Maak eens een foto. Want een slag verkeerd gedraaid zitten lijkt me wel erg veel.....
Ik heb op m'n SP1 twee vervangende dempers gezet van Arrow; het zijn dempers die vast zitten aan de buis, en dus niet met veertjes, en aansluitend op de originele pijpen.
Als je dit vanaf de achterzijde bekijkt zit de rechter demper keurig mooi recht, maar de linker demper zit iets gedraaid t.o.v. de rechter. Dit lijkt nergens naar
Aangezien de demper vast zit aan de buis kan ik deze niet verdraaien. Verder zit de buis van deze demper ook gewoon goed want de bevestigingspunten komen precies uit.
Nu is mijn vraag alsvolgt: Aan beide uiteinden van de demper zit een ring met popnagels. Als ik deze aan de kant waar de buis aan de demper zit uitboor, kan ik dan de demper een slag draaien, daarna nieuwe gaten boren en dan met popnagels weer vastzetten?
Heb namelijk geen idee hoe zo'n demper in elkaar zit, dus voordat ik met m'n idee bezig wil graag even wat ideeën van julie
Bedankt alvast
Tja dat is het nadeel van 2 dempers: er is er altijd eentje die niet recht lijkt te zitten
Vaak is het op te lossen door wat ringen te plaatsen tussen de uitlaatbeugel en het stepje waar je uitlaatbeugel aan vast zit. Heb het zo opgelost bij een setje Leo's op een SP1
Tja dat is het nadeel van 2 dempers: er is er altijd eentje die niet recht lijkt te zitten
Vaak is het op te lossen door wat ringen te plaatsen tussen de uitlaatbeugel en het stepje waar je uitlaatbeugel aan vast zit. Heb het zo opgelost bij een setje Leo's op een SP1
Er is maar 1 oplossing,de flex erin!
Nog steeds geen pic!Voor het lassen mag je wel hier langs komen.
Hier het achteraanzicht waar je duidelijk kunt zien dat de linker demper iets naar rechts staat t.o.v. de rechter demper:
[~[url="http/img243.imagevenue.com/loc364/th_28938_DSCF0003_122_364lo.JPG"]afbeelding~][/URL]
Hier de linker en rechter demper appart; kijk naar het verschil in de stand van de Arrow-tekst t.o.v. de knipperlichten:
[~[url="http/img34.imagevenue.com/loc1172/th_28941_DSCF0004_122_1172lo.JPG"]afbeelding~][/URL] [~[url="http /img132.imagevenue.com/loc829/th_28947_DSCF0005_122_829lo.JPG"]afbeelding~][/URL]
Hier de bevestigingspunten aan het stepje en aan de originele pijp:
[~[url="http/img28.imagevenue.com/loc837/th_28952_DSCF0006_122_837lo.JPG"]afbeelding~][/URL] [~[url="http /img224.imagevenue.com/loc127/th_28958_DSCF0007_122_127lo.JPG"]afbeelding~][/URL]
Kortste klap lijkt mij dan toch i.d.d. de demper bij de aansluiting op de pijp los te zagen, even bij te draaien en dan opnieuw vast te lassen.
Aan Jerryt: Kun jij zo'n mooi dun lasnaadje maken dan? Dan maak ik graag gebruik van je aanbod
En omruilen voor een exemplaar dat wél goed is?
En omruilen voor een exemplaar dat wél goed is?
Tis ook maar een fractie trouwens,op de foto te zien dan.Kan niet precies zien wat voor lassen het zijn.(Lijken Mig lasjes)En ik kan wel hele kleine Tig lasjes leggen,die zijn wat druppelvormig maar kan er altijd nog een keer overheen met de toorts,zijn de druppletjes weg.Met andere woorden,moet lukken!
zit wel in Friesland.