Valentino Rossi deel 17 - Contare fino a dieci

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet met welke argumenten Lorenzo zou komen dus kan hem er ook niet op veroordelen. Misschien wilde hij hem wel verdedigen en een mooie laatste wedstrijd rijden. _O- ;)

Dat denk ik namelijk eerder , maar dan onder aanvoering van Wilco en Lin Jarvis .....als hij het negatief zou bedoelen dan heeft hij een megaprobleem geloof mij nou maar.

Zal er vanmiddag ff over beginnen ....maar zal wel niks los krijgen denk ik ......dit gaat ons namelijk niks aan . ;) :Z
 
Laatst bewerkt:
Dat denk ik namelijk eerder , maar dan onder aanvoering van Wilco en Lin Jarvis .....als hij het negatief zou bedoelen dan heeft hij een megaprobleem geloof mij nou maar.

Zal er vanmiddag ff over beginnen ....maar zal wel niks los krijgen denk ik ......dit gaat ons namelijk niks aan . ;) :Z

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat Lorenzo hem zou willen verdedigen..
 
Ja joh, JL is zo'n ontzettende sportieveling. Ik denk zelfs dat JL wilde opvoeren dat hij samen met VR achteraan start om het 'eerlijk' te houden....




:+ _O- _O-
 
Dat denk ik namelijk eerder , maar dan onder aanvoering van Wilco en Lin Jarvis .....als hij het negatief zou bedoelen dan heeft hij een megaprobleem geloof mij nou maar.
Maar natuurlijk, daarom stak hij op het podium in Seang zijn duim naar beneden en daarom gaf Sjors in de persco na Sepang ook aan dat de straf voor Rossi te mild was in zijn ogen. _O-

M.a.w. hij is nu ineens 180 graden gekeerd!?
 
Ik ben blij dat het seizoen straks over is en we de winter in gaan, kunnen de emoties weer een beetje zakken _O-
 
Dat denk ik namelijk eerder , maar dan onder aanvoering van Wilco en Lin Jarvis .....als hij het negatief zou bedoelen dan heeft hij een megaprobleem geloof mij nou maar.

Zal er vanmiddag ff over beginnen ....maar zal wel niks los krijgen denk ik ......dit gaat ons namelijk niks aan . ;) :Z

Als hij het 'goed' bedoelt, kan Jorge evengoed een persbericht de wereld insturen waarin hij aangeeft dat z'n eerste mening omtrent het incident niet correct was, na de beelden nader bekeken te hebben. Daarvoor moet hij niet proberen belanghebbende te zijn voor de zaak bij het sporttribunaal. Hoop dat het niet slecht bedoeld was van Jorge, want het zou een kutstreek zijn om het kampioenschap verder buiten de baan in zijn voordeel proberen te doen vallen, maar hij heeft jammer genoeg alle schijn tegen.
 
Dat denk ik namelijk eerder , maar dan onder aanvoering van Wilco en Lin Jarvis .....als hij het negatief zou bedoelen dan heeft hij een megaprobleem geloof mij nou maar.

Zal er vanmiddag ff over beginnen ....maar zal wel niks los krijgen denk ik ......dit gaat ons namelijk niks aan . ;) :Z
Tja hierrro :+ ,dit gaat ons wel aan als racefans.

Hij zal nu misschien voren brengen ja maarre ik wilde Valentino helpen hoor .
Kan hij makkelijk mee aankomen, de waarheid zal je niet meer achterhalen.
Mocht hij Rossi willen helpen dan oké ondanks dat deze Italiaan dan meer mogelijkheden "krijgt" om 2015 kampioen te worden *D ,achteraf een verkeerde zet :? van die Spanjaard ;) .....wie kan dit geloven :X
Kans is veel groter dat hij graag een zwaardere straf wilde voor Rossi ,te walgelijk voor woorden.
We zullen het zien dit weekend hoe de contacten zijn tussen Lorenzo en Rossi.

Verdomme zeg jammer dat die persconferentie niet door gaat,zou de mooiste ooit worden :} zwakke Dorna :r
 
Laatst bewerkt:
Dat is waar maar als de straf van Rossi zo blijft is het naar alle waarschijnlijkheid toch een beetje een sof van een heel mooi seizoen.....

Voor de fanatieke Rossi fan (zoals de ondertussen bijna 750.000 petitie ondertekenaars onder wie o.g) wel, maar zelfs dat is extra pittige saus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan