V-power

niet iedereen wil meer betalen voor zuiverder brandstof...

niet iedereen wil tot zijn 70e werken maar ook dat wordt je door de strot geduwd
Net als millieu wetgeving

stoppen met produktie van euro95 zal wel kostenbesparend zijn...maar ze moeten dan wel extra capaciteit maken voor de v-power lijn...dus wordt alles nog duurder
Precies
De apparatuur die we hier in nederland hebben staan kan die zuiverheid van componenten nog niet leveren en dus om geld te verdienen wordt er nog steeds euro gemaakt ,en je blijft nog steeds mensen houden bij wie dat beter werkt (kijk dit onderwerp maar...)
Maar er word niet stil gezeten en er word in de toekomst echt in geinvesteerd. (Net als in waterstof trouwens.)
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik een andere vraag :P ;)

Wat doen al die mennekes in oranje vessies bij de twee SHELLstations Staphorst/Zwollywood?

Promoten van die dure rommel ofzo :?
 
Ouderwets boerenbedrog... sh*t, sorry... dat heet tegenwoordig 'marketing'

Onzin hoor :)
Een wat hoger octaanrijke benzine kan je vroeger laten ontsteken waardoor je een soepelere motorloop kan verkrijgen. Je kan hierdoor zelf een vermindering van benzine verbruik zien als je de nodige electronica daarvoor in de wagen hebt zitten. En het kernwoord is hier al gevallen... electronica....

Hoeveel motorfietsen hebben standaard een pingelsensor, een lambda sensor geregelde injectie en de optie om je ontstekingstiming aan te passen? Bij een ééncilinder kan een benzine met een hoger octaan zeer intressant zijn (ook voor getunede motoren met een verhoogde compressie), zeker wanneer die dingen zijn voorzien van wat leuker spul zoals flatslide carbs maar bij een standaard motor zonder al die electronische spullen gewoon lekker 95 / 98 tanken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan