Valentino Rossi deel 17 - Contare fino a dieci

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraag me ook af wat de banden gaan brengen, tot nu toe niet veel positiefs.

Zo agressief de bocht in remmen en lean angles van meer dan 60% haalde je wel met de bridgestones maar dan moet ik nog maar zien met de Michelins.

Mocht dat het geval zijn dan lijkt mij dat het nadeligste voor (met name) Marquez en Lorenzo gezien hun rijstijl.
 
Marc speelde het nu wel heeeeel opzichtig. Dat zag een kind. :Y
Maar het was wellicht een soort omgekeerd Rossi-Gibernau spelletje.
Jij wint nooit geen race meer.
Jij wordt nooit meer wereldkampioen.

Maar volgend jaar nieuwe banden, vast weer nieuwe kansen.
De openingsrace in Qatar is in ieder geval voor Valtentino. ;)
 
Feit dat Lin Jarvis Rossi in de pitbox opwacht i.p.v. Lorenzo in het parc fermé zegt genoeg denk ik.
 
Rossi in de uitloop ronden en zijn pitbox in.
Bedankt voor deze! Geweldig om te zien!

Edit:
Deed me indirect denken aan de vergelijking tussen Chick Hicks en Lorenzo :+
Sorry voor de slechte kwaliteit, was de enige die ik kon vinden.
 
Laatst bewerkt:
Feit dat Lin Jarvis Rossi in de pitbox opwacht i.p.v. Lorenzo in het parc fermé zegt genoeg denk ik.
Zegt mij dat Lin de plek kiest waar hij het meest nodig is. Lorenzo's feestje had geen toeziende blik nodig, Valentino misschien wel. Jarvis is er één van rust uitstralen in de box, vind ik.
 
Er kon ook maar een heel mager handje vanaf voor Lorenzo, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Jarvis liever Rossi kampioen had zien worden dan Lorenzo...een narcistische autist is niet echt het ideale boegbeeld voor een merk, wel? :+
 
Laatst bewerkt:
Vraag me ook af wat de banden gaan brengen, tot nu toe niet veel positiefs.

Zo agressief de bocht in remmen en lean angles van meer dan 60% haalde je wel met de bridgestones maar dan moet ik nog maar zien met de Michelins.

Mocht dat het geval zijn dan lijkt mij dat het nadeligste voor (met name) Marquez en Lorenzo gezien hun rijstijl.



Marquez is al ermee op z'n bek gegaan bij Test Valencia _O- Het lag aan Rossi die duwde zijn remhendel in. O-) _O-
 
Vraag me ook af wat de banden gaan brengen, tot nu toe niet veel positiefs.

Zo agressief de bocht in remmen en lean angles van meer dan 60% haalde je wel met de bridgestones maar dan moet ik nog maar zien met de Michelins.

Mocht dat het geval zijn dan lijkt mij dat het nadeligste voor (met name) Marquez en Lorenzo gezien hun rijstijl.
En het meest in het voordeel voor Dani. ;)
 
Voor een bedrijf waar miljoenen in omgaan is het hele verhaal bijzonder slecht gemanaged.

Jorge had voor, tijdens en na de hele affaire zich het beste stil kunnen houden. Gek genoeg heeft Honda op deze manier het hele Yamaha feestje flink verzuurd, terwijl het een heel goed Yamaha jaar was.

Natuurlijk is Marquez er de laatste race achter blijven hangen, als hij in een do or die actie Lorenzo onderuit had geschoffeld, was hij mogelijk in Spanje gelynched. Maximaal was er een overwinning geweest, ook dán was Lorenzo nog wereldkampioen geworden (wel gelijk aan punten met Rossi, hadden ze elkaar dan wel huilend in de gevallen?)

Ook Rossi moet nu stoppen met jammeren, 2015 is klaar, genoeg gezegd. Nieuw Ronden, nieuwe banden, nieuwe elektronica, nieuwe kansen!

Pedrosa heeft z'n onderarmen voor elkaar, en heb ik meer zien lachen dan ooit tevoren.
Marquez rijdt nu weer voor eigen succes, zal echt niets meer weggeven aan Lorenzo.
Rossi heeft verreweg de meeste ervaring met verandering van banden en aanpassen van je rij-stijl daaraan.
Lorenzo was vaak gewoon sneller dan Rossi.

Van mij mag 2016 morgen beginnen, acht Rossi zeker niet kansloos.
 
Laatst bewerkt:
Voor een bedrijf waar miljoenen in omgaan is het hele verhaal bijzonder slecht gemanaged.

Jorge had voor, tijdens en na de hele affaire zich het beste stil kunnen houden. Gek genoeg heeft Honda op deze manier het hele Yamaha feestje flink verzuurd, terwijl het een heel goed Yamaha jaar was.

Natuurlijk is Marquez er de laatste race achter blijven hangen, als hij in een do or die actie Lorenzo onderuit had geschoffeld, was hij mogelijk in Spanje gelynched. Maximaal was er een overwinning geweest, ook dán was Lorenzo nog wereldkampioen geworden (wel gelijk aan punten met Rossi, hadden ze elkaar dan wel huilend in de gevallen?)

Ook Rossi moet nu stoppen met jammeren, 2015 is klaar, genoeg gezegd. Nieuw Ronden, nieuwe banden, nieuwe elektronica, nieuwe kansen!

Pedrosa heeft z'n onderarmen voor elkaar, en heb ik meer zien lachen dan ooit tevoren.
Marquez rijdt nu weer voor eigen succes, zal echt niets meer weggeven aan Lorenzo.
Rossi heeft verreweg de meeste ervaring met verandering van banden en aanpassen van je rij-stijl daaraan.
Lorenzo was vaak gewoon sneller dan Rossi.

Van mij mag 2016 morgen beginnen, acht Rossi zeker niet kansloos.

Amen :}
 
Look who's showing up :)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan