Val de Vienne 2005

Hierbij de scans... Aadmanz op de rood witte GSX, Dirkie op de blauwe honda

aad1.jpg

aad2.jpg

aad3.jpg

dirk1.jpg

dirk2.jpg
 
Heb net de trailer van Bach bekeken en ik sta er ook op!! :) Helemaal aan de kop van het veld :) (of iedereen zit achter me te dringen om langs dat slome hok van me te gaan)
 
Jaja, geef je motor maar de schuld!

Dat doe ik namelijk ook altijd...

:+

Heb net de trailer van Bach bekeken en ik sta er ook op!! :) Helemaal aan de kop van het veld :) (of iedereen zit achter me te dringen om langs dat slome hok van me te gaan)
 
Zo, hier ook eventjes mijn foto's !!
Ad heeft zeker en vast weer prima werk geleverd :} :} :}

Het rijden - vooral de laatste dag - was super en begon steeds beter en beter te gaan ;)

05VV26-35PP.jpg


05VV15-14PP.jpg


05VV12-26PP.jpg


05VV25-14PP.jpg


05VV20-13PP.jpg


05VV12-10PP.jpg


05VV20-30PP.jpg
 
Laatst bewerkt:
De DVD is klaar :9~ maar de korte stukjes die ik wilde mailen die krijg ik allemaal terug , het zijn te grote bestanden weet iemand een andere manier? :?
Ja, dinsdag meenemen naar Assen, kan ik ook zien wat ik gemist heb :+
 
zag dit topic net pas |(

Was er nog iemand met een vrachtwagen heen die een aantal motoren mee had :?
heee Jessy,jep dat waren wij(madracing/suykerbuyk racing groep :+ )
truck/motorhome,1 motor in de bak en 7 motors op de trailer

Val was echt super,zie alleen op de DVD dat het bij mij allemaal nog wel wat sneller kan(ik was die kale SV die niet opschoot :+ )

ff een piccie van mijn persoontje
dsc03220_103.jpg


heb zelf weinig pics maar hier ff een linkie waar de bevindingen van onze groep in staan.
helaas ook van onze groep 1 persoon onderuit(voor de mensen met de DVD van Bach,deel 1 van de DVD na 8 minuten,zie(en hoor)je hem het beeld uit gaan)
 
Laatst bewerkt:
zag dit topic net pas |(heee Jessy,jep dat waren wij(madracing/suykerbuyk racing groep :+ )
truck/motorhome,1 motor in de bak en 7 motors op de trailer

Val was echt super,zie alleen op de DVD dat het bij mij allemaal nog wel wat sneller kan(ik was die kale SV die niet opschoot :+ )

ff een piccie van mijn persoontje
(Afbeelding)

heb zelf weinig pics maar hier ff een linkiehttp://www.bikepower.nl/viewtopic.php?t=7753&postdays=0&postorder=asc&start=0]linkie[/url[/url]] waar de bevindingen van onze groep in staan.
helaas ook van onze groep 1 persoon onderuit(voor de mensen met de DVD van Bach,deel 1 van de DVD na 8 minuten,zie(en hoor)je hem het beeld uit gaan)
 
Terug
Bovenaan Onderaan