Valentino Rossi deel 20 - 40 jaar feest

Rossi wint tijdens de komende 100 pagina's...


  • Totaal aantal stemmers
    169
wat beweer jij nou ???
Volgens jou kan Rossi onmogelijk van het racen genieten omdat hij een “aantoonbare winners-mentaliteit” (wat een rare woordopbouw) heeft ?
Volgens jou is plaats 1 dus het enige dat telt voor Rossi en al die andere coureurs, en telkens Rossi ook glimlacht op plaats 2 of 3 of zelfs met een lagere plaats in zijn paddock hij maar doet alsof ?
Pffffff
Nee, dat is niet precies wat ik schrijf of bedoel, al zit het wel een eind in de richting.
Hij zal nu wel blij zijn met een tweede of derde plek, maar bij lange na niet vergeleken met de blijdschap bij winst.
Een winnaarsmentaliteit gaat over winst, die zijn niet extatisch bij een tweede of derde plek. Met andere woorden, dan doe je alsof.
Prima, maar ik geloof het niet. Maar maakt dat iets uit?
 
Stoner is gestopt op zijn hoogtepunt, en wordt herinnerd als iemand die te vroeg vertrok. Je kunt maar één keer stoppen, en elk seizoen dat er nog bij had gekund, gaat Rossi er echt nog wel aan plakken. Ik vergelijk liever met Pedrosa, of zelfs Capirossi: die gingen ook zo lang mogelijk door, en zijn hun reputaties daar minder van geworden? Wat mij betreft niet. Als je leeft voor de races, dan is stoppen "om je reputatie" geen optie.
Pedrosa (mijn MotoGP-favoriet van de laatste 10 jaar) is wel degelijk te laat gestopt. En ik denk dat hij het daar zelf ook mee eens is.
Nu wordt hij door velen gezien als iemand die het net niet had.
Capirossi idem dito. Vraag de gemiddelde motorsportfan eens naar de beste coureur (in alle klassen) van de laatste 25 jaar, en ik vrees dat hij (vrijwel) niet meer genoemd zal worden. Had je het 5 jaar voor zijn pensioen gevraagd was zijn naam zeker veel vaker genoemd.
Maar nogmaals, dat is alleen maar mijn opinie.
 
Zag het gebeuren voor me bij de stekkenwal. Hij leek toch een lekker ritme te pakken te hebben vanaf p14. Top 6 had er misschien ingezeten. Volgende week gp Duitsland hopen dat hij zijn oude ritme weer kan vinden want deze ouwe is nog niet afgeschreven 😉
 
Waar maakt men zich allemaal zo druk om 🤔
Mijn grootste held is en blijft de eeuwige loser #41 NITRO.💪😍
Geen topic,geen forum en geen wereld die daar ooit verandering in brengt🧐
Nu heb ik een zakdoekje nodig🤨
 
Laatst bewerkt:
Zag het gebeuren voor me bij de stekkenwal. Hij leek toch een lekker ritme te pakken te hebben vanaf p14. Top 6 had er misschien ingezeten. Volgende week gp Duitsland hopen dat hij zijn oude ritme weer kan vinden want deze ouwe is nog niet afgeschreven 😉

Jawel,we zijn net tot die conclusie gekomen😜
 
De buitenwereld en fans hebben waarschijnlijk meer moeite met het uitblijven van resultaten dan hijzelf. Wereldkampioen wordt hij niet meer en een race winnen zit er ook niet meer/amper in. Het is over en uit voor Rossi. De waarde die hij voor Yamaha heeft is zijn ervaring, marketingwaarde en het constant binnen harken van punten voor de constructeurstitel. Langzamerhand wordt dat allemaal minder.... Ik vind het geweldig dat hij de motivatie nog kan opbrengen om in dat circuit mee te doen maar verwacht er niks meer van. En het uitblijven van successen doet totaal geen afbreuk aan zijn reputatie en status. Die 9WK titels staan voor altijd in de boeken !

Dat is ook een stukje eigenbelang ,......als hij stopt moeten ook de grote trailers met de petjes en shirtje leeg verkocht worden , want dan zal hij daar weinig meer van verkopen , één van Rossi's grootste inkomstenbron .
 
Dat is ook een stukje eigenbelang ,......als hij stopt moeten ook de grote trailers met de petjes en shirtje leeg verkocht worden , want dan zal hij daar weinig meer van verkopen , één van Rossi's grootste inkomstenbron .

Die verkoopt hij sowieso nog wel. En inkomsten zullen allang geen drijfveer meer (hoeven) zijn voor Rossi, lijkt mij.
 
Die verkoopt hij sowieso nog wel. En inkomsten zullen allang geen drijfveer meer (hoeven) zijn voor Rossi, lijkt mij.

Dat weet ik zo net nog niet ,....heb zat gevulde vrienden en die hebben geen van allen genoeg ,....meer meer en meer maar privé super gasten maar zakelijk kan het nooit genoeg zijn....ze draaien voor een dubbeltje je strot eraf :+ _O-
 
Dat is ook een stukje eigenbelang ,......als hij stopt moeten ook de grote trailers met de petjes en shirtje leeg verkocht worden , want dan zal hij daar weinig meer van verkopen , één van Rossi's grootste inkomstenbron .

Tot een paar jaar geleden verkocht hij nog de kleding voor Marquez... als hij stopt spelen er geen problemen m.b.t. rivaliteit/concurrentie en zullen andere rijders zich wel aan hem willen verbinden... verder weet hij natuurlijk heel goed dat het leven van een MotoGP coureur een houdbaarheidsdatum heeft en zal hij zijn geld geinvesteerd hebben.

Geen enkele rijder heeft het zolang uitgehouden op het hoogste niveau en dan zal Rossi's geheim het aantal verkochte petjes zijn....
 
39
Tot een paar jaar geleden verkocht hij nog de kleding voor Marquez... als hij stopt spelen er geen problemen m.b.t. rivaliteit/concurrentie en zullen andere rijders zich wel aan hem willen verbinden... verder weet hij natuurlijk heel goed dat het leven van een MotoGP coureur een houdbaarheidsdatum heeft en zal hij zijn geld geinvesteerd hebben.

Geen enkele rijder heeft het zolang uitgehouden op het hoogste niveau en dan zal Rossi's geheim het aantal verkochte petjes zijn....

Nou,ligt eraan in welke tak,
Bayliss was 40 toen ie nog een wereld superbike kampioenschap binnen haalde 💪 🤔
Carlos Checa 39,Max Biaggi 41
 
Pedrosa (mijn MotoGP-favoriet van de laatste 10 jaar) is wel degelijk te laat gestopt. En ik denk dat hij het daar zelf ook mee eens is.
Nu wordt hij door velen gezien als iemand die het net niet had.
Capirossi idem dito. Vraag de gemiddelde motorsportfan eens naar de beste coureur (in alle klassen) van de laatste 25 jaar, en ik vrees dat hij (vrijwel) niet meer genoemd zal worden. Had je het 5 jaar voor zijn pensioen gevraagd was zijn naam zeker veel vaker genoemd.
Maar nogmaals, dat is alleen maar mijn opinie.
Als Pedrosa eerder gestopt was, had-ie hetzelfde imago achtergelaten... Idem voor Capirex: inmiddels vergane glorie, omdat anderen wél kampioen werden. Sterker nog, van de afgelopen 25 jaar waren er sowieso wel een stuk of tien, vijftien die ik hoger zou inschalen dan Capirossi, ongeacht hoeveel seizoenen hij gereden zou hebben. :X

Maar goed, maakt niet uit, Rossi stopt ooit nog wel een keer, en tegen die tijd is het sowieso te laat, met een laatste kampioenschap in 200-wow-wat-lang-geleden-9. :+
 
1gose9z.png

Ah dus dat gebeurde er.

Hij kon inderdaad geen kant op.

Wel een mooie opmerking van Vinales over het ombeurten succes hebben: "We wisselen die ene goede fiets".
 
  • Haha
Waarderingen: Qken
Nou,ligt eraan in welke tak,
Bayliss was 40 toen ie nog een wereld superbike kampioenschap binnen haalde 💪 🤔
Carlos Checa 39,Max Biaggi 41
Een superbike kampioenschap is toch wat anders als een kampioenschap in de motoGP. Ik zou het wel interessant vinden als Rossi daar eens gaat voordoen hoe het moet!
 
Ik zie Rossi nog wel naast vd Mark op de r1 een paar titels pakken. Zal Bautista dan weer niet leuk vinden. Zal me wel benieuwen waar hij zou staan mocht hij naar de superbikes gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan