v85 tt

Zag de prijs van de traveler uitvoering gisteren, kan het eigenlijk niet geloven?
Er stond €14995,-
Dat lijkt me geen verkeerde prijs. ik denk niet dat een basis aangevuld met dezelfde opties goedkoper is. Ik ga morgen met m'n meisje even kijken bij een Guzzi dealer, zal hem er ook naar vragen. En de prijs van een basis met dezelfde opties. En misschien ff rijden.
 
recallMotoGuzzi.jpg

ik heb de recall ook binnen; ik ben benieuwd wie al die postzegels heeft zitten plakken 8-)
 
  • Leuk
Waarderingen: MDS
Vandaag ff naar tlm geweest voor wat kleine onderdelen , daar stond een v85TT in rood/witte uitvoering klaar voor aflevering :9~ :9~ wat een mooie kleuren combinatie .
 
Vandaag ff naar tlm geweest voor wat kleine onderdelen , daar stond een v85TT in rood/witte uitvoering klaar voor aflevering :9~ :9~ wat een mooie kleuren combinatie .
Was ook mijn idee. Nog niet in het echt gezien maar hoop dat die kleur morgen ook aanwezig is.
 
@ eravenzw


Zou je mij kunnen vertellen welke PUIG opzetruit je er op hebt, is het de 277 mm of de 325 mm uitvoering?

En bevalt het?

Bvd 123veloce

0h7ownc1ywl1j.jpg
 
Ik heb ook een (traveler) in sahara kleur juist den mia heb ik niet wel TomTom Ryder. Maar wel een topbox van 56l en middelpoot en heb zoveel niet betaald onder tussen zitten er ook al mistlichten op
 

Bijlagen

  • IMG_0868.JPG
    IMG_0868.JPG
    268,1 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:
iemand al een "Aprilia Caponord Rally 1200 front mudguard" gekocht eventueel met verleng stuk ?
9j187j._szw1280h1280_.jpg
 
Nee ik niet,
Heb er wel over nagedacht en uitgezocht wat het kost, rond de €65,- maar het helpt niet echt lijkt het gezien de foto's op Facebook.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist de 10 k beurt gehad met allerlei recall checks. Hierdoor is achterrem die lekte vervangen en knipperlicht volgt nog....
 
Hoewel ik de Guzzi V85TT een geweldig leuke motor vind en zelfs aanschaf overweeg, plaats ik GROTE vraagtekens bij deze uitslag:

1 ste plaats Moto Guzzi V85TT
2 de plaats BMW 1250 GS

Dit kan niet kloppen, omdat de 1250GS één van de beste allroad motoren is. Niks mis met de Guzzi, maar die opereert op een lager niveau en is ook beduidend goedkoper.
 
Hoewel ik de Guzzi V85TT een geweldig leuke motor vind en zelfs aanschaf overweeg, plaats ik GROTE vraagtekens bij deze uitslag:

1 ste plaats Moto Guzzi V85TT
2 de plaats BMW 1250 GS

Dit kan niet kloppen, omdat de 1250GS één van de beste allroad motoren is. Niks mis met de Guzzi, maar die opereert op een lager niveau en is ook beduidend goedkoper.


Klopt het is een appels met peren vergelijk!
 
Hoewel ik de Guzzi V85TT een geweldig leuke motor vind en zelfs aanschaf overweeg, plaats ik GROTE vraagtekens bij deze uitslag:

1 ste plaats Moto Guzzi V85TT
2 de plaats BMW 1250 GS

Dit kan niet kloppen, omdat de 1250GS één van de beste allroad motoren is. Niks mis met de Guzzi, maar die opereert op een lager niveau en is ook beduidend goedkoper.
Kom op zeg,..een Guzzi is zoveel beter dan een BMW, elke Guzzi. Dat weet een kind nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan