Uitlaatpijp in elkaar lassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jump2limits

MF veteraan
15 jul 2008
3.815
7
Zaandam
Goedemiddagochtend allemaal :)

Ik zit met een crisis, en ik hoop dat de mensen in dit forumdeel mij kunnen helpen.

Ik heb een cbr600rr uit 2004 en vorige week heb ik via internet een superpole uitlaat aangeschaft. Deze uitlaat kwam van een R6 af.

nu dacht ik dus zelf dat ik als ik de originele uitlaat ergens doorslijp vlak voor de demper dat ik dan (eventueel met wat vulling/pakking) de superpole er zo op kon schuiven.

helaas was ik helemaal verliefd op die superpole demper en ben ik zo stom geweest om niet voor de aanschaf eerst eens goed naar mijn originele demper te kijken.
De linkpijp tussen de demper en de uitlaatbochten van de originele uitlaat is over bijna de gehele lengte ovaal van vorm (de superpole demper heeft een ronde linkpijp)

nu zit ik dus met het probleem dat dit niet zo makkelijk gaat passen.
ik heb superpole al gebeld maar hun vragen voor een losse linkpijp voor de 600rr wel 120 euro. dit lijkt mij een beetje veel voor een stukje metaal? (is dat zo? want ik heb er geen verstand van)

is er iemand hier in dit forumdeel die het leuk vind om (voor een vergoeding natuurlijk) een linkpijp in elkaar te lassen voor mij (met eventueel mijn hulp natuurlijk, als je daar wat aan hebt :))
of is de beste optie gewoon die 120 euro uitgeven en de superpole linkpijp bestellen?
 
Is gewoon een normaal bedrag hoor die E120.-voor een mooi stuk gebogen rvs.
Gewoon doen dus. :Y
 
€120,- is niet echt veel, kost het waarschijnlijk ook als je zelf los materiaal koopt en het op maat laat maken.
 
oke,

dank jullie wel.

zoals gezegt heb ik er totaal geen verstand van. ik dacht het materiaal kost misschien een tientje, en misschien een kratje bier om het te lassen.

ik heb zojuist superpole gebeld. en ik stuur mijn demper naar hun op en hun maken de linkpijp helemaal pas voor mij.

thanx voor de info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan