Valentino Rossi deel 13 - Here we go again!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Strategische fout gemaakt? Een band te weinig over? Ben benieuwd naar de uitleg!

Dovizioso verrast inderdaad fantastisch zeg, wauw!
 
ja hij heeft misschien maar 3 ronden totaal om te knallen en tevens zat hij behoorlijk in het verkeer, maar ja jammer
 
Rossi wil het zichzelf niet te makkelijk maken voor morgen. :+
 
Laatst bewerkt:
doe jezelf 'n plezier Rossi ga naar huis, je tijd zit erop...!!

Dovi is the man!!!
 
Zou Rossi net een geintje hebben uitgehaald en morgen gewoon ff gaan winnen? :+ O-)
 
Pff schandalig..... ik ben hier niet blij mee meneer Rossi wat is dit voor gedrag.....

Eerst hoge ogen gooien op alle testen en vrije trainingen. En nu zo belabberd rijden.... pffrrt ik hoop dat hij wat laat zien in de race morgen.
 
Tegenvaller voor Rossi en zijn fans maar dit is de kwalificatie morgen tijdens de race verwacht ik veel meer van The Doctor.
 
Zou Rossi net een geintje hebben uitgehaald en morgen gewoon ff gaan winnen? :+ O-)

Of nog beter, het hele seizoen geen punt scoren en in de laatste wedstrijd wereldkampioen worden :o

Ik zie mogelijkheden om dat plan in ieder geval gedeeltelijk te laten slagen...
 
doe jezelf 'n plezier Rossi ga naar huis, je tijd zit erop...!!

Dovi is the man!!!

Zo de echte diehard Stoner fan laat zich weer zien. Gast ga lekker ergens anders lopen zeiken, als iemand zijn houdbaarheidsdatum heel erg is verstreken is dat de jouwe wel. Heel triest dat je maanden niks van je laat horen en nu opeens weer negatief moet gaan posten :r :r :r
 
Toch weer sneu en lachwekkend tegelijk: De een zit nu kijkend naar een portret van zichzelf met zijn pieleke te spelen, wegens alle door hem zelf verworven aandacht :')

Sommige Rossi teletekstsupporters zijn nu al teleurgesteld. En weer anderen juichen nu al "wegens het niet presteren van Rossi"

En dat terwijl het seizoen nog niet begonnen is.

Wie het laatst lacht, lacht het best. En dat is als de finishvlag van de laatste race gevallen is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan