Uitvallen tijdens het rijden

drraulo

MF'er
6 sep 2002
42
0
Amersfoort
Hallo Mensen,

vandaag de motor uit de stalling gehaald.maar er gebeurde iets raars tijden het rijden valt hij helemaal dood.de lampen enzo doen het wel dus geen stroom probleem.als ik stop en na minuutje start draait hij weer goed.

wat kan die zijn, dit heb ik niet eerder gehad.


ik hoor graag van jullie
 
Hallo Mensen,

vandaag de motor uit de stalling gehaald.maar er gebeurde iets raars tijden het rijden valt hij helemaal dood.de lampen enzo doen het wel dus geen stroom probleem.als ik stop en na minuutje start draait hij weer goed.

wat kan die zijn, dit heb ik niet eerder gehad.


ik hoor graag van jullie

Klinkt als een vrouwlijke motor.

Wat voor meissie is het?

Ro
 
Heb die carbs??? het was vandaag ca. 5 graden bij mij en dan loop je het risico dat je carbs bevriezen, na een paar min zijn ze dan weer ontdooid en kun je weer rijden.

Het is zo ff het eerste dat me te binnen schiet.
 
ooit bij m'n Tengai gehad dat alles (echt alles, licht en motor) uitvielen.
Bruggeman een middag aan het sleutelen, van alles schoongemaakt maar nix gevonden.
Probleem bleef af en toe voorkomen, totdat ik zag dat als ik aan een zwevende zekering kwam het contact aan en weer uitging, zweefzekering vervangen en probleem opgelost.
 
Misschien (maar dan ook misschien) is het de standaard sensor.
Ik ken een vtr firesorm die ze helemal uit elkaar hebben gehaald waar achteraf bleek dat de standaard schakelaar tijdens het rijden a en toe geen contact maakte en dus zodoende de motor afsloeg. Stoppen en op de standaard zetten loste het probleem dan dus op. Starten wegrijden en het probleem was weer effe weg.
Zou kunnen en wordt bijna nooit aan gedacht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan