Valentino Rossi deel 13 - Here we go again!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij wint gewoon vanaf nu alles dit seizoen en wordt nog even kampioen 8-) Of zou ik iets te enthousiast zijn :? :P
 
los van de fantastische race van Valentino : wat een sof van een reportage was me dat zeg op de NOS.... die journalist- in maatpak btw- was geen moer geïnteresseerd in dit spektakel en kwam alleen maar tot leven op het einde van het interview met Jurgen .... toen hij triomfantelijk aankondigde dat ze gingen overschakelen naar de Tour de France ! Niet eens een beeld van het podium ... neen direct naar die gedopeerden in Frankrijk met een fiets tussen hun benen...
 
image.jpg
 
ik denk dat rossi een maatje te groot is voor lorenzo ik bedoel lorenzo is maar 2 keer world champion ofzo en rossi nine times world champion
 
maarja met de huidige traction control zal zelfs ik world champion worden haha zet lorenzo op een 500 en hij ligt er elke bocht af xD
 
ik denk dat rossi een maatje te groot is voor lorenzo ik bedoel lorenzo is maar 2 keer world champion ofzo en rossi nine times world champion

Klopt, als je Agostini weer op de motor zou zetten, zou hij ook gewoon weer winnen. Hij heeft immers al die wereldtitels gepakt.

En Jorge is trouwens al 4-voudig wereldkampioen.
 
Klopt, als je Agostini weer op de motor zou zetten, zou hij ook gewoon weer winnen. Hij heeft immers al die wereldtitels gepakt.

En Jorge is trouwens al 4-voudig wereldkampioen.
Snap ook niet dat ze Lorenzo, Pedrosa etc. nog een dik betaald contract geven. Zet Wayne Rainey, Eddie Lawson etc. op een motogp machine met traction control, worden met gemak kampioen dan, want dat konden ze op een 500CC ook.

Aldus de logica van Dionnor. Altijd lachen.... |(
 
Ik ben wel eens benieuwd hoe het zou zijn als ze in de buurt van elkaar starten. Ik denk dat JL zodra hij Rossi op zn pitboard ziet verschijnen een tandje bij kan zetten waardoor hij wel weg rijdt, maar dat blijft vooralsnog gissen.
Dat denk ik ook. Maar wij mij afgelopen zaterdag opviel was dat Rossi dit ook deed ten opzichte van Marquez, en dat had ik niet van hem verwacht eerlijk gezegd. Hoewel Rossi natuurlijk wel goed om weet te gaan met versleten banden. Nou ja iig *O* *O* *O*
 
Dat denk ik ook. Maar wij mij afgelopen zaterdag opviel was dat Rossi dit ook deed ten opzichte van Marquez, en dat had ik niet van hem verwacht eerlijk gezegd. Hoewel Rossi natuurlijk wel goed om weet te gaan met versleten banden. Nou ja iig *O* *O* *O*
Precies, dat vond ik wel knap. Daarom: We zullen het echt in de races moeten zien.
 
Snap ook niet dat ze Lorenzo, Pedrosa etc. nog een dik betaald contract geven. Zet Wayne Rainey, Eddie Lawson etc. op een motogp machine met traction control, worden met gemak kampioen dan, want dat konden ze op een 500CC ook.

Aldus de logica van Dionnor. Altijd lachen.... |(

Die oud 500cc coureurs hebben vast het gevoel dat ze op een scootmobiel rijden....... :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan