Hoi forumdeelnemers,
Was hier even geleden om mezelf in jullie groep te gooien.
Voelde me wel een beetje in \'t hol van de leeuw\' met al die snelle jongens om me heen.
Maar goed ik ben niet het type om in een hokje geplaatst te worden dus mail me post hier en niet specifiek op de chopperpost!
Vertelde jullie even geleden dat ik mijn rijbewijs pas had verworven en dat ik op zoek was naar een motor, nou ik heb er een gevonden... een V45 Magna 750cc 4cylinder, kleur Paars in IK vind\'um harstikke gaaf!
Nu jullie dit hebben vernomen, mag ik hier dan nog wel effies blijven?
Misschien gooi ik nog wel een foto in de groep!
Ik wens jullie nog een fijne nachtrust.....
Bye, bye.
gefeliciteerd, en wat zou er mis zijn met een chopper ?
Wat is er niet mis met een chopper ?gefeliciteerd, en wat zou er mis zijn met een chopper ?
hier maak je geen grappen over... het is doodernstig!Snelle Teunis...... werk\'lijk een grapjas
Op vrijdag 23 november 2001 10:26 schreef Tensive het volgende:
Kijk, dat is een verstandige keuze... een V45 Magna... dan heb je een lekkere pittige chopper !
HoI Tensive,
Leuk zo\'n positieve reactie!
Plaatste mijn topic op de algemene praat, maar ze hadden me tot mijn verbazing hierheen verplaatst.
Ik houd niet zo van dat hokjes gedoe maar goed je hebt nou eenmaal categorieen die bij elkaar horen.
Was jij trouwens ook niet degene die mij naar dit type motor verwees, omdat ik aangaf op zoek te zijn naar een motor?
Enuh, de motor is best al een \'oud beessie\' hij is van \'82 maar ziet er puntgaaf uit en heeft ook wel leuke extra\'s o.a. een dragpipe en de kleur is paars en dat bevalt me eigenlijk ook wel.
Zoals je misschien nog wel weet ben ik een \'opstapper\' na jarenlang op de achterzit te hebben gezeten mag ik nu zelf het stuur in handen nemen. Dus eerst maar eens een stukkie praktijk ervaring op doen.En bij de keuze van de motor had ik zoiets van hij hoeft beslist niet nieuw te zijn en had een prijs zo tussen de 2500,= en 4000,= in gedachten.
En laat nou net deze motor waar mijn oog opviel de prijs hebben die onder het laagste bedrag lag. Prachtig toch?
Yes, het beginnersgevoel zal er voor mij 1 zijn van een \'happy wheeler\'
Tsjee, zelf sleutelen? Daar heb ik nog niet aan gedacht. Wil dat de motor liever gezegd ook niet aandoen, ben wat dat aangaat A-technisch!Maar... gelukkig heb ik een rasechte sleutelaar binnen handbereik waar ik als het nodig is op terug kan vallen. Alleen heeft\'ie meer verstand van Harley\'s dus ik denk dat het werkplaatshandboek van Haynes toch geen overbodige luxe zal zijn.
En die foto zal ik hier zeker eens plaatsen.
Heb je trouwens al een werkplaatshandboekje ervoor? Die zijn wel erg makkelijk. Die van Haynes zijn goed (engelstalig), kosten rond de 80,-.
Ik had voorheen ook altijd Haynes boeken, tot ik een Claymer werkplaatsboek zag, dat is NOG duidelijker en uitgebreider beschreven. Inclusief vele explosie-tekeningen,
Op zaterdag 24 november 2001 12:56 schreef JK het volgende:
Ik had voorheen ook altijd Haynes boeken, tot ik een Claymer werkplaatsboek zag, dat is NOG duidelijker en uitgebreider beschreven. Inclusief vele explosie-tekeningen,
Jk, jij ook hier?
Kun je me uitleggen wat je bedoelt met explosie-tekeningen
Hoe laat ik een Chopper op een verantwoorde manier ontploffen???
Plaatste mijn topic op de algemene praat, maar ze hadden me tot mijn verbazing hierheen verplaatst.
Ik houd niet zo van dat hokjes gedoe maar goed je hebt nou eenmaal categorieen die bij elkaar horen.
Was jij trouwens ook niet degene die mij naar dit type motor verwees, omdat ik aangaf op zoek te zijn naar een motor?
Enuh, de motor is best al een \'oud beessie\' hij is van \'82 maar ziet er puntgaaf uit en heeft ook wel leuke extra\'s o.a. een dragpipe en de kleur is paars en dat bevalt me eigenlijk ook wel.
Zoals je misschien nog wel weet ben ik een \'opstapper\' na jarenlang op de achterzit te hebben gezeten mag ik nu zelf het stuur in handen nemen. Dus eerst maar eens een stukkie praktijk ervaring op doen.En bij de keuze van de motor had ik zoiets van hij hoeft beslist niet nieuw te zijn en had een prijs zo tussen de 2500,= en 4000,= in gedachten.
En laat nou net deze motor waar mijn oog opviel de prijs hebben die onder het laagste bedrag lag. Prachtig toch?
Tsjee, zelf sleutelen? Daar heb ik nog niet aan gedacht. Wil dat de motor liever gezegd ook niet aandoen, ben wat dat aangaat A-technisch!Maar... gelukkig heb ik een rasechte sleutelaar binnen handbereik waar ik als het nodig is op terug kan vallen. Alleen heeft\'ie meer verstand van Harley\'s dus ik denk dat het werkplaatshandboek van Haynes toch geen overbodige luxe zal zijn.
En die foto zal ik hier zeker eens plaatsen.
Uh, nou nee niet direct. Hier en daar is navraag gedaan en de Magna werd toch wel steeds naar voren gebracht. Het zal wel zo moeten wezen!Jups... ik was idd die persoon. Heb ik je die positieve aanleiding uiteindelijk gegeven tot de Magnifieke Magna?
Nou, deze motor is vanuit America geimporteerd.De mijne is uit \'84, bordeauxrood... Heel anders dus dan de kleur paars die jij hebt. Is hij misschien overgespoten? Want ik herinner me zo geen kleur paars in dat originele Magna-pakketje (maar zoiets kan me ook heel makkelijk ontgaan..).