

Bedankt!

Met vriendelijke groet,

Max
 
:}
full
 
Ik weet dat een DNA 50cc tweetakt en een Runner 50cc tweetakt verschillende bloklengtes hebben. De DNA heeft een iets langer blok. Het scheelt een paar cm.
Voor een LEADER blok is voor de scooters met grotere wielen maar 1 bloklengte. Ik ga er dus van uit dat het wel gaat passen.
Je kunt het altijd proberen en de uitlaat terugbrengen als het niet past,
als het trouwens niet past heb je met een uitlaat met een verstelbare klem over de demper (waar hij aan opgehangen is) meer kans dat het passend te maken is zonder te hoeven lassen e.d.
 
Ik weet dat een DNA 50cc tweetakt en een Runner 50cc tweetakt verschillende bloklengtes hebben. De DNA heeft een iets langer blok. Het scheelt een paar cm.
Voor een LEADER blok is voor de scooters met grotere wielen maar 1 bloklengte. Ik ga er dus van uit dat het wel gaat passen.
Je kunt het altijd proberen en de uitlaat terugbrengen als het niet past,
als het trouwens niet past heb je met een uitlaat met een verstelbare klem over de demper (waar hij aan opgehangen is) meer kans dat het passend te maken is zonder te hoeven lassen e.d.

dank :)

Ik zal nog even laten weten of hij daadwerkelijk past.
 
Ik heb hem er nu onder gezet, en met wat aanpassingen past hij net. topgeluidje!!

de bocht loopt op een punt wel letterlijk 1 of 2 millimeter langs het blok, raakt echt NET niet, kan dit kwaad? Ik ben bang dat het te warm wordt, waardoor de verf op het blok af gaat bladderen, kan dit gebeuren?
 
maak er eens een fototje van er valt vast nog wel wat te draaien of achter paar ringetjes achter te plaatsen waardoor die net wat ruimer zit
 
maak er eens een fototje van er valt vast nog wel wat te draaien of achter paar ringetjes achter te plaatsen waardoor die net wat ruimer zit

ik heb er nu al 5cm aan moeren tussen zitten (aan de demperophanging), ga ik binnekort nog even vervangen voor een opvulbuisje, ziet er wat netter uit.

Hoe verder ik hem naar buiten zet, hoe schever hij vergeleken met het achterwiel staat.
Aan de voorkant (aan de cilinder) valt uiteraard niets te veranderen.

Kan dit kwaad voor het blok?
 
Terug
Bovenaan Onderaan